Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

=^..^= HELMIEN viikonloppu (pe-su) =^..^=

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkuun, niin kauan kun vielä muistan -myöhästyneet nimpparionnittelut Birdyn Inksulle ja muillekin Inkereille :).

Mies lähti työmatkalle ja tulee vasta sunnuntaina myöhään, taitaa mennä maanantaille aamuyön puolelle. Olin eilen ihan k ottassa koko päivän kun ei miestä pahemmin ole kotona näkynyt. On tullut myöhään töistä ja lähtenyt illaksi omiin harrastuksiinsa. Eipähän pääse naama kulumaan.

Mutta mitä minäkin tässä rutisen. Ensi viikolla on Hullut Päivät, niitä odotellessa :P.

En muuten tajua, miten noin pienestä voi irrota niin paljon pa*kaa. Eilen survoi yhtä lukuunottamatta joka ikiseen vaippaan karseet kaakelbergit. Noh, jospa tuo kakkatehdas hiljenee kunhan hampaat on pinnassa. Toivoa sopii.

KL.

Vierailija
2/13 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeen hidas nousi äsken lattialta istumaan :P. Tossa se oli mahalleen lattialla ja seuraavan kerran kun vilkaisin istui topakasti ja söi mun verkkaritakin nauhaa.

Kylläpäs se nyt reenaa uusia taitoja -ei muuten malttanut tänään nukkua päikkäreitäkään kunnolla, kai se suunnitteli tota istumaiskua tjsp.

KL.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oltu koko sakki flunssassa. Poikakin taas yöllä itkeskellyt ja nenä turissut ressukalla. Olen sitten päätä ja selkää silitellyt, että nukahtaa kun tuttiakaan ei ole voinut imeä. Puklaillut on vähän kun yskiskelee. Muuten ollut ihan iloinen ja pirtsakka. Joskohan se tästä.

Mä aloittelin tällä viikolla kauran antamisen. Neuvolassa sanoivat, että kuukauden verran kokeilla yhtä viljalajia ja sitten aloittaa pikkuhiljaa uusi. Poikahan on allerginen vehnälle, ohralle ja rukiille, mutta meinasivat että voi niitäkin sitten kokeilla jossakin vaiheessa ja katsoa kärsiikö antaa.

Mulla maanantaina tentti ja sunnuntaina lähtö reissuun. Onneks nyt sai tuon nuhan sairastettua ennen sitä.

Eipä tänne ihmeempiä, pitää mennä pötköttelemään kun poju viel nukkuu. Päätä särkee kun nukuin niin pätkissä yön.

Viikonloppuja kaikille!

Sasuliini ja pieni räkänokkainen Eetu

Vierailija
4/13 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikko on nyt sitten vesirokossa ja Aarolla on korvatulehdus, kolmas jo. Lääkäri oli määrännyt kolmioyskänlääkettä. Miehen oli tietysti pitänyt apteekissa vitsailla, että eipä sitten passaa laittaa poikaa ajamaan. heh heh. Mua vaan ei naurata. Itse asiassa on aika mielipuolinen olo kun itelläki on vielä karsee flunssa, pää täynnä räkää ja puoli päätä kattava ärhäkkä elohiiri oikeen silmän ympärillä. Semmosta on taas tämä meno täällä että ei enää muista, että annoinkohan mä noille lapsille lounasta ollenkaan, saati sitten sitä, että pesinköhän aamulla hampaat. Tosi mukavaa on sekin, että mies on taas huomisen töissä. Nyt tekis mieli sanoo ruma sana, paras siis poistua vähin äänin. Toivottavasti teillä muilla alkaa viikonloppu vähän valoisimmissa tunnelmissa.

Vilja

Vierailija
5/13 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaahan parantua kaikki flunssaiset! Kovasti tuntuu olevan kaikenlaisia tauteja liikkeellä.

Joonalla on hampi! Kesken syöttämisen lusikka kolahti johonkin kovaan ja ientä koittaessa hammashan siellä nökötti. Ainakin tuo eka on tullut yhtä oireettomasti kuin Veetinkin hampaat aikanaan. Ei syömälakkoja eikä itkuisuutta. Toivottavasti muutkin hampaat tulee yhtä helposti.

Meillä Joona syö jo 4-viljan puuroa. Yritin ensin antaa hiutaleista tehtyä kaurapuuroa, mutta se kokeilu päättyi yökkäilyyn ja pukluun. Ei auttanut vaikka hienonsin hiutaleita sauvasekoittimellakin. Kaupan valmiit tetrapuurot ovat niin tasaisia koostumukseltaan, että päätin sitten kokeilla niitä(sikamaisesta hinnasta huolimatta). Ja koska maidottomana ei saanut kuin kuningatar- ja luomumarjapuuroa, jotka ovat 4-viljaa, annoin sitten niitä. Mitään oireita ei ole ilmaantunut ja poika tykkää puurosta kuin hevonen heinästä. Neuvolassa en ehkä tunnusta näin nopeaa etenemistä noiden viljojen kanssa, kun on toi maitoallergiakin, mutta aion jonkun ajan kuluttua kokeilla hiutaleista tehtyä 4-viljan puuroa. En tiedä mikä tossa kaurapuurossa on, mutta Veeti ei vieläkään halua syödä sitä, vaikka muut puurot uppoaa tosi hyvin. Näyttää Jonttu jatkavan samalla linjalla.

Fassiloora: Kyselit toisessa ketjussa niistä terveyskeskusten leluista. Mä en antaisi Joonan niitä imeskellä, koska niillä pääasiassa leikkii lapset, joilla on tarttuvia tauteja. Flunssaa nyt aina tulee ja menee, mutta mahatauteja yritän välttää kaikin keinoin, ajatuskin puistattaa...Neuvolassa annan Joonankin nuoleskella leluja.

Hyvää viikonloppua helmet ja palleroiset=)

nonnu78 ja pojat

Vierailija
6/13 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kans aivastelen ja niistän vuoronperään.

onko tämä flunssaa vai hormonaalista toimintaa.

Mun työhön paluu on nyt sitten katkolla, ensin pitää mennä sisätautilääkärin puheille, voi olla etten saa mennä duuniin..voi perkele...olis ollut kiva mennä hetkeksi näkemään muuta elämää ku kodin neljää seinää. Mut oma terveys on tärkein.

Miksi tyttö ei syö?????Oma ruoka on yäk, kaikki mitä muut syö niin se on jotain herkkua,vaikka olis samaa puuroo ku omalla lautasella. Sit hirvee rääkyminen jos ei anna ku omaa ruokaa ja varsinkin hätävara purkkiruuat huudattaa ja kovaa. Noista viljoista ei mulle kukaan koskaan sanonut et ei saa antaa ku yhtä viljaa kerralla...mä olen antanut niitä tetrapuuroja välillä,niissähän on kaikkia viljoja, eikä mitään ole tullut,onneksi. Samoin leivät, annan mitä sattuu kotona olemaan..

Fassilooran kyselystä sen verran et en mäkään anna nuolla vastaanottojen leluja, no meidän neuvolassa esmes ei leluja odotustiloissa olekkaan, vaan pari keinua. Mut en antais just tartuntavaaran takia, en haluu kaiken maailman räkä- ja vatsatauteja mukaan.Mut kyllä olen antanut konttailla siellä lattioilla, onko +-0 tilanne,koska kädet koskee lattiaan. Käsiä kyllä pestään useesti myös kotona. Eipä kyllä tyttö ole ku kerran ollut flunssassa.kop kop.

Me ei sit tietysti päästä ens ti selloon kun mä hoidan kaverin tyttöö joka toinen ti ja just ens ti on hoitopäivä!

Nyt maitoo tarjoomaan et pääsis imuroimaan.

Kuumetta ja känkkis

Vierailija
7/13 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin pikaisesti toivottamaan kaikile mukavaa viikonloppua. Konsta on ruvennut punnertamaan, siten että maassa on pelkät varpaiden päät. Vinhan näköistä. Tänään on tullut juttua paljon. Mammammmammaaa Mitä lie sitten tarkoittaakaan. Äsken kokeiltiin sormivärejä, mutta en uskaltanut paljoa antaa kokeilla ekalla kertaa, että tietää reagoiko iho väreihin.

Voimia flunssan kanssa painiskeleville ja aurinkoista ruskakaviikonloppua!

n&k

Vierailija
8/13 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiliseen pinoon niin positiivisesti kirjottelin niin nyt on pakko ottaa vähän taka pakkia..

Oon ihan jäässä ollu kokopäivän ja konsta on kitissy koko päivän, pois luettuna ne tunnit ku se on nukkunu. Soitinki just miehelle että tulis jo kotiin, ei perjantaina tarvi ylitöitä tehä!!! Se varmaan kuuli mun " itku kurkussa" -äänestä että tänään on ollu huono päivä! :)

Mulla ois tänään tosiaan vanhojen työkavereiden kanssa tapaaminen hohtