alkuraskauden ultra
Hei!
Minne alkuraskauden ultraan?
Yksityiselle ja Turussa...
8+4
Kommentit (3)
olen aiemminkin ' mainostanut' tällä palstalla, että sain sattumalta ajan lääkärille joka ei peri ollenkaan toimisto-, tutkimus- vai mikä ihmeen maksu se olikaan. Joka tapauksessa, pulitin lystistä vain 27,90 ¿, kun tuttuni, jotka ovat käyneet samassa paikassa mutta eri lääkäreillä ovat maksaneet 60-70 ¿. Eli olin tyytyväinen, ja lääkäri oli tosi mukava. Medisonarissa kävin sitten nt-ultrassa, kunnan maksamassa, ja hyvää oli palvelu sielläkin,mutta hinnoista en tietenkään osaa sanoa mitään.
Minä kävin myös Gynekologikeskuksessa Yrjö Pitkäsellä. Käynti oli edullinen ja saatiin kaikki tarvittava tieto mitä nyt alku-ultrassa voi saada. Aion mennä uudestaan samaan paikkaan ensi viikkolla, kun viikkoja on noin 21. Ilmeisesti sekin maksu tulee ilman lääkärin palkkiota, kun ei tehdä sisätutkimusta.
Medisonariin. Suosittelivat sitä neuvolassa, ja ovat ainakin erikoistuneet tämäntapaisiin asioihin. Kokemuksia en vielä osaa kertoa, kun on aika vasta ensi viikolla, mutta ainakin puhelimessa sain hyvää palvelua :)
http://www.medisonar.fi/etusivu.htm