Poimi paska päivässä!
Kommentit (8)
Siivoushanskat, roskasäkit, pussit ja pitkät lapiot. Sitä lapiota ei sitten muuhun käytetäkään. Roskille on joku muu otin.
Pitäisi syöttää nuo läjät syyllisille, ja koira ei todellakaan ole syyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Siivoushanskat, roskasäkit, pussit ja pitkät lapiot. Sitä lapiota ei sitten muuhun käytetäkään. Roskille on joku muu otin.
Sopivasti kuivan kakan saa suoraan pakastepussiin tai vastaavaan. Vellipaskat ovat hankalampia. Ihmettelen esim. naapuriani, joka on jättänyt koko talven paskat keräämättä. Hänellä on saksanpaimenkoira. Tiellä on nyt 3-metrinen paskavana kun lumet sulavat ja paskat lilluvat veden mukana tietä pitkin.
Vierailija kirjoitti:
Muovilapio on kätevä. Siihen voi laittaa 2-3 pussia päälle. Ei tarvitse pestä lapiota, heittää vaan pussit pois.
Eiköhän se riitä että noukin oman koirani jätökset.
Ensinnäkään minä en ole paskantanut sinne. Toisekseen, puhtaanapidosta maksetaan jollekulle. Siksi minä en poimi yhtään paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se riitä että noukin oman koirani jätökset.
Sekin on hyvä. Minä kerään aina myös naapurikakan (keräämätön läjä, joka on oman koirani paskan vieressä). Ihan siksi, että koirani tai minä itse emme astu jätettyyn läjään seuraavalla lenkillä. Etenkin illalla on vielä pimeää ja kiva väistellä paskamiinoja...
Emmää paskoo keräile, mutta ne maskit ja muut maatumattomat noukin, jos sattuu tielle.