Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minulle ollaan kateellisia?

Vierailija
06.10.2006 |

Olen kaunis hoikka blondi naimisissa oleva nainen. Aina joka paikassa ihmiset katsovat kateellisena. Viimekskin kaupassa yksi nainen katsoi kateellisena kun kävelin sen ohi ja ajatteli ihan varmana, että " vitsit, kun en ole yhtä kaunis kun toi" . Se tuntui tosi pahalta siis.

Ja sit aina kun on miehiä paikalla niin kaikki naispuoliset on tooosi kateellisia. Aina hihitän miesten jutuille ja oon muutenki tosi nauravainen niin on siis niin väärin et ne naiset ei pidä musta. Noh, sehän on kateutta vaan!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja selvästi yliinhimillisiä kykyjäkin kun pystyy toisten ajatuksia lukemaan (täysin vieras ihminen kaupassa)

Vähäx ihguu :-)

Gimma on leija

Vierailija
2/16 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et oikeesti oon ihan mukava ihminen vaik oon kaunis. Siis ku te vastailette mulle ja näin. Mut jos näkisitte livenä ni sitten ette välttämättä enää tykkäis musta koska aattelisitte et vien teidän miehen. Mut saatan ehkä viedäkin!

Ootteks muuten samaa mieltä kun kuulin yks päivä et kauniit ihmiset on fiksumpia kun rumat? Koska kyllähän siinä vaaditaan älykkyyttä et osaa tehdä hyvän meikin. Mulla on yks tyhmä kaveri ja se ei osaa tehdä meikkiä.

ap

Vierailija
4/16 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät tiukkoja, avokaulaisia paitoja. Ja suosit vaaleanpunaista vaatetuksessa.

Vierailija
5/16 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän ois jo anteeksantamatonta..Miten ees kehtaat?

Vierailija
6/16 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnonkaunis aina paras

Vierailija
7/16 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut niin tuntevani kun näen vaikka ylipyntänneen kauniin naisen. Saatan jopa tunnistaa maksullisen naisen tuntomerkkejä.

Vierailija
8/16 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiesit noi jutut? Ihan käsittämätöntä. Voisiks olla mun virtuaalisisko, pliis? Tai jos oot mies nii haluuks sexstailla?

Tai muutkin voi olla mun kans virtuaalisiskoja jos haluutte. Oon siis tosi mukava vaik oon kaunis. Mut vaan kauniit saa tulla mukaan!!!

ap

Vierailija
9/16 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota miehen viemistä voisit kyllä yrittää. Missä asut?

Vierailija
10/16 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut täältä pääsee liikennevälineillä pois.

ap

Vierailija
11/16 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsetkö Lahteen? Vaikka Renkomäen abc:lle kahdeksaksi?

Vierailija
12/16 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ok voin tulla mut joku saa maksaa mun juomat.

ap

Vierailija
13/16 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihan itselläkin menee pasmat sekaisin kun näitä tapaa!

Ei taatusti heilläkään elämä ole helppoa, vaikka kaikki mahdolliset avut on annettu!!!

Vierailija
14/16 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan suhteen ei oo ole hätäpäivää, kun oot saanu sen pokattua. Tumma pitkä mies, farkut, nahkatakki, bootsit. Sen vakkaripöytä on siinä akvaarion vieressä. Mä oon varannu sille huoneen Seurahuoneelta, niin voitte sit mennä sinne. Lähetät sit kuvan teistä salaa, kun se nukkuu. Oon sen Nokiassa nimellä rakas. Onks ok?

Vierailija
15/16 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerranki jotain äksönii.

ap

Vierailija
16/16 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähän voit saada vaikka rukkaset. Mutta toi naapurin Reiska lähtee mukaan, niin voit sitten saada säälistä siltä, se antaa kaikille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi