En rakasta poikaystävääni enää
Tuntuu pahalta, kun en vain rakasta häntä enää. Hän taas rakastaa minua edelleen yli kaiken. Joka päivä kehuu kauniiksi ja maailman ihanimmaksi naiseksi, ottaa lähelle, suukottaa otsaa ja halaa ja ottaa kainaloon telkkaria katsellessa. Nukkumaan käydessä ottaa lusikkaan joka ikinen ilta. On tehnyt niin koko suhteen ajan jokainen yö. Olen joutunut sanomaan viime öinä, että haluan omaa tilaa. Tuntuu todella pahalta, koska mies selkeästi rakastaa minua edelleen ihan valtavasti. Häken sydämensä särkyisi pahan päiväisesti jos jättäisin hänet. Hän on ollut aina se yksinäinen koko elämänsä ajan. Hän kertoo aina välillä kuinka tuon hänen elämään valoa. Olen ihan umpikujassa, enkä tiedä yhtään mitä teen. Auttakaa, mitä ihmettä teen?
Taustatietona, että minä olen 19 ja poikaystävä 20
Kommentit (31)
Jätä se sika. Jollain tavalla kuitenkin syyllinen sinun tunteidesi sammumiseen eikä ansaitse sinua. Sellainen lahkeessa roikkuva koiranpentu on aika säälittävä eikä todellakaan herätä seksuaalista halua, kun pääset eroon niin huomaat kyllä eron miehen ja koiranpennun välillä. Tsemppiä!
Ryhdistäydy ja suck it jo, et sä voi toista rikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika. Jollain tavalla kuitenkin syyllinen sinun tunteidesi sammumiseen eikä ansaitse sinua. Sellainen lahkeessa roikkuva koiranpentu on aika säälittävä eikä todellakaan herätä seksuaalista halua, kun pääset eroon niin huomaat kyllä eron miehen ja koiranpennun välillä. Tsemppiä!
Ketjun toinen viesti ja onnistuttiin kääntämään miehen syyksi. Uskomaton suoritus!
Semmoista se on naisen elämä. Täynnä petosta ja suunnan katoamista.
Sinä et ole vastuussa hänen elämästään. Aikuisen miehen on kestettävä elämänsä ilman sinua ja jos ei kestä niin se on voivoivoi.
Nopeasti ero. Ei kannata pitkittää väistämätöntä eroa ja tehdä asiaa pahemmaksi kummallekin. Hän löytää kyllä uuden rakkaan joka myös rakastaa oikeasti häntä, vaikuttaa mukavalta mieheltä. Sinäkin löydät sitten sen oikean. Ole kuitenkin niin hienotunteinen kuin pystyt mutta selkeä että mitään mahdollisuutta jatkaa ei ole.
Sano, että olet käynyt vieraissa, mutta vika on vain sinussa ja nyt ymmärrät miten eriparia olette.
Hän on läheisriippuvainen, jos ei kykene löytämään uutta ränniä ilman apuasi.
Ootko varma ettei se johdu juuri tuosta liiasta palvomisesta? Hän tukahduttaa sinut eikä anna omaa tilaa. Itse olen vähän sellainen, että tarvitsen omaa tilaa ympärilleni ja jos mies on koko ajan kimpussa, mua alkaa ottamaan päähän koko ukko.
Mutta jos saan sen ymmärtämään tämän asian, että oon introvertti ja haluan välillä olla rauhassa, niin ne tunteetkin miestä kohtaan palautuu. Mutta jos mies alkaa mustasukkaiseksi ja epäilemään kaikkea, tämä ei onnistu. Mutta tässä kuitenkin yksi asia jota voit yrittää.
No noin nuorilla kai harvoin kestää suhteet koko elämän.
Mitä jos sanoisit,että tarvitset tilaa. 🤷
Leevi And The Leavings - En tahdo sinua enää
Ghostaa, itsekkin ghostasin tyttöystäväni.
M22
Sun kannattaa jättää hänet, jotta hän saa mahdollisuuden löytää naisen, joka rakastaa häntä aidosti.
Voit kuolla joskus marttyyrina, jos vietät elämäsi jotakin toista onnelliseksi tehden...
Näin se vaan menee. Tuo on niin normaalia. Ei auta muu ,kuin pikkuhiljaa alkaa etääntyä hänestä. Toivottavasti ette asu jo yhdessä ja vaikka asuisittekin , niin ala kertomaan hänelle, ettei enää ole kuin ystävyystunteita.
Mitä pidemmälle asia etenee, sen hankalampi tilanne on. Varsinkin ,jos kumppanillasi on vähän heikko itsetunto, niin silloin on seurustelun loppuminen tärkeää mahdollisimman nopeasti.
Ei se rakkaus sieltä enää tule. Olette molemmat olleet läheisyyden kaipuussa ja nyt se hänen suhteen ainakin sinun osaltasi ohi. Olet vasta 19v , siis todella nuori. Elä elämääsi ja uusi rakkaus tulee aikanaan.
Oikein hyvä. Et ole ansainnutkaan sitä, mokoma hupakko. Minä voin ottaa sen poikakaverin, niin se tietää mitä rakkaus on sen jälkeen.
M58
Tuollaiseen kilttimieheen on aivan tavallista kyllästyä. Liika on liikaa hempeilyssäkin. Jätä hänet, mies on varmasti siihen henkisesti varautunut.
No sitten sun on varmaan pakko olla sen kanssa yhdessä elämänne loppuun asti koska ethän halua särkeä hänen sydäntään.