Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinua on yritetty iskeä?

Vierailija
17.04.2022 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin rautaputkella, pesäpallomailalla ja nyrkillä ainakin.

Yksikään näistä ei onnistunut ja koska olemme suomessa, minä sain näistä keisseistä sakkoa ja ehdollista.

Vierailija
2/13 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet komea mies ja yksin terassilla. Lähetkö pikaselle. En kiitos lähde olen naimisissa ja odottelen vaimoani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusukimpulla.

Vierailija
4/13 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet komea mies ja yksin terassilla. Lähetkö pikaselle. En kiitos lähde olen naimisissa ja odottelen vaimoani.

Imarteliko se, että ukkomies on homopiireissä kuumaa kamaa?

Vierailija
5/13 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks lesbo kerran väitti kivenkovaa että olen lesbo, koska näytän kuulemma ihan lesbolta. Oikeasti olen bi, mutten sitä kertonut, koska en ollut hänestä kiinnostunut.

Vierailija
6/13 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisimmin tulemalla juttelemaan. Harvinaisempia fb-viesti ja paperilappu.

Vierailija
7/13 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän se vasta luuseri olet.

Vierailija
8/13 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivasti.  Mies tuli juttelemaan baarissa. Ja juteltiin monipuolisesti ja asiallisesti.

Ja pitkään.  Välissä käytiin myös tanssimassa.

Kun ilta päättyi, mies kysyi, että uskallanko antaa hänelle puhelinroni, olis kiva jutella lisää jatkossakin.

Minä annoin puh.nroni.  Mies soitti vkon puolessa välissä ja sovittin treffit.

Nyt me on kuljettu yhdessä jo lähes kaksi vuotta, kumpikin opiskelemme eri kaupungeissa.

Se lienee useinmiten niinkin, että fiksut ihmiset bongailevat automaattisesti toisia fiksuja ihmisiä.

Vierailija
9/13 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkki se on ollu useimmiten. Eikä oo jääny yritykseks.

Vierailija
10/13 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annapillua vonkaajia ja kosijoita ei lasketa niin ei ole kukaan yrittänyt iskeä. Kerran kouluaikana rinnakkaisluokan poika iski nyrkillä ja menetin hetkeksi tajuntani. Mutta joo rakkaudesta ne pojatkin muksii.

Vierailija
11/13 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yritetty iskeä. Johtuu varmaan siitä että olen mies.

Vierailija
12/13 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Valomerkin jälkeen kun viimeinen mahdollisuus saada ketään mukaan lähtemään.

- Baarissa eräs mies lähestyi kaveriani ja oli hänelle supatellut että on minusta kiinnostunut, mutta näytin niin pelottavalta ettei uskaltanut lähestyä

- On tullut baarissa juttelemaan samaan pöytään

- On annettu paperilappu käteen jossa on runo ja puhelinnumero

- Olemme olleet kavereita ja toinen on yrittänyt pienillä vihjeillä varovasti kertoa että tykkää minusta.  Olen ollut monesti niin sokea etten ole tajunnut noita vasta kuin jälkeen päin.

- On pyydelty kahville, bileisiin, baariin,  yleensäkin käymään jossain yhdessä ilman, että on puhuttu treffeistä.

- On lähetetty viestiä puhelimeen tai facebookkiin.

Vierailija
13/13 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime syksynä olin käynyt mustikasta ja olin rämpinyt pari tuntia metsässä , mun päällä oli "sata vuotta vanhat verkkarit", yhtä vanha college pusero, verkkatakki... Hiukset olivat sekä rasvaiset että tihkusateen kastelemat... Ja olin jo umpi väsynyt se metsässä tarpomisen jälkeen....

Oli sovittu mun siskon kanssa, että soitan hänelle kahden tunnin kuluttua, kävelin tien varteen , istahdin puunrungolle ja soitin siskolleni, että hän voi tulla hakemaan minut , hän lupasi tulla parinkymmenen minuutin kuluttua.

Siinä istuskelin ja alkoi kuulua koiran haukuntaa, kohta siihen tupsahti pieni koira ( en tunne yhtään koirarotuja 🤣) ja perässään mies ...

Ja mikä mies ! Onneksi oli sen verran hämäräinen päivä että ei ehkä huomannut miten mun "suu loksahti auki "...😂...

No se koira tuli siihen ja jotain juteltiin koirasta, ja säästä...jne... Olin vähän hämilläni... Se mies esitteli itsensä ja kertoi että hänen mökkinsä on lähettyvillä.

Hän jäi siihen istumaan ( puunrungolle) , siinä juteltiin kesästä ym.. Hän kysyi sitten lähtisinkö hänen kanssaan lauantaina Sataman terassille...

Sanoin että minulla on töitä, kuten olikin...

Sitten tulikin jo sisko siihen autoineen , nousin äkkiä kyytiin ja karautimme pois, jälkeemme jäi vain hiekka pilvi.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän