Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaaleanpunainen lima ja ovulaatio

06.10.2006 |

Minulla riitti aamulla ihmeteltävää, kun vessapaperiin ilmestyi vaaleanpunaista limaa (eilen illalla pupuiltiin). Nyt on kp 14/31-33 eli jos kierto olisi lyhentynyt edellisistä, niin nythän voisi olla ovulaatio.

Onkos muilla ilmestynyt ovulaation aikoihin vaaleanpunaista limaa? Ilmeisesti lima on verensekaista, sillä mistäs muusta kun verestä sitä punertavaa väriä tulisi. Koskaan aikaisemmin lima ei ole ollut vaaleanpunaista.

Onko muilla kokemusta punertavista limoista oviksen aikoihin??

T: Ona yk2 ja kp 14/31-33

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli paperiin tuli vaalenpunaista limaa, eilen ei kylla " pupuiltu" , mutta toissapaivana kylla. Ja keirtopaiva on tanaan siis 12/26, kun mulla on aika lyhyt kierto, niin eiks toi oo just sen 14 paivaa oletetuisa mekoista? Siis vois hyvinkin olla joku ovis-merkki noi laskujen mukaan...

Mites se oli, vielako " tepsii" jos tanaan ehdottelsin pienta leikkia miehelleni?

Muuten, onks kasvavat halutkin joku oviksiin liittyva? Ekaa kertaa sitten lapsen syntyman (kaksi vuotta sitten) olen halukas tosi helposti, enka vaan kovasti stimuloituna, ja tama on mun toinen luomukierto pillereiden jalkeen (kun silloinhan ei kai sitten ovista oo).... Jaa, jaa...

Vierailija
2/4 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun vastasit ja hauska kuulla, että jollain muullakin samoja oireita.

Mieheni on nyt ulkomailla reissussa eli tänään ei päästä pupuilemaan, mutta huomenna taas. Kuitenkin joka toinen päivä ollaan siis tasaisesti pupuiltu. ;-) Eikös semmoisen tahdin pitäis riittää??

Jotkut sanoo, että halut kasvaa ovulaation tienoilla ja sehän oiskin ihan luonnollista.

Sitä vaaleanpunaista limaa tuli vain aamulla ja aamupäivällä ja sitten se loppui.

Noh saa nähdä miten tässä kierrossa käy. Olen ihan rennoin mielin, onneksi!

T: Ona kp 14/31-33 ja yk2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mulla tapahtuu myös ovulaatioaikaan ns. ovulaatiovuotoa. Mulla taas se ei ole vaaleanpunaista, vaan kirkasta jossa veriviiruja.

Olen olettanut tulevan ovulaatiosta, koska tulee aina 14 pvää ennen menkkoja, melkoisten kipujen kera, ja kipu on aina toispuoleista.

Tärppionnea teille!

T:Neiti21 +Nea 2,5v +Minja 1v+

(lapsiluku täynnä)

Vierailija
4/4 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka me " yritetaan" niin yritetaan olla myos rennosti. Eihan tosta saa ainakaan viela vain vahan odotuksen jalkeen mitaan pakkomielletta tulla!

Mullakin se vaaleanpunainen kesti vain sen paivan, olikohan enaa edes illalla? Kai se ovis oli, taytyy vaan oottaa viela jonkun aikaa " tuloksia" ... ;-))