+ + ENSIKOT viikonloppuun 6.-8.10.2006 + +
Kommentit (25)
Täällä mooli, jota maailman kultaisin naksuliini on jaksanut kaipailla ja muistella! Ihan pikaisesti tulin piipahtamaan ja moikkaamaan - täytyy tunnustaa, että olen parisen viikkoa pysynyt visusti pois koko vauvanetistä.
Naksuliinille ihan yhtä lämmin, mut isompi lohtuhali kuin Jessikseltä *vilkunvilkun* (177, 60kg)!!!!!!! Nyt kyllä Manseen lähtee extraläjä plussapölyä...köhköh!
Kuulkaas rakkaat kuumeilukamut - mooli suosittelee lämpimästi hoitoihin hakeutumista - ihan yksityiselle, jos rahnatilanne vaan hiukankin sallii. Mulla olisi varmaan psyyke mennyt ihan kappaleiksi, jos ei oltais vuoden yrittämisen (?!) jälkeen menty hoitoihin...jos on hoidot parisuhdetta raastavia, niin yritäminen kuukaudesta toiseen vasta onkin! tai sitten, hakeutukaa julkiselle kipin kapin - aikatauluista en sillä puolella teidä. Eikä esim. yksityisen inssi tule niin kovin kalliiksi - tärppäshän Q:llakin ekasta! *moi vaan Q+q-poju*
Vietän tänään rokulipäivää, olen tehnyt jo monta viikkoa töitä kellon ympäri ja kämppä alkaa olla sennäköinen. Mies toki on maannut joka ilta sohvalla, kun tulen töistä, mutta jotenkin se ja imuri hylkii toisiaan - saatikka tiskirätti:=) Kyllä tässä on oikeesti hymy ollut kaukana - pinna on ollut hemmetin kireellä muutaman viikon, töissä voisin päivittäin kuristaa jonkun ja mies saa iltaisin kuulla kunniansa...ja mää vaan selitän, kun nää hormonit...oottelen, kun 12 vk tulee täyteen, kun joku kertoi, että sit saattais alkaa säyseämpi kausi...
3 viikon sisällä muutetaan jonnekin, vielä ei tietoa minne. Tänäänkin neuvottelut yhden rouvan kanssa - toivottavasti edistyttäis jotenkin. Vaik todennäköisesti muutetaan väliaikaisesti jonnekin:=(
Nyt alan siivoomaan, kun rouvaa pitää mennä tapaamaan jo parin tunnin päästä! Voikaa kaikki oikein hyvin ja tsemppiä kovasti - Aftikselle inssitulospeukutuksia ihan kybällä!!!
-mooli, rv 9+2
p.s. Lämpimiä halauksia Killalle ja Oonalle kans!
p.p.s. viime viikon ultrassa se hematooma oli lähtenyt jo soljumaan soluihin, ett ehkä ei vuodakaan ulos. Seuraava ultra parin viikon päästä - onneksi niissä ei omavastuu " kuin" 50 e kerta!
Moi Mooli!! Kyllä sua on kaivattukin!! Ihanaa että jaksoit tulla ilmoittelemaan itsestäsi ja vielä hienompaa kuulla että kaikki on hyvin (vaikka pinna onkin kireällä ; ) ). Paljon jaksuja sulle ja toivotaan tosiaan et sit vko12 jälkeen pinna vähän löystyis... Ja hyvä että se hemis = hematooma alkaa hiipua. Ettei sen suhteen tarvi mitään ihme toimenpiteitä miettiä. ISO HALI!!
Tuosta ovisjutusta: Mulla on nykyään noin 4 päivää kestävät ovistuntemukset, ja välillä kivut on todella kovat, vähän niinkuin menkkakivut, mutta silti jotenkin erilaiset - vaikea selittää. Pari kiertoa olen joutunut ihan popsimaan särkylääkkeitä oviskipuihinkin. En tiedä kypsyykö mulla jotain sika-isoja soluja siellä vai mistä moiset kivut johtuu. Tyksin lekuri ei ainakaan vielä osannut vastata. Eipä kauheasti tarvi tikutella ovista. Viime kierrossa kyllä ihan piruuttani tikutin silloin kun kivut olivat suurimmillaan, niin viivat oli hyvinkin vahvat. Ja limaa tulee kuin saavista kaataen : )
Täällä vietetään pienimuotoisia grillipartyja tänään illalla, mun aivan ihana 2-v. kummityttöni tulee myös kummitädin hellittäväksi/lellittäväksi. Kivaa! Mitään muuta ohjelmaa ei viikonlopulle oo, ok-talon viimeistelyä tietysti riittää vaikka vuorokauden ympäri tehtäväksi, mutta katsotaan nyt mitä sitä keksitään.
Kivaa perjantaita kaikille + viikonloppua jos en enää ehdi linjoille tänään!! Kaikille tutuille kovasti huiskutuksia!
t. Jessis
Mul on ollu ikävä sua! :D Tottakai mä oon sua huudellut ja kaipaillut, ihan hulluna huolesta oon ollut! Et tiedä kuinka helpotti nähdä sun viesti ja ennen kaikkea sen lopussa merkintä 9+2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)
Mut nyt en jaksa tämän enempiä, menkat täällä jo tuhruttelee joten mieli on todella maassa... Itse asiassa perheessäni on tapahtunut jotain todella ikävää ja raskasta enkä tyypillisestikään ole paljoa ehtinyt ajatuksia suoda itseeni.. Just miehelle totesin että missäköhän välissä tää nuppi halkeaa, kun ei koskaan oo aikaa ajatella itseään!? No, katsotaan, ehkä joskus!
Moolille siis 161 & 51 suuruinen halaus, tulikuuma sellainen =D ja kaikille ihanuuksille kans! Killa, Oona, Jessis, Aftis... Kaikki!
Heippa!
Minä täällä taas pienen tauon jälkeen!
Kiitos kaikille lämpöisistä ajatuksista, kun täällä miestäni odottelin saapuvaksi ja elämää ihmettelin. Kiva saada virtuaali tsemppausta!
Mies kotiutui keskiviikkoiltana ja nyt on koti touhua täynnä. Muuttokuorma ja läjäpäin pyykkiä¿ ja sitä vauvantekopuuhaa kanssa iltasella¿;)
Kindness ja Remukka onnelliset plussaajat! Onnen toivotuksia ja tarrasukkia molemmille masukkaille!
Moolille vilkutuksia, kiva lukea kuulumisiasi! Kiirettä pitää ja huisketta siellä!
Naksu voimia ja lohtusia sinne. Toivottavasti perhetilanne helpottaa pikkuhiljaa. Ja se tädin ryökäle vielä kaiken lisäksi tuppaa kylään lupaa kysymättä. Tutkimuksia ja hoitoja edeltävä kierto on varmasti yksi raskaimmista?!
Bianco, onnea tutkimuksiin ja hoidon suunnitteluun!
Kaikille inssiläisille peukutuksia!
Ja synttärisankareille onnea!
G: En ole mittaillut lämpöjä. Monta kertaa olen ajatellut, että olisi mielenkiintoista, mutta aina se on jäänyt aloittamatta.
Ihanaa ja virkistävää viikonloppua kaikille enskattarille!
nellamaija
kp13/28-34
Mukava kuulla, että Moolilla ja masuasukilla kaikki on hyvin!!
Koita olla stressaamatta liikoja, ei tee pikkuiselle hyvää!!
Plussatuulia kaikillle muille enskoille!! Muistakaa, että hyvin harvalla se tärppää heti kättelyssä. Tiedän oikeesti LUKUISIA ensikon yrittäjiä jolla plussaan meni 7-13kk:tta!! Ei saa menettää toivoaan. Meillä meni 8kk ja yksi km välissä!!
Tiedän myös pari jolla hoitojen välissä plussa tuli ihan luomusti!! Kun pitivät hoidoissa taukoa!!
Terkuin Hemuli ja masukki 34+0
Hei taas pitkästä aikaa! Pirun työt taas häiritsee palstailua, mutta onneksi tänään ja huomenna on vähän aikaa...
MOOLI: Kiva kuulla susta! Vaikken itsekään täällä joka päivä ole ehtinyt pyörähtämään, niin vanhat porukat kyllä pyörii mielessä lähes päivittäin. Onnea vaan viikkojen puolesta, kohtahan on jo kymppi täynnä!
NAKSU: Onkos se pirun täti sut jo nyt löytänyt?? Eikös se oo tullut mun luo yleensä pari päivää aiemmin?? Haleja - oikein iso rutistus täältä!!
KINDNESS JA REMUKKA: Olinkohan jo onnitellut? No, ei kai tuplaonnittelut haittaa, joten ONNEA ISOSTI MOLEMMILLE!!
ON: Tänään kp 27/25-28. Tarkistin juuri kalenterista, en ole lainkaan laskenut päiviä tässä kierrossa. Sen tiesin, että oviksen piti olla n 2 viikkoa sitten. Tämän kierron piti olla hieman lyhempi, eli normaalisti 25-26 päivää, joten ehtiihän toi täti vielä tänään tulla. Mitään tuntemuksia ei ole tädistä vielä, mutta voin lyödä vetoa, että kun alan asiaa nyt pohtimaan, niin mahakipu alkaa samantien kun tästä tuolista ylös nousen! Testauksesta en aio vielä puhuakaan, onhan tämä jo muutamaan kertaan nähty, että tättärä valitettavasti yllättää myös myöhästymällä!
Illalla pitäisi mennä juhlimaan kaverin synttäreitä, mutta olen ilmoittanut liikkuvani autolla, joten juoman kanssa ei tule ¿ongelmaa¿. Muutenkaan ei juuri huvita baariin meno, mutta syömään menen mielelläni!
Vilkutuksia kaikille tutuille ja plussapölyä kaikille tasapuolisesti! Onko mulla piinailukaveria viikonlopuksi?
Oon@
Mitään ihmeellistä tämän tytön viikonloppuun ei kuulu. Ovista edelleen odotellaan, ja sen pitäisi olla tänään tai huomenna. Kiva kun tulit mooli meitä moikkaamaan! Muutenkin on mukava, kun o-puolelta käytte aina välillä meitä kannustamassa!
Tsemppiä oona piinailuun! Toivottavasti plussa pärähtää testiin!
Siis uudestaan kun lipsahti sormi entterille ;)
Maitikka: minäkin olen opintojen ohessa tehnyt opetustöitä teini-ikäisten kanssa, kyllä ne on niin ihania...joo-o! Mutta työstä kyllä tykkään!
G: minä olen lämpöjä mittaillut ja aika hyvin pitävät paikkaansa. Ainoa ikävä puoli on ollut, että kertoo aina paria päivää enne tättärän saapumista että peli menetetty, kun lämmöt laskee. Mutta nyt on pysynyt vielä korkeella :)
Bianco: kiitosta onnitteluista! Ii-hania sydämiä :) Tsemppiä teille tuleviin hoitoihin ja lekurikäynteihin.
Aftis: ihan oikeessahan olit tuossa pp-ssä :) Kun tarkoittaa oviksen jälkeistä vaihetta, ja jos ajatellaan että sulla silloin oli kp 20, ovis kp 14 niin pp on silloin 6. Sen latinankielistä nimeä en nyt muista, joku muu varmaan.. Post-luteaalinen kai?!
Peipposka: Kiitos! Jännättää vaan himppu vieläkin kun viime kierto oli viikon normia pidempi (eli tänä päivänä täti tulis). Mutta sillonhan testailin pelkkiä negoja, nyt kaks plussaa :) Ja massua on poltellu tuolta alhaalta.. toivottavasti vaan kiinnittelee itseään kunnolla meidän toukka. Mutta hei, sinähän kyllä tulet minun kanssa o-puolelle!! Käsky! No ei vainkaan, mutta toivotan teille paljon peuhuja ja odottelen josko sit yhessä mentäiskin :)
Jessis, miten grillipartyt meni?
Nellamaija: Vielä kerran ihana että sait miehesi kotiin, voin kuvitella sitä pyykin määrää!! Meillä mies tulee viikon reissusta huomeniltana kotiin ja jo odottelen " kauhulla" ;) Kiitti vielä onnitteluista!
Oonallekin kiitos muistamisesta :) Hui kun jo jännittää sun puolesta, täältä lähti juuri tuhat kiloa plussapölyjä teidän osoitteeseen! bdbd
Moit livelle, hannnahille, naksulle, killalle, jessikselle, trixielle, remukalle, marylle, hoytille ja kaikille muillekin ketä nyt hataralla päälläni en muista! Naksu ja jessis, ootte kyllä aika pienoisia :)
Muimui.. tää lähtee kaverin mökille iltaa viettään! Ja vielä sellasen kaverin joka kysyy aina nähdessämme, että joko joko.. Enkä vielä pysty kyllä kertomaan, kun en miehenkään kanssa ole vielä nokikkain jutelleet vaan puhelimen kautta ihastelleet ja ihmetelleet! Saapi nädä miten käy..
terkuin kindness, rv 4+6, Hui, eka kertaa noin kirjoitin, näyttää niin uskomattomalta :)
Hei, täällähän se mooli-booli onkin! Oon jo ihmetellyt, kun susta ei kuulu mitään. Mutta sähän ootkin jo kerännyt hienosti noita viikkoja! Eiköhän se hemiskin siitä häviä itsekseen ja saat nauttia huoletta loppuraskaudesta. Käytkö kaikki ultrat yksityisellä, vai meetkö myös noihin normaaleihin kunnallisiin np- ja rakenneultriin? Odotuspuolen Enskat puuhaa toisia treffejä Helsinkiin, meinaatko osallistua???
Ja Hemuli!!! Jestas, sähän synnytät ihan pian! Kaikkea hyvää loppuraskauteen ja tulevaan äitiyteen!
Oonalle vanhalle kamulle tsemppiä piinailuun - älä luovuta! Se plussa voi tulla ihan yllättäen, vaikka ei tuntuisi etukäteen yhtään miltään. Niin kävi mulle ja taisi käydä myös mooli-boolille. :)
Naksulle pahoittelut tädin visiitistä. :( Mikäs Killan tilanne on???
Meidän pikku-quu on kasvanut jo ihan hirmuisesti - yli 10 cm! Pienimmät vaatteet on suosiolla laitettu syrjään ja otettu esiin uusia " isojen poikien" vaatteita. Tänään otin pinniksestä pois äippäpakkauksen laatikonkin, kun ei poitsu enää kunnolla mahdu sinne. Ihanan hymyileväinen quu on, ja nyt hän on alkanut jo " jutella" ja seurustella aina hereillä ollessaan. Lelut ja erilaiset helistimet ja kilkuttimet kiinnostaa kovasti. Telkkaria ei tarvitse enää ollenkaan, kun voi vain seurata tuota meidän vaavin touhotusta. :)
Kaikkia vanhoja ja uusia Enskoja tervehtii nestorienska
-Q- ja -q- 2kk
Täällä podetaan oikein kaksinkertaista " vauvakuumetta" . Ihan oikean vauvan lisäksi meillä kuumeillaan myös karvaisesta vauvasta (koiranpennusta). Sitä olenkin viime päivät kuumeillut ehkä enemmän, kun tuon toisen vauvan osalta on vasta ensi viikon oviksen odottelu käynnissä. Sen jälkeen onkin sitten taas helpompi keskittyä karvattoman vauvan aiheuttamaan kuumeiluun, kun saa tosissaan odottaa tärppäskö vai ei.
Varoittelua omanapaisesta enskasta...
Tädin kourissa hyvästikkin vielä kamppaillaan. Sellaista päätöstä miekkosen kanssa saatu aikaiseksi että hoitoihin suunnistetaan jo nyt loppu vuodesta..tai sitten heti tammikuussa. Noista hoidoista teiltä, rakkaat enskat, kyselisinkin nyt... Julkiselle puolelle on ajateltu hakeutua ainakin näin ensalkuun. Gynelle siis varailen aikaa ja selvitän sinne tilannetta..mutta mitäs sitten? mistä siellä gynellä lähdetään liikenteeseen? tehdään sisätutkimus luultavammin (jossa ei kylläkään kesällä näkynyt mitään ihmeellisempää), ultraavatko sisuskaluja? kokeita? mitä mitä? oon ulkona ku lumiukko... pelottaa... ahdistaa... jännittää... on niin sekavat tunteet koko asian kanssa ja kaiken hyvän lisäksi parisuhdetta koetellaan koko ajan ku hermot on tiukalla molemmilla näitten kaikkien asioiden kanssa...
Terkkuja kaikille teille...
-apila
Mahtuisiko teidän iloiseen ja ihanaan joukkoon yksi uusi enskatar?! Päätin viime tädin vierailun aikaan, että jos vielä käy kylässä, niin haluan kyllä teistä hiukan tukijoukkoja. Tädin vierailu alkoi sitten tänään ja rohkaistuin kirjoittelemaan (hiukan pettynein mielin). Oon seuraillu teidän keskusteluja jo monta kuukautta taustalta ja huomannu, että täällä on mukavan oloista porukka =) Ja olen kyllä tainnut jäädä jo koukkuunkin! Ja vaikeaa se ei ole ollut ;)
Elikkäs asustellaan Hämeessä ja vauvalle on lupa annettu tulla 05/06¿Nyt siis käynnistyy jo 6.yrityskerta ja omia tuntoja on tutkisteltu kovasti. Ovista oon tikutellu ja vasta muutaman kerran saanu vahvat viivat. Parina viime kiertona on ollu oikein hyvät raskautumisoireet ja pettymys on ollu valtva..Niin miehellä kuin mulla. Mies taitaakin välillä kyllästyä juttuihin ja tuntoihin, mut jospa nyt sitten saan teille hiukan mieltäni purkaa.
Mutta nyt tuutimaan, palaan taas pian =)
Hei Enskat!
Hiljaisen oloinen viikonloppu ollut - enskat nautiskelemassa jossain muualla, kuin koneen äärellä :) Pidetään nyt sitten hyvänä merkkinä sitä, hih.
Hei, Mooli on piipahtanut! Kiva juttu :)
Jessicalla on ollut kummityttö kylässä! Miten meni juhlat? Minullakin on jo kamala ikävä kummityttöäni - ettei se vaan ehtis kasvaa liikaa vierailujen välissä... Vielä kun sitä voi vauvaksi sanoa :)
Naksulle *jaksuhali*. Toivottavasti pian koittaa se hetki, että voit keskittyä itseesi (ja masun kasvattamiseen myös *pidetään kovasti peukkuja*).
Ihanaa, että nellamaijan mies on kotiutunut! Joskus voi pyykkivuorikin tuntua juhlalta ;)
Mitens Oon@? Joko olet testaillut?! Jännittää :) Plussauutisia kehiin!
Kindness oli mökkeilemässä. Paljastuitko? Kasvoista sen kuulemma näkee heti ;)
Margelle tervetuloa ensikoihin! :D Mukavaa porukkaahan täällä.
).( kp18/27-33? Ihanan nopeasti nämä kierrot nyt kuitenkin tuntuvat menevän. Alkukierron tylsyys vaihtuu kuitenkin pian ovisällötykseksi ;) ja sitten ollaankin jo ihan kohta piinailuvaiheessa. Omaa piinailua " varjostaa" tässä kierrossa se, että tapaan hääpukuni ompelijan ensi kertaa juuri niihin aikoihin. En oikein tiedä, että pitäisikö minun testailla etukäteen (vaikka saattaa olla inasen liian aikaista), vai kertoa hänelle, että yritämme tulla raskaiksi... Nääh, vai pitäisikö luottaa siihen, että korjauksia tehdään sitten sitä mukaan kun tilanteet etenee. Vaikeaa. Onneksi minulla on nyt aikaa piinailla tätäkin asiaa vielä ainakin viikon verran ;)
mooli is back!! yeiiiii! Kiva kuulla, että kaikki hyvin. Ja kiitos tsempityksistä. Itsellä ihan normaalit kierron puolivälin oireet; rintakipu ja painetta alavatsalla. En oikein usko onnistumiseen, mutta sitten edetään seuraavaan inssiin......
*Silityksiä ja halauksia* Naksulle!! Koeta jaksella.
Oonalle piinailutsemit!
_apila_ - ei kannata jännittää niihin hoitoihin menemistä. Niinkuin moolikin sanoi, rokeasti sinne vain. Varaa ensin gynelle aika ja kerro miksi sen ajan haluat, jos sulla on ollut jotain oireita tai et ole pongannut ovista tms. niin se aina nopeuttaa tutkimuksia. Itse sanoin, että mulla on jotain kummaa painontunnetta alavatsalla ja haluaisin selvittää, että onko se syynä kun en oo tullu raskaaksi.
Sitten homma lähti ainakin meillä julkisella etenemään niin, että ensin otetiin pariin otteeseen verikokeita tiettyyn kierron aikaan. Katsottiin, että tapahtuuko ovulaatiota ja poissuljettiin jotain keltarauhashormonijuttuja jne. Mullahan ne arvot viittasi siihen, että se olisi pco:ta ja sitten se lääkäri ultrasi (alakautta) ja sanoi, että siltä se näyttää ja sain lähetteen keskussairaalaan.
Sinne saatiin aika 3 kk päästä lähetteestä. Siellä ultrattiin taas ja tehtiin taas testejä verikokeista. Silloin oli myös mies mukana. Ai niin, miehen simppatesti piti olla tehtynä ja tulokset valmiina, että voitiin mennä niiden kanssa sinne gynelle. Se gyne sitten sanoi, että ei näytä pco:lta, mutta näyttää etten ovuloi, joten määräsi clomit 3-5 kk:ksi ja sitten jos ei tärppää niin uusi aika. Ei tärpännyt, joten ultrasi uudestaan ja sitten vaihdettiin piikityksiin ja nyt oli eka inssi.
Tämä siis meidän järjestys. Trixiellehän oli määrätty heti ivf eikä inssiä ollenkaan. Se on niin henkilökohtaista ja varmaan vaihtelee gynenkin mukaan. Rohkeasti vaan tutkimuksiin, mun mielestä kaikki lisätieto asiasta on ollu tähän mennessä hyväksi. Tietää missä mennään.
Tervetuloa joukkoon marge!
Tää enska oli eilen vähän viihteellä, joten jospa tästä alkaisi tälle päivällekin vähän heräämään pikkuhiljaa....
Mites masulla menee? Onko jo tuntemuksia?
t. Afternoon pp9 (kp 23/28-33)
Täällä edelleen tättärää odotellaan (ei toivota)... Ajattelin, että voisinhan hakea sen testin jo tänään apteekista... Mut toisaalta, kun testi on maksettu pärähtää ei toivottu vieras samantien paikalle.. Jospa siis vielä odottelisin pari päivää.. Välillä tuntuu siltä, että ihan kohta se eukko tulee, muttei tosiaan vielä näy. KP:t siis 28/25-28.
MARGE: tervetuloa joukkoon! Ihan oikeat johtopäätelmät olet tehnyt! Mukavaa sakkia kaikki Enskat!
AFTIKSELLA siis piinaillaan ensi viikolla? bd bd bd bd bd
NAKSU-muru taisi olla tädin kourissa? ISO HALI!
Mitens oli KILLAN tilanne?
Tätä se teettää kun on muutaman päivän pois " linjoilta" !!!
Q:lle ja pikku-q:lle terveisiä! Kiva kun vieläkin jaksat täällää meitä edelleen piinaavia käydä moikkailemassa! Ja huh, että aika menee nopeesti! jo 2kk??? Vastahan me synnytystarinaa luettiin!!!
Kaikille muillekin vilkutuksia jälleen ja pupuiluintoa ja plussapölyä jokaiselle niitä tarvitsevalle!
Oon@
... täti on täällä taas, ovesta tuli karmit heiluen hetki sitten :(
Nyt V***aa... Mutta tällaistahan tämä on..
Kp siis 1/25-28...
Oon@
Pahoittelut Oon@lle. Masentavan alkukierron jälkeen intoa uuteen yritykseen!
Halituksia!
[color=2E8B57]No löytyihän se [b]Mooli[/b]kin sieltä! :) Kiva kuulla että kaikki on sulla hyvin ja tietty pikkukaverilla! Saiskos pyytää sulta yhtä juttua?! Siis että kävisit täälläkin aina joskus kertomassa kuulumisiasi, kun mä en oikein " jaksa" useinkaan tuolla o-puolella käydä lueskelemassa?! Se olisi tosi kiva! :) Se on kyllä tosi uskomatonta, että sä oot jo noin pitkällä! Kohtahan sulla on viikkoja jo kaksinumeroinen luku! :)
[b]Naksu[/b]: jaksuhalit sinne! *rutistaa 166 & 61 (wannabee 58 ;) ) kokoisen halauksen* Mites sua nyt noin joka suunnalta koetellaan?! :(
[b]Oona[/b]: voi kurja! (((HALAUS)))) sinnekin! Vitsit että sen tätsän pitää suakin piinata! Mua surettaa sun puolesta erityisesti, kun se sun miehes ei tainnu hoitoihin olla lähdössä vaikka mikä olisi?! Toivon ihan mahdottomasti siis luomuplussaa teille heti tässä kierosssa! *bd*
[b]Kind[/b]: ihanalta näyttää sun viikot! :)
[b]Quiero[/b]: eipä ihmeempiä, taas ovista odotellessa! ;) Voi hurja kun noi vauvat kasvaa ihan mahdotonta vauhtia! :)
[b]Apila[/b]: kannattaa tosiaan lähteä hyvissä ajoin hakeutumaan noihin tutkimuksiin, kun kuitenkin niihinkin oma aikansa menee! Meillä osaltaan helpotti parisuhdeprobleemiakin, kun osa mun huolista oli poissuljettu!
[b]Marge[/b]: tervetuloa joukkoon mukavaan (niin kuin olet huomannutkin)! Kiva saada uusia mukaan, kun aina joku onnellinen siirtyy o-puolelle! Toivotaan, että visiittisi luonamme jää lyhyeksi! ;)
[b]ON[/b]: kp 12/28-40 menossa. Jokohan ovis on ensi viikolla? Jos tulee lyhyempi kierto, niin sittenhän se voisi vaikka ollakin, joten täytyypä koittaa jaksaa olla aktiivinen petin puolella... ;)
Vilkutukset vielä Brookelle, Aftikselle (bd), Livelle, Masulle (bd), Marylle, Aqualle, Hannahlle, Peopposkalle, Nellalle ja kaikille muillekin Enskattarille!
Killa
Jaksoinhan vääntäytyä paikalle :) Kaikenlaista kivaa puuhailua luvassa tälle päivällä, joten hyvällä mielellä olen taas vaihteeksi. Hyvä niin.
Jeps, muutamia kommentteja eiliseen pinoon.
Remukalle myöhästyneet synttärionnittelut! Toivottavasti sait viettää ihanat ja nautinnolliset synttärit :D
MaryRoselle pahoittelut tädin ilmaantumisesta! Noh, säästyitpä negan testaamiselta... Mulle tulee ainakin silloin semmoinen olo, että ihan yhtä hyvin ois voinut pissiä vitosen setelin päälle ;)
Maitikalla ja mulla on samanlaiset tulevaisuuden kuvat! :D Mustakin tulee ope just sinne murrosikäisten sekaan - ihanaa! Harjoitteluvuosi meneillään ja sitten gradua väsäämään ;)
Paljon lääkärijuttuja eilen. Kuulostaa kovin hurjalta, niin hoidot kuin hinnatkin. Tsemppiä kaikille niiden kanssa pähkäileville. Hirmuiset määrät tsemppiä ja onnea matkaan!
G: En mittaile lämpöjä. Luulempa, että siihen jäisi koukkuun :) Riittää, että on koukussa palstailuun ;)
).( Ovisoireilusta oli kyselty. Mulle iskee oviksen aikoihin semmoinen paineen tunne alavatsaan sen pahoinvoinnin lisäksi. Sitten ilmaantuu semmoisia vihlovia kipuja - vähän niin kuin täti tulossa, muttei kuitenkaan. Viime kierrossa luulin, että mulla olis ollut virtsateiden tulehdus oviksen aikoihin, joten antanee varmaan kuvaa oireista. Mietin, että voiko olla normaalia tommoinen kipuilu, vai pitäiskö mennä käymään lääkärin puheilla. Ehkä sitten seuraavassa kierrossa, jos sitä ilmenee taas. Olen vaan syönyt niin pitkään pillereitä, ettei tosiaan ole tästä omasta biologiasta mitään tietoa ;)
kp 16/27-33 Vähän yli viikon päästä pääse piinailemaan :) Onneksi osuu vuoden parhaat bileet juuri sille edeltävälle viikonlopulle, joten voin vielä rauhassa nautiskella sen lauantain :D