Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kyläillä kissaihmisten kodissa, jotka antavat kissojen pomppia pitkin pöytiä

Vierailija
17.04.2022 |

Olet kahvilla, niin sille omistajalleen on ihan ok, että siihen kahvipöydälle se miuku voi hypätä ja haistella sitä kahvimukia ja samalla se omistaja voi vielä silitelläkin siinä, että karvat pöllyä pitkin pöytiä. Sitä omistajaa ei kiinnosta pätkääkään se, että niillä samoilla paskatassuilla joilla se katti peittää paskaansa kusisella kissanhiekalla tassuttelee siinä pöydällä. Sen lisäksi pyörii eteisessä kenkien seassa, niin omistajalleen on ihan ok, että se tuo sen paskan RUOKAPÖYTÄÄN JA KEITTIÖTASOLLE! missä sä syöt ja teet ruokaa. Tähän kun vielä lisätään sellanen kissa joka käy vielä pihalla. Nämä tyypit sitten vielä selittelevät, että ei ne opi olla tulematta. Voin sanoa, että kyllä muuten oppivat olla tulematta.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä oksettavaa.

Vierailija
2/24 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissahullu. Pysy himassa. Meillä on tapana siivota. Sinulle ihan tuntematon käsite?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavaperheessä on kissan vessalaatikko keittiössä, ihmettelen että miksi? Itse varmaan jo turtuneet hajuun mutta todella kiva vieraana siinä istua kahvipöydässä kissanpaskan lemussa.

Vierailija
4/24 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mua oksettaa kanssa kissat pöydillä. Yäk.

Vierailija
5/24 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni sanoo tekevänsä niin että antavat hyppiä pöydillä mutta putsaavat pöydät ennen syömistä ja että syömisen aikana ei saa tulla pöydälle.

Hygienia on vähän sellainen tabu juttu kissojen omistamiseen liittyen.

On käytännössä mahdotonta estää skenaario jossa kissa astuu omaan ulosteensa hiekkalaatikolla ja sen jälkeen tulee tyytyväisenä tepastelemaan sängyllä ja sohvalla. Moni menee jopa päiväpeiton sisälle eli edes päiväpeiton käyttäminen ai auta mitään.

Vierailija
6/24 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks teet sellaisia asioita vapaa-ajallasi jotka ärsyttävät?

Vierailija
7/24 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä mene käymään. Ei ne kissaansa sun kotiin ja sun pöydille tuo. Case solved.

Vierailija
8/24 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan! Itse olen kissa ihinen. Viimeinen kissani kuoli vanhuuteen, vähän ennen sen kamu sama asia käytänössä,elivät lähes 20 vuotiaaksi!Kissoja elämässäni oli,kuin akvaario,lintuja,kanikin: joka eli 9 vuotiaaksi!.Vuosi kymmeniä oli kissa, kasikin.. Minulla oli hyvä imuri ja kaksi kättä pyyhkii pölyt. Kissan hiekka astia oli WC-tilassa.Laadukasta kissan hiekaa,astiasta kissan hiekka vaihdetiin usein.Joten meillä ei kissan karvoja sen enempää ei kissan kusi haissut. Kissat sisä kissoja,käytetin eläin lääkäri terveystarkstus/ rokotus 1 kerta vuosi!Iän myötä tuli hammaskiven postot ym,niille kerran vuosi. Eikä se eläin lääkäri yhtän halvempi ollut kisoilla,kun koiran omistajilla!Kengissäkin kun ihminen tuo isommat pöpöt eteiseensä ja syy kissojen rokotus!Kukan ei sanonut kodissani oli kissan karvoja,tai kissan kusi haisee.Yksi ystäväni joka vihasi kissoja,oli koira fani. Yllätys kissan vihasta pääsi yli ja elämän sillekin tuli aikanaan kissoja!Niillä perheillä joilla elämässä koiria oli ,saivat tuoda kotiini ja opettivat pentukoiransa tottumaan kisoihin.Kisani eivät oleet moksiskaan koirista.Kun vimeinen kissa kuoli vanhana,Olin jo 57 v. yksin asuva. Laskin tuohon ikää 57 plus 20 vuotta lisää minkä kissa elää ainakin:Olisin jos elossa silloin 77v. Päädyin kissaa,kissoja en ota tai mitään eläintä.Vain siksi asun yksin ja on eläin olisi tavallaan ihmisen korvike yksin asuvana vanhana!Kukin mielipiteineen,ei keneltäkään se pois.Anteeksi luki häiriöni tekstini vireet en itse näe.

Vierailija
9/24 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän kissat hypi tasoilla, joilla tehdään ruokaa eikä ne tule ruokapöydällekään, jos joku on siinä syömässä. Aina ei voi estää pöydällä löhöömistä, mutta se pöytä pyyhitään aina ennen syömistä oli kissoja tai ei.

Mutta joo, en minäkään antaisi kissojen tulla pöydälle, jonka ääressä ollaan syömässä.

Vierailija
10/24 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni sanoo tekevänsä niin että antavat hyppiä pöydillä mutta putsaavat pöydät ennen syömistä ja että syömisen aikana ei saa tulla pöydälle.

On käytännössä mahdotonta estää skenaario jossa kissa astuu omaan ulosteensa hiekkalaatikolla ja sen jälkeen tulee tyytyväisenä tepastelemaan sängyllä ja sohvalla. Moni menee jopa päiväpeiton sisälle eli edes päiväpeiton käyttäminen ai auta mitään.

Ylihygge!

Vierailija
11/24 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan kusi ja paska haisee pahimmalle maailmassa.

Vierailija
12/24 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo elää tavallaan, vieraat kulkee ajallaan.

Eikö siellä ole nikkari tehnyt seinään reiän?

Vierailija
13/24 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat on kissoja epäsiistimpiä, kissat pesevät itseään ahkerasti. Silti koiran lojuminen sohvalla tai sängyllä tai nouseminen pöytää vasten paskasilla tassuilla ja herkkujen lipominen pöydältä ei tunnu olevan yhtään kauheeta. Mutta ne kissat, herrajumala, ne astuu hiekkalaatikolle eikä ulkona koiranpaskaan.

Vierailija
14/24 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirahullut nuolettaa naamansa ja pussailevat koiran kanssa. Tauteja!

Vierailija
15/24 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat ovat siistejä eläimiä, eikä heidän tassunsa ole paskassa jos jotain todella erikosita ei ole sattunut. Kissat pesevät itseään jatkuvasti. 

Meillä kissat saa olla pöydällä silloin kun kukaan ei istu pöydän ääressä. Hienoja kissoja ovat siinä mielessä ett äymmärtävät tämän itsekin, ja kun ihmiset alkavat siirtyä pöytään päin, niin poistuvat oma-aloitteisesti. Toinen kkissoista tosin tulee pöytään istumaan vieraiden kanssa, jos hänelle tuoli sitä varten jätetään. Siinä se sitten osallistuu keskusteluun tyytyväisenä istuskellen.

Vierailija
16/24 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kyllä antaisi omien kissojeni hyppiä ruokapöydälle silloin kun siinä on vieraita syömässä/juomassa, ellen nyt varmasti tietäisi että vieras on kissafani jota ei yhtään haittaa. Vaikka molemmat on lyhytkarvaisia niin kyllä niistä karvaa pölisee, enkä itsekään varsinaisesti tykkää jos kahvissa tai leivän päällä lilluu kissankarvoja :D vaikka siltä ei kokonaan voi välttyä. Ei mun kissat kyllä yleensä muutenkaan keittiön pöydillä oleskele, satunnaisesti saattavat hypätä ruokaa odotellessaan mutta ne nostetaan alas.

Vierailija
17/24 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi se ollakki ällöttävää ku kissat makaa keittiön pöydällä, mutta ei se mua haittaa, siks meidän kissa saaki maata missä haluaa

Vierailija
18/24 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta onneksi sinun ei tarvitse kissoja rakastavan ihmisen luo kahville, ettei vaan tarvitse pelätä karvoja jne 🙂🙂🙂

Vierailija
19/24 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kyläile sitten, jos ärsyttäää.Pysy poissa.

Vierailija
20/24 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kissat pöydillä on ihania. Mun kissa ei vaan hypi koskaan pöydille. Jos nostan sen keittiötasolle se hyppää alas :D