Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri joka yleensä äänestä kokoomusta ja on aika konservatiivinen kertoi ettei kannata Nato-jäsenyyttä, täytyy sanoa, että tuli tosi yllärinä mulle...

Vierailija
16.04.2022 |

Oli muutenkin tuosta koko Ukrainan sodasta eri mieltä kuin mitä yleensä ollut. Sanoi että neuvottelemalla olisi voitu estää koko sota.

Itse taas aiemmin vastustanut tiukasti Natoa mutta nyt kääntynyt Naton kannalle ja yleensä aina äänestänyt demareita...

Politiikka on kyllä ihmeellistä. Ei voi muuta sanoa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaveri oli eri mieltä Ukrainan sodasta kuin mitä yleisesti mediassa ollaan mieltä tuosta.

Vierailija
2/5 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Kokoomuksessahan on tällaisia Stubbimaisia talousliberaaleja jotka eivät kannata perinteisiä arvoja ja näkökantoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisää yllätysmomenttia hänen puheisiinsa toi se, että hänen sukujuuriaan on menetetyssä Karjalassa ja heidän suvussaan tullut aikoinaan isot menetykset siellä....

Vierailija
4/5 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaverilla on vieläpä tuttavapiirissään joku PV:n eversti jonka kanssa varmaan kyllä jutellut myöskin asiasta. Tai näin ainakin olettaisin.

Vierailija
5/5 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi yhdeksi perusteeksi sen, että hänen mielestään tulee isot kustannukset jäsenyydestä mutta toiseksi perusteeksi sanoi kyllä, että se erityisesti ärsyttää Venäjää ja sieltä suunnasta on todennäköisesti odotettavissa jotain ikävyyksiä. Ja että hänen mielestään Venäjä ei uhkaa Suomea, vaikka Suomi olisi Naton ulkopuolellakin. Itse sanoin hänelle lähinnä, että toivon että poliittisilla päättäjillä on enemmän tietoa asioista kun minulla ja osaavat tehdä sen perusteella parhaat päätökset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi