Miksi mies ei ota yhteyttä?
Olemme käyneet treffeillä muutaman kerran. Tavatessa mies on todella kiinnostunut. Ollaan suudeltu ja keskusteltu todella syvällisiä.
Mutta… tapaamisia ei tule jos en itse tee aloitetta. Viimeksi meni kuukausi että odotin mieheltä yhteydenottoa. Ei ottanut. Ei mitään. Täysi hiljaisuus. Kun otin itse yhteyttä niin mies oli heti valmis tapaamaan. Nyt mennyt taas pari viikkoa eikä mitään kuulu. Päätin, että nyt on hänen vuoronsa. Tarkoittaakohan tällainen ettei vaan ole oikeasti kiinnostunut? Minun kiinnostuksestani miehellä ei ole epäselvyyttä.
Kommentit (38)
Just heivasin treffimiehen joka oli innokas kun minä otin yhreyttä ja hän nolla.
Miten ei saa sanottua ettei kiinnosta? Miksi esittää kiinnostunutta?
Tämä oli siis numero 2. Numero 1 kanssa jahkasin kuukausia siksi tämän kanssa ei tarvitse.
Selvennän: minulle olisi ok tehdä aloitteet… mietin vaan, onkohan mies edes kiinnostunut oikeasti… en haluaisi nolata itseäni tai olla epätoivoinen. Tästä pitäisi puhua miehen kanssa, mutta nyt en vaan yksinkertaisesti kehtaa enää ottaa yhteyttä. Tavallaan toivoisin että kyse on siitä, että miestä ei kiinnosta. Koska sitten voisin todeta ei sitä kiinnosta. Mutta alan miettimään voiko mies olla niin saamaton tai epävarma ettei ottaisi yhteyttä kiinnostavaan naiseen, joka on näyttänyt ja sanonut suoraan kiinnostuksensa. Tuskin?
Vierailija kirjoitti:
Just heivasin treffimiehen joka oli innokas kun minä otin yhreyttä ja hän nolla.
Miten ei saa sanottua ettei kiinnosta? Miksi esittää kiinnostunutta?Tämä oli siis numero 2. Numero 1 kanssa jahkasin kuukausia siksi tämän kanssa ei tarvitse.
No tätä mietin itsekin miksi ei voisi ottaa yhteyttä, jos on kiinnostunut…. Ehkä se sitten jotenkin hivelee itsetuntoa kun nainen juoksee perässä??
Yksinkertaisesti jos hän on kiinnostunut niin hän ottaa yhteyttä. Kaikki muut analyysit ja spekuloinnit asiasta on turhaa energian ja ajan hukkausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on varmaan mun mies. Tai exä nyt kun lähdin pakoon kun pahoinpiteli. Onnea vaan. Se viettää jonkun 5 tuntia päivössä somessa tykkäilemässä ja sopimassa treffejä.
Ja tämä mies ei pysty, ainakaan minun kanssani. Tai on aina liian päissään... toki jos löytää sen nuoren ja seksikkään... minulle valittaa että olen liikaa munan perässä.
Oot kai jo tajunnut, että se on narsisti. Tutustu aiheeseen toipuessasi.
Ap älä tutustu. Mikään tuossa mitä kerroit, ei viittaa narsismiin. Ja vaikka hän olisi narsisti, tuhlaisit elämääsi yrittämällä ymmärtää häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kiinnostunut ja roikottaa sua vaan varan varalla (mahdollisen seksin takia) kun satut itse laittamaan sille viestiä, tai on maailmanluokan onneton nysvä joka ei saa edes oma-aloitteisesti naiselle viestiä aikaiseksi.
En tiedä miksi jatkaisit yhteydenottoja kummassakaan tapauksessa, ellet sitten ole aivan järkyttävän epätoivoinen ja miehenkipeä. Nyt hiukan selkärankaa ja itsekunnioitusta, nainen, ja heivaa koko turhake!
Hänessä on hyvät ja huonot puolensa…. Ja se on täysin ok. En vaan enää kehtaa itse ottaa yhteyttä, jos onkin niin että miestä ei vaan kiinnosta! En vaan halua tehdä itsestäni pelleä…
Siksi tämä mietityttää, että onkohan näin että miestä yksinkertaisesti EI KIINNOSTA.
Ap
Kiinnostunut mies ottaa ja pitää takuulla yhteyttä. Tämä tyyppi ei ole kiinnostunut sinusta, älä tuhlaa aikaasi.
