Mikä on absurdein pyyntö mitä olet treffi-/seurustelukumppanilta saanut?
Piti olla treffit eilen mukavan tinderissä tapaamani miehen kanssa ja sovittiin, että lähdettäisi kahville. Noin tuntia ennen sovittua aikaa mieheltä tulee pitkä liuta vaatimuksia, jotka minun olisi pitänyt täyttää: kiharretut hiukset, naama täydelle tällingille, enintään polviin asti yltävä hame/mekko, korkeat korot, sekä yhteensopivat alusvaatteet. Ajattelin ensin, että pakko olla vitsi ja vastasin nauravalla emojilla, mutta siitäkös mies suuttui ja ilmoitti, että treffit peruttu, koska ilmiselvästi en ole "alistuvaa sorttia, joka on valmis kunnioittamaan mieheni pyyntöä". Jäin kotiin reikäset kollarit ja villasukat jalassa syömään jääteöä ja katsomaan netflixiä. Sellaista tänne. Mitä teillä on tullut vastaan?
Kommentit (13)
Seurustelukumppani halusi, että värjään hiukseni vaaleiksi, koska hänen ex oli blondi. En värjännyt. Ero tuli vähän ajan kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelukumppani halusi, että värjään hiukseni vaaleiksi, koska hänen ex oli blondi. En värjännyt. Ero tuli vähän ajan kuluttua.
Mulla kävi niin, että päätin värjätä hiukset vaaleista ruskeiksi ja kun tapasin poikaystäväni ensimmäisen kerran uuden värin kanssa, hän oli niin järkyttynyt eikä pystynyt katsomaan minua silmiin, koska näytin kuulemma niin paljon hänen eksältään. Miestä ahdisti tämä niin paljon, että lopulta otti eron, koska en halunnut palata heti takaisin vaaleaan.
Kai vastasit takaisin, että kai miehellä on päällään Armanin kokopuku, lankatut kengät, vähintään 10k kello, hiukset sliipattuna ja autona lamborgini?
Vierailija kirjoitti:
Kai vastasit takaisin, että kai miehellä on päällään Armanin kokopuku, lankatut kengät, vähintään 10k kello, hiukset sliipattuna ja autona lamborgini?
En sillä hetkellä osannut sanoa mitään nokkelaa, koska meni vähän pasmat sekaisin ja ajattelin olleen vitsi ja vastasin vain nauravalla emojilla. Näin jälkikäteen tulee mieleen kaikkea mahdollista, mitä olisin voinut tyypille sanoa! -AP
Ap,
Todennäköisesti vältit aikamoisen luodin tuossa, ja sulla oli loppuen lopuksi mukavampaa itsekses kotona netflixin kanssa kun tollaisen uunon kanssa kaffella.
Vierailija kirjoitti:
Ap,
Todennäköisesti vältit aikamoisen luodin tuossa, ja sulla oli loppuen lopuksi mukavampaa itsekses kotona netflixin kanssa kun tollaisen uunon kanssa kaffella.
Olen samaa mieltä! Tämä oli ensimmäinen selkeän huono kohtaaminen tinderissä, joten olin aika häkeltyneenä tilanteesta. Jälkikäteen voin kuitenkin nauraa ja huokasta helpotuksesta! -AP
Oliko ees rikas? Et saako tulevaisuudessa jonku alistuvan, köyhän naisen?
Vierailija kirjoitti:
Oliko ees rikas? Et saako tulevaisuudessa jonku alistuvan, köyhän naisen?
No ei ainakaan kodittomalta pummilta näyttänyt, mutta ei tosin miltään kroisokseltakaan! -AP
Ihan ensimmäinen olisi halunnut mennä kihloihin samantien ja siitä naimisiin.
Oudoin oli ehkä, että yksi mies, jonka kanssa kaverustuin, olisi halunnutkin vauvan minun kanssani. Mutta niin, että synnytän lapsen ja "myyn" sen hänelle ja hänen naisystävälleen.
Yksi oli myös hämärä, pyysi kahville kadulta. Suostuin. Sitten alkoi selittää, että hänellä on hotelli ranskassa Rivieralla ja haluaa, että menen töihin sinne. Palvelemaan miehiä.
Yksi mies, jonka kanssa lähdin kahville kadulta, olisi halunnut antaa itselleen synttärilahjan. Se olisi, että hän "puhdistaa" minut. Minun olisi pitänyt maata alasti ja hän olisi sirotellut päälleni ruusunlehtiä ja suolaa.
Ekoilla treffeillä alkoi lähestulkoon heti ehdottelemaan sänkyhommia...Ja heti olisi pitänyt suostua kakkoseen..
Yksi treffimies suuttui sinkkuudelleni. Alkoi jankuttamaan, että minun täytyy ryhtyä seurustelemaan jonkun kanssa. Olin jo kertonut, että en kokenut meidän välillä romanttisia tuntemuksia.
Ekat treffit meni todella hyvin, seuraavilla nähtiin miehen asunnolla, jossa hän oli kokannut. Hyvän illallisen jälkeen mies aneli, että saisi nuolla ja imea varpaitani seksin esileikkinä.
😂