Mistä löytäisin kipinän ruoanlaittamiseen?
Osaan ja teenkin mielestäni ihan hyvää ruokaa, mutta yksinasuvana sinkkuna sitä ei vaan joskus yksinkertaisesti jaksa alkaa laittaa itselleen ruokaa ja sitten tilailee Woltin kautta ruokaa.
Miten muut löydätte kipinän ruoanlaittamiseen?
N32
Kommentit (8)
Köyhyys motivoi tekemään. Teen simppeleitä kotiruokia isoja satseja.
Katsele YouTubesta videoita, joilla joku valmistaa lempiruokaasi, ja ehkä lopussa syökin sitä videolla.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Mulla on vielä opeteltavaa niin tuntuu suht. mielenkiintoiselta. Tosin kun asun keskustassa niin haen välillä takeaway-lounaan ennen iltavuoroa.
Mun 20v tytär (kuten sisaruksensakin) ovat saaneet kipinän siitä kun kotona on aina syöty hyvä ruokaa ja kutsuttu ystäviä syömään.
Taisi kuopus käydä 2 vkoa yliopiston ruokalassa syömässä ja sen jälkeen on tehnyt kaiken itse. Tekee 2 pvän ruokia niin ei tunnut turhalta jos vain itselle tekee. Esim yhtenä päivänä paistaa lohta ja toisena tekee lohipastaa jämistä. Ja nyt kaverit ovat jo huomanneet mistä saa herkkuruokaa:)
Eli maun takia - ei ole vaihtoehtoja jos haluaa parasta
Vierailija kirjoitti:
Ite pyysin Prometheukselta.
:D
Etsi reseptejä ruokiin, joita voi pakastaa. Tee sitten kerralla enemmän. Esim. uunissa tulee helposti. Itsellä terveellisyys ja hinta motivoi. Tosin jos rahaa on paljon, niin hyvähän se on työllistää välillä ravintolan ammattilaisia ja kuljettajiakin.