Jos hän olisi tosissaan kiinnostunut sinusta ap, hän olisi kyllä kuukauden aikana ollut yhteydessä. Olet hänelle ajanvietettä silloin kun itse järkkäilet tapaamisia ja boostaat hänen egoaan mukavasti, mutta hän ei ole halukas laittamaan sinuun sen kummemmin energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos hän olisi tosissaan kiinnostunut sinusta ap, hän olisi kyllä kuukauden aikana ollut yhteydessä. Olet hänelle ajanvietettä silloin kun itse järkkäilet tapaamisia ja boostaat hänen egoaan mukavasti, mutta hän ei ole halukas laittamaan sinuun sen kummemmin energiaa.
Niin…. Tätä olen miettinyt. Tuntuu niin julmalta näin herkälle ihmiselle. Ja kun hän tietää sen, että olen herkkä, tunteellinen ja tosissani. Pitäisi kysyä häneltä suoraan. Mutta ei vaan uskalla. Häpeän vähän herkkyyttäni. Olisi helpompi itsekin vain lopettaa yhteydenpito. Kai tässä vaan pitää nostaa kissa pöydälle ja selvittää nämä asiat miehen kanssa.
Miksi tuhlata aikaa jos pimpslooraa ei tule.
Vierailija kirjoitti:
No mitäs sitten kun sitä pimpsalooraa tuli? Mitäs sen jälkeen ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäs sitten kun sitä pimpsalooraa tuli? Mitäs sen jälkeen ?
Jälleen hiljaisuus. Kassit on tyhjennetty. Miksi naiset ylipäätään kuvittelevat että miehet haluavat heistä jotakin muutakin? Deal with it!
Ei kannata jatkaa tutustumista. Tuohon käytökseen on useita syitä.
Mies ei ehkä ole sinusta suuremmin kiinnostunut.
Voi olla muitakin naisia.
Mies ei käytä sinua kuin oman itsetuntonsa kohotukseen.
Hänellä ei ole mitään kosketusta tunteisiinsa ts. ei osaa tuntea tunteita. Ajattelee vain järjellä ja seksi on seksiä.
Jätä mies tässä vaiheessa. Vältyt pahimmalta. Etsi joku toinen. Syystä tai toisesta mies ei joko halua/kykene/osaa/pysty. Mikään syy ei ole hyvä. Ihastunut ja oikeasti sinusta kiinnostunut ei käyttäydy noin!
Joidenkin narsistien käytös on tuota. Et ole vain vielä nähnyt hänen riisuvan naamiotaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata jatkaa tutustumista. Tuohon käytökseen on useita syitä.
Mies ei ehkä ole sinusta suuremmin kiinnostunut.
Voi olla muitakin naisia.
Mies ei käytä sinua kuin oman itsetuntonsa kohotukseen.
Hänellä ei ole mitään kosketusta tunteisiinsa ts. ei osaa tuntea tunteita. Ajattelee vain järjellä ja seksi on seksiä.
Jätä mies tässä vaiheessa. Vältyt pahimmalta. Etsi joku toinen. Syystä tai toisesta mies ei joko halua/kykene/osaa/pysty. Mikään syy ei ole hyvä. Ihastunut ja oikeasti sinusta kiinnostunut ei käyttäydy noin!
Kiitos, hyviä pointteja ja näkökulmia. Jotenkin ihastuneena sitä ei osaa näin järkevästi ajatella.
Tarvitsee ulkopuolisen havaintoja ja ajatuksia selkeyttämään omiaan. Tarvitsee juurikin voimaa irtautua, ottaa opikseen ja mennä eteenpäin.
Minä en alennu ottamaan yhteyttä jos miehestä ei kuulu. Tapailen jo seuraavaa. Minulla on muutama jonka tuntenut useamman vuoden mutta ymmärrän heidän kiireensä kun toisella on lapsia entisestä suhteesta ja oma yritys ja toisella myös lapsia joita tapaa ja myös pitkiä työpäiviä. Silti he laittaa kuitenkin viestiä vaikka ei aina ehdi viettää aikaa.
Ei kukaan nykyään ole vakavasti kiinnostunut. Seksi ja raha vain merkitsee. Ei kannata antaa ilmaiseksi antaa pillua.
Vierailija kirjoitti:
Ota yhteyttä tapaa se ja sano kasvotusten että toivoisit hänenkin akrivoituvan ekan viestin laitossa
Itse lähtisin oletuksesta, ettei ole kovinkaan kiinnostunut jos menee kuukausia ilman viestejä.
Eli antaisin olla ja poistaisin numeron kännykästäni.
Kyllä ymmärsit ihan oikein