Olen taas bulimikko
En onnistunut lopettamaan. Nyt minulla on ystävä, joka odottaa minua kotiin. En kuitenkaan halua jatkaa tätä. Huomenna on viimeinen ateriani. Saan kehoni lopettamaan, kun päätän, että nyt on aika mennä. En äiti koskaan tule ymmärtämään miten sinä et voinut rakastaa minua edes 1 %. Miten voit vihata omaa lastasi niin paljon?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan mt-ongelmainen ei käytä sanaa hullujenhuone. :D
lol. 1,5/5
Minä olen ollut mt-ongelmainen, nykyään toipunut. Olen ollut hullujenhuoneella mm. masennuksen, syömishäiriöiden, itsetuhoisuuden ja ahdistuksen takia. Aina siis hullujenhuoneella, tai sitten ihan vain "osastolla" tai olen puhunut vain sairaalan nimestä. Ikinä en ole ollut psykiatrisella suljelulla osastolla tai "aikuispsykiatrian osasto kolmosella" tms.
Ap, kerjää huomiosi muualta. Miksi tuo kriisipuhelinnumero ei kelpaa? Olet hullu, kun et huoli apua vastaan, vaikka tiedät tarvisevasi apua. Kerjäät täällä apua meiltä, mutta mikään ei kelpaa. Eli sen lisäksi, että olet hullu, käyttäydyt typerästi.
MITÄ HELVETTIÄ SÄ LUULET, ETTÄ MÄ FEIKKAISIN TÄLLAISTA TAI TROLLAISIN VAUVAPALSTALLE. KYLLÄ KEKSISIN JOTAIN PALJON PAREMPAA
PASKAPÄÄ