Mämmiä maistatettiin ulkomaalaisille ilman kermaa/vaniljakastiketta!
https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/a/e384a60f-b8fa-4adb-97f1-8542424d…
Ei kai tuota mämmiä kukaan syö suomessakaan ilman vaniljakastiketta. Mämmi on ihan hyvää, mutta vain jos sekaan lorauttaa runsaasti vaniljakastiketta. Haloo Iltalehti!
Kommentit (25)
Just söin Kymppi mämmiä punaisen maidon kanssa. Ei tarvitse todellakaan mitään sokeria tai vaniljakastiketta.
Meillä lapsetkin rakastavat mämmiä. Ostin jokaiselle pääsiäiseksi oman ropeen. Mulla on vielä annos huomiseksi, teinit vetivät omansa kitusiin jo pitkänäperjantaina :D
Vierailija kirjoitti:
Mun puoliso on ulkomaalainen ja rakastaa mämmiä. Vaniljakastikkeen tai kerman kanssa. Se tosin tykkää siitä niin paljon että söisi ilmankin.
Minkä maalainen puoliso?
Vierailija kirjoitti:
Mitähän mieltä Gordon Ramsay olisi mämmistä? lol
Siinä se maistelee loppupuolella. Ei tykkää, ylläri.
Ulkomailla syödään runsaasti ulkonäöltään mämmiä vastaavia jälkiruokia. Suomalaisilla on jotenkin vinoutunut mämmisyndrooma ja sillä sitten yritetään saada jotain ihmeen huomiota.
Suomalaisilla olisikin jo viimenään aika alkaa suhtautumaan mämmiin tavallisen normaalin ruoan mukaisesti. Siis samaan tapaan kuin ulkomaillakin ruokiin suhtaudutaan.
Kaikin puolin naurettavaa on kun suomalaiset toimittajat elämöi mämmin tarjoilusta ulkomaalaisille. Edes toimittajat eivät osaa suhtautua mämmiin luontevasti.
Mun mielestä vaniljakastike tekee mämmistä jo vähän äklömakeaa. Maito ja vähän sokeria riittää. Pelkiltään en kyllä mämmiä söisi...