Olisitko mieluummin yksin, kuin parisuhteessa,
Kommentit (28)
En osaa sanoa. Periaatteessa en halua olla olla avoimessa suhteessa, mutta nyt alkaa houkuttaa, koska kotona ei saa seksiä. Mies tuskin on samaa mieltä. Että varmaan tuo yksin oleminen on realistisempi vaihtoehto.
Kuin -sanan eteen ei tässä tapauksessa pilkkua ja lauseen päättää piste, ei pilkku. Tuliko selväksi?!
Avoimet suhteet on ihmisille, jotka eivät onnistuneet saamaan parisuhdetta hyvän puolison kanssa, vaan joutuivat tyytymään jämiin.
Toinen osapuoli voi elää joka tapauksessa kuin avoimessa suhteessa oli sitten sovittu mitä tahansa. Joten ei mitään väliä, en ota kantaa.
Olen mieluummin yksin kuin huonossa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Avoimet suhteet on ihmisille, jotka eivät onnistuneet saamaan parisuhdetta hyvän puolison kanssa, vaan joutuivat tyytymään jämiin.
Niin, tai ovat toisilleen sopimattomia.
Olen mieluummin yksin kuin parisuhteessa, lähdetään siitä. Parisuhde on jossain siellä jalan amputoinnin kanssa samalla viivalla houkuttelevuuden kanssa.
Yksin todellakin. Nytkin yksi avoimen suhteen kannattaja vinkuu luokseen tyhjentämään kassinsa. En jaksa enää.
En ymmärrä avoimen suhteen pointtia, miksi pitää olla parisuhteessa ylipäätään jos haluaa paneskella ympäriinsä?
Yksin tietenkin. Tuollainen homma ei vastaa millään tavalla kuvaani hyvästä parisuhteesta tai sellaisesta parisuhteesta, jossa itse haluaisin olla.
Vierailija kirjoitti:
Olen mieluummin yksin kuin parisuhteessa, lähdetään siitä. Parisuhde on jossain siellä jalan amputoinnin kanssa samalla viivalla houkuttelevuuden kanssa.
Olet vain surkea ihminen, luuseri, joka et ole sosiaalisesti normaali.
ei yksin olossa ole mitään vikaa sopii heille jotka eivät ole riippuvaisia muiden mielipiteistä ja seurasta tai vaikka kehuista
et ole vähemmän vaikka olet yksin
En halua olla minkäänlaisessa parisuhteessa enää, ja vihoviimeiseksi avoimessa. Yksin on parasta :)
Yksin, avoimet suhteet ei ole minua varten.
Onneksi on hyvä puoliso ja vakaa parisuhde.
Parisuhde sisältää niin paljon muutakin kuin pelkän seksin joten kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vain surkea ihminen, luuseri, joka et ole sosiaalisesti normaali.
Sinun kaltaisten ihmisten takia parisuhde ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde sisältää niin paljon muutakin kuin pelkän seksin joten kyllä.
Kuten mitä?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä avoimen suhteen pointtia, miksi pitää olla parisuhteessa ylipäätään jos haluaa paneskella ympäriinsä?
Se, että sinä et ymmärrä ei tarkoita etteikö se joillekin olisi toimiva ratkaisu. Itse viihdyn sinkkuna mutta jos parisuhteeseen päätyisin niin pitäisi sen olla avoin koska yksinkertaisesti kyllästyn vain yhden kumppanin kanssa.
Olen mieluummin yksin kuin minkäänlaisessa parisuhteessa