Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaista on olla toinen nainen?

Vierailija
16.04.2022 |

🤔

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ollut se vaimo, mutta voisin kuvitella että toisena naisena ei ole millaistakaan. Saa seksiä ja mies ei jää riesaksi eli saa rusinat pullasta. 

Vierailija
22/28 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyseinen järjestely sopii tosi hyvin. Mies on ollut aika ajoin jättämässä vaimoaan, mutta mulla on niin rauhaa rakastava luonne, etten kaipaa draamaa elämääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukavalta tuntuu olla ns. toinen nainen. Olen kuitenkin onnellisesti naimisissa ja saan siitä paljon hyvää läheisyyttä ja seksiä. On kivaa olla 2. toinen nainen hyvin erilaiselle miehelle. Vaihtelu virkistää ja kerran kuussa erilaista seksiä hotelleissa ja mitä erilaisemmissa paikoissa. Oma ykkösmieheni ei luonnollisestikaan tiedä tästä mitään.

Nyt on vain ongelma se, kun haluaisin tehdä vielä yhden lapsen.. mutta tykkään panna paljaalla. Päiväkahvimiehen kanssa tulee aikataulujen säädöissä aika paljon hankaluuksia, kun joutuu arpomaan varmat päivät kalenterista.

Vierailija
24/28 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalta havaittua:

jos menet toisen mökille syömään isännän grillimakkaraa, niin olet lokki.

Jos seurustelet toisen miehen kanssa, niin et ole lokki.

Vierailija
25/28 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suosittele kenellekään. Sydänsurujen vaara on iso. Ja kuten joku tuossa aiemmin sanoi, tapaamiset miehen ehdoilla, pahimmillaan lyhyitä ja jossain syrjässä, ettei vaan kukaan näe. 

Ja ns. patjojahan ne toiset naiset on. Paitsi siinä melko harvinaisessa tapauksessa, että kumpikin on toisen suhteen tosissaan. 

Entäs jos sydän on särkynyt muutenkin ja ei halua enää kokea että tulee petetyksi niin mitä väliä sillä sitten on jos on jollekin patja.Saapahan edes jotain.

Saa edes seksiä.

Vierailija
26/28 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetta on vaikea kuvailla, onhan se todella kiihkeää ja intensiivistä, kai juuri sen yhteisen salaisuuden vuoksi. Molemmat tavoittelee niitä yhteisiä hetkiä epätoivoisesti vaarantaen muita asioita elämässään ja tämä luo sellaisen suuremman rakkauden illuusion. Kun ollaan yhdessä, koko muu maailma unohtuu. Mun suhteessani kyse oli kuitenkin seksin ja ihastuksen lisäksi toiveesta ja tavoitteesta jakaa tulevaisuus yhdessä ja ennen kaikkea ystävyydestä. Siksi suhteeseen liittyi paljon ajatusten ja tunteiden jakamista, keskustelua kaikenlaisista asioista, hassuttelua ja yhteistä harrastamista. Yhteinen elämäkin toteutui muutamien kuukausien "salasuhteen" jälkeen ja on nyt kestänyt kymmenisen vuotta.

Vaikka intuitioni sanoi, että toinenkin on tilanteessa vilpitön, jaan silti aiemman kirjoittajan näkemyksen siitä, että salasuhde hajoittaa sielun. Toisesta et tietenkään voi koskaan olla varma ja salaisuudet ja valheet tekee ihan vainoharhaiseksi kyyläksi. Se pettymys kun ensimmäisen kerran huomaat, että sinulle on valehdeltu myös, on musertava. Minä en myöskään pidä minkäänlaisesta kilpailusta, olen enemmän sellainen vapaa sielu. Kokemus kilpailusta tai vertailusta oli mulle vastenmielinen. Minusta ihmistä ei voi arvottaa joidenkin kriteerien pohjalta, tunne joko on tai sitä ei ole. Kun vastapuoli alkoi suhteensa päättyessä "kilpailemaan", tunsin oloni todella uhatuksi, monellakin tapaa. Hänellä oli vuosien kokemus kumppanini nappien painelemisesta, minulla ei. Tilanne ei minusta tehnyt kunniaa meistä kolmesta yhdellekään.

Vierailija
27/28 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieletön seksuaalinen kemia veti yhteen. Mutta ei se niin helppoa ole tehdä eropäätöstä. Vaikka parisuhdemielessä läheisyys olisikin loppunut, on vaikeaa luopua rakkaasta ihmisestä kokonaan. Ajattelin, että jäisin kaipaamaan perhe-elämää tai meidän yhteistä kotia. Mutta kyllä olen kaivannut eniten sitä ihmistä, joka poistui elämästäni. Yhä vuosia myöhemmin ikävöin häntä usein, olimmehan toistemme nuoruus ja aikuisuus. En silti kadu eroa, emme olleet enää onnellinen pari, molemmilla on nyt parempi ihmissuhde. Ikävä ja haikeus kuuluu elämään, se kannattaa kaikkien muistaa ketkä jäävät liian pitkäksi aikaa epäröimään eroa. Itse erosin ennen kuin ihastukseni eteni fyysiseksi suhteeksi, jos se nyt mitään merkitsee.

Vierailija
28/28 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, pääsee toteuttamaan fantasioita joista ei kotona omalle puolisolle voi edes puhua. Suhde pysyy kiihkeänä kun ei tarvitse jakaa arkea ja ei ole mitään velvollisuutta selitellä kun ei huvita nähdä

Missään nimessä en tuon kanssa haluaisi parisuhdetta, panosuhde toimii