Mitä järkeä on lähteä leville asti ryyppäämään?
Olen käynyt levillä kymmeniä kertoja, mutta en ymmärrä ihmisiä jotka menevät sinne ryyppäämään. Eikös sinne mennä hiihtämään ja laskettelemaan. Kiva varmasti aamulla krapulassa rinteeseen...
Kommentit (23)
Ukko39 kirjoitti:
Olen sen verran poikkeuksellinen kyky että osaan
Dokata
Laskea mäkeä
Käydä vieraissa
Ajaa moottorikelkalla
Syödä poronkäristystä
Ymym asioita tehdä ihan täällä etelässäkin.Pari kertaa käynyt levillä ja aina ihmetellyt että mikä siinä vetää? Pikkukylä ja joku pulkkamäki. Vähän samaa tasoa kuin ruotsinlaivat. Ei siellä mitään oo, mutta hulluna siellä jengi ravaa.
Levillä en ole käynyt, mutta olen välillä kyllä miettinyt että voisin käydä -sesongin ulkopuolella. Samoin ruotsinlaivalla on ihan kivaa, kun siellä on tosi hiljaista ja vähän muita matkustajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on levi? Laskettelukeskus Levin kyllä tiedän, mutta onko levi joku laavun tms tapainen rentoutumispaikka vai mikä?
Levi on tunturi Sirkan kylässä.
Missä on sinun sisälukutaitosi? Kysyin levistä, en Levistä.
Tai sellaista joka ei seuraavana aamuna/jälkeenpäin harmita ainakin jollain tasolla vaikka olisi sinkkukin.
Ja nyt niiden ei tarvitse tulla vastaamaan jotka löysi sen oikean panemalla ekana iltana vaan kyse on näistä yhdenyönhoidoiksi jääneistä panoista, joita tuli nusaistua tasan kerran parin promillen humalassa pilkun jälkeen aamuyöllä ja sen max vartin tuntemisen jälkeen. Oikeastiko seksi oli hyvää, antoi orkun ja aamulla oli loistofiilis?