Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailunaisten kriteerit

Vierailija
16.04.2022 |

Jotenkin olen saanut sellaisen kuvan, että naiset osaavat rakastua vain sellaisiin miehiin, jotka täyttävät sellaiset kriteerit, joilla ei ole rakkauden kanssa mitään tekemistä.

Heti kun kerron, että asun vuokralla kaupungin luhtikerrostalossa (valmistumisvuosi 2020) ja että minulla ei ole autokorttia, niin naiset lannistuvat. Varmaan olisi parempi valehdella...

Kuinka voin nostaa omaa tasoani, kun en halua muuttaa johonkin murjuun tai tuhlata rahojani muoviläpyskään?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa miehen, jolla on rahaa. Nuo kertomasi asiat kertoo siitä, että sinulla ei ole rahaa. Ei ole ihme, että naiset ei halua olla tekemisissä kanssasi, kun eivät voi saada rahaa sinulta.

Vierailija
2/16 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajokortittomuus on iso miinus. Ajokortti ja auto merkitsevät minulle vapautta. Ajokortiton mies merkitsisi minulle sitä, että minä kyyditsen miestä kaikkiin meidän menoihin koska itse en asu kätevästi julkisten äärellä. Todennäköisesti tapailukin tapahtuisi niin, että mies käyttää tunnin päästäkseen minun luokse tai minä ajan hänen luokseen 20 min. Jälleen kerran suuri osa työstä lankeaisi minun harteille.

Minulle tulee kieltämättä olo, että minä olisin suhteen mies tuossa tapauksessa. En ole kovin nirso ajopeli tasosta, miehellä ei oli siisti mutta 10 vuotta vanha auto meidän tavatessa, mutta en varmaan pystyisi seurustelemaan ajokortittoman miehen kanssa. Tai ainakin sitä pitää sitten kompensoida muilla ominaisuuksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena ei ole aikomustakaan muuttaa enää koskaan kenenkään kanssa saman katon alle, joten miehen asumismuoto ja ajokortittomuus ei liikuta millään tavoin. Itse liikun pyörällä ja kunto on kova. Miehessä kiinnostaa vain kultainen luonne.

Vierailija
4/16 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde säkin Bulgariaan/Puolaan. Ks. Ryanair ja Kiwi.

Vierailija
5/16 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti tapailukin tapahtuisi niin, että mies käyttää tunnin päästäkseen minun luokse tai minä ajan hänen luokseen 20 min. Jälleen kerran suuri osa työstä lankeaisi minun harteille.

Tässä on niin vahva logiikka siitä kumpi tekee työn päästäkseen toisen luokse, että sitä on vaikea ylittää.

Vierailija
6/16 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena ei ole aikomustakaan muuttaa enää koskaan kenenkään kanssa saman katon alle, joten miehen asumismuoto ja ajokortittomuus ei liikuta millään tavoin. Itse liikun pyörällä ja kunto on kova. Miehessä kiinnostaa vain kultainen luonne.

ja iso kalu.

Taas meni typeryksiltä arvaus pieleen. Voihan sitä kielellä.

Vierailija
7/16 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ikävä totuus, että naiset hakevat miehestä joko hyvännäköisyyttä tai sitten statusta ja rahaa riippuen siitä mitä ominaisuuksia nainen itse omistaa.

Jos nainen on köyhä niin sitten hakee statusta ja rahaa.

Jos naisella on itsellä rahaa niin sitten hakee hyvää ulkonäköä.

Taitaa olla taas mies totuuden torvena, kun noin taiten osaa niputtaa naiset. Otapa vielä kolmas laji sitten: jos nainen on älykäs, niin hän valitsee ihan omilla kriteereillään eikä palstamiesten oletuskriteereillä. Todella tympeää ja loukkaavaa. Äitisi siis on valinnut isäsi rahan tai ulkonäön perusteella. Olen siitä kovin pahoillani, mutta minä valtsen miehen viisauden perusteella, eikä siihen sisälly noin mauttomat yleistykset.

Vierailija
8/16 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ikävä totuus, että naiset hakevat miehestä joko hyvännäköisyyttä tai sitten statusta ja rahaa riippuen siitä mitä ominaisuuksia nainen itse omistaa.

Nyt kun tiedät tämän, niin mitä aiot tehdä jatkossa?

Vierailija
9/16 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun tiedät tämän, niin mitä aiot tehdä jatkossa?

Olen tähän mennessä keskittynyt ulkonäköni parantamiseen mutta se ei ole tuottanut tulosta.

Seuraavaksi aion kokeilla statusta eli yliopistotutkintoa, koska omaisuutta multa löytyy jo aivan riittävästi.

Vierailija
10/16 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako sulle peniksellinen nainen? Jos ei, niin älä sitten valita transfoobikko.

Vierailija
11/16 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ongelma puolison löytämisessä on nuo ihmeelliset ennakkoluulot. Tai en ainakaan itse näe että jättäisin miehen deittaamatta koska asuu vuokralla tai koska ei ole ajokorttia. Toki kaikilla on joitain kriteerejä (niin aloittajallakin) mutta yleisesti ottaen tuollaiset yksittäiset seikat ei sitä kiinnostusta latista.

Vierailija
12/16 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, miehellä pitää olla auto. N21

Vierailija
13/16 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry, miehellä pitää olla auto. N21

Ja naisella isot tissit.

Vierailija
14/16 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla mielestäsi kuitenkin miellyttävä totuus? Silloinhan voi aina laittaa kaiken naisten pinnallisuuden syyksi, eikä koskaan joudu kehittämään itseään tai sosiaalisia taitojaan tai harrastamaan itseanalyysiä. Pääsee älyllisesti helpolla, kun vakuuttaa itselleen, että kyllä se elämän rakkaus löytyy rahalla tai ulkonäöllä, koska kaikki naiset ovat samanlaisia. Oletteko te miehetkin kaikki sitten samanlaisia? Ette erotu toisistanne muuten kuin saldon perusteella? Vinkkinä kerron, että tuollainen ajatusmaailma on suurin syy sille, miksi ei löydä kumppania.

Vierailija
15/16 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri deittailin pitkäaikaistyötöntä miestä jolla ei ole autoakaan. No joo, kyllähän se on miinus että minun piti kyydit hankkia ja maksaa, kun itsellänikään ei ole autoa eikä julkiset kulje tänne.

Rakkaudesta viis, kun käytännön asiat menevät liian vaikeaksi.

Ei enää ikinä. Niin se vaan on.

Vierailija
16/16 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitä itseäsi. Kuulostat ihan pikku vauvalta. Jos naisia ei kiinnosta niin tuskinpa syy on auton puutteessa. Tai sitten katselet ihan vääräntyyppisiä naisia. Et tietenkään tiedä että on paljon erityyppisiä naisia, koska olet tyhmä. Ja tämä että olet tyhmä on hyvä uutinen. Voit kehittyä fiksummaksi. Ole hyvä!