MinkÀlaista on olla toinen nainen?
Kommentit (28)
Mulle kyseinen jÀrjestely sopii tosi hyvin. Mies on ollut aika ajoin jÀttÀmÀssÀ vaimoaan, mutta mulla on niin rauhaa rakastava luonne, etten kaipaa draamaa elÀmÀÀni.
Ihan mukavalta tuntuu olla ns. toinen nainen. Olen kuitenkin onnellisesti naimisissa ja saan siitÀ paljon hyvÀÀ lÀheisyyttÀ ja seksiÀ. On kivaa olla 2. toinen nainen hyvin erilaiselle miehelle. Vaihtelu virkistÀÀ ja kerran kuussa erilaista seksiÀ hotelleissa ja mitÀ erilaisemmissa paikoissa. Oma ykkösmieheni ei luonnollisestikaan tiedÀ tÀstÀ mitÀÀn.
Nyt on vain ongelma se, kun haluaisin tehdÀ vielÀ yhden lapsen.. mutta tykkÀÀn panna paljaalla. PÀivÀkahvimiehen kanssa tulee aikataulujen sÀÀdöissÀ aika paljon hankaluuksia, kun joutuu arpomaan varmat pÀivÀt kalenterista.
Palstalta havaittua:
jos menet toisen mökille syömÀÀn isÀnnÀn grillimakkaraa, niin olet lokki.
Jos seurustelet toisen miehen kanssa, niin et ole lokki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suosittele kenellekÀÀn. SydÀnsurujen vaara on iso. Ja kuten joku tuossa aiemmin sanoi, tapaamiset miehen ehdoilla, pahimmillaan lyhyitÀ ja jossain syrjÀssÀ, ettei vaan kukaan nÀe.
Ja ns. patjojahan ne toiset naiset on. Paitsi siinÀ melko harvinaisessa tapauksessa, ettÀ kumpikin on toisen suhteen tosissaan.
EntÀs jos sydÀn on sÀrkynyt muutenkin ja ei halua enÀÀ kokea ettÀ tulee petetyksi niin mitÀ vÀliÀ sillÀ sitten on jos on jollekin patja.Saapahan edes jotain.
Saa edes seksiÀ.
Tunnetta on vaikea kuvailla, onhan se todella kiihkeÀÀ ja intensiivistÀ, kai juuri sen yhteisen salaisuuden vuoksi. Molemmat tavoittelee niitÀ yhteisiÀ hetkiÀ epÀtoivoisesti vaarantaen muita asioita elÀmÀssÀÀn ja tÀmÀ luo sellaisen suuremman rakkauden illuusion. Kun ollaan yhdessÀ, koko muu maailma unohtuu. Mun suhteessani kyse oli kuitenkin seksin ja ihastuksen lisÀksi toiveesta ja tavoitteesta jakaa tulevaisuus yhdessÀ ja ennen kaikkea ystÀvyydestÀ. Siksi suhteeseen liittyi paljon ajatusten ja tunteiden jakamista, keskustelua kaikenlaisista asioista, hassuttelua ja yhteistÀ harrastamista. Yhteinen elÀmÀkin toteutui muutamien kuukausien "salasuhteen" jÀlkeen ja on nyt kestÀnyt kymmenisen vuotta.
Vaikka intuitioni sanoi, ettÀ toinenkin on tilanteessa vilpitön, jaan silti aiemman kirjoittajan nÀkemyksen siitÀ, ettÀ salasuhde hajoittaa sielun. Toisesta et tietenkÀÀn voi koskaan olla varma ja salaisuudet ja valheet tekee ihan vainoharhaiseksi kyylÀksi. Se pettymys kun ensimmÀisen kerran huomaat, ettÀ sinulle on valehdeltu myös, on musertava. MinÀ en myöskÀÀn pidÀ minkÀÀnlaisesta kilpailusta, olen enemmÀn sellainen vapaa sielu. Kokemus kilpailusta tai vertailusta oli mulle vastenmielinen. Minusta ihmistÀ ei voi arvottaa joidenkin kriteerien pohjalta, tunne joko on tai sitÀ ei ole. Kun vastapuoli alkoi suhteensa pÀÀttyessÀ "kilpailemaan", tunsin oloni todella uhatuksi, monellakin tapaa. HÀnellÀ oli vuosien kokemus kumppanini nappien painelemisesta, minulla ei. Tilanne ei minusta tehnyt kunniaa meistÀ kolmesta yhdellekÀÀn.
Mieletön seksuaalinen kemia veti yhteen. Mutta ei se niin helppoa ole tehdÀ eropÀÀtöstÀ. Vaikka parisuhdemielessÀ lÀheisyys olisikin loppunut, on vaikeaa luopua rakkaasta ihmisestÀ kokonaan. Ajattelin, ettÀ jÀisin kaipaamaan perhe-elÀmÀÀ tai meidÀn yhteistÀ kotia. Mutta kyllÀ olen kaivannut eniten sitÀ ihmistÀ, joka poistui elÀmÀstÀni. YhÀ vuosia myöhemmin ikÀvöin hÀntÀ usein, olimmehan toistemme nuoruus ja aikuisuus. En silti kadu eroa, emme olleet enÀÀ onnellinen pari, molemmilla on nyt parempi ihmissuhde. IkÀvÀ ja haikeus kuuluu elÀmÀÀn, se kannattaa kaikkien muistaa ketkÀ jÀÀvÀt liian pitkÀksi aikaa epÀröimÀÀn eroa. Itse erosin ennen kuin ihastukseni eteni fyysiseksi suhteeksi, jos se nyt mitÀÀn merkitsee.
Ihan ok, pÀÀsee toteuttamaan fantasioita joista ei kotona omalle puolisolle voi edes puhua. Suhde pysyy kiihkeÀnÀ kun ei tarvitse jakaa arkea ja ei ole mitÀÀn velvollisuutta selitellÀ kun ei huvita nÀhdÀ
MissÀÀn nimessÀ en tuon kanssa haluaisi parisuhdetta, panosuhde toimii
MinÀ olen aina ollut se vaimo, mutta voisin kuvitella ettÀ toisena naisena ei ole millaistakaan. Saa seksiÀ ja mies ei jÀÀ riesaksi eli saa rusinat pullasta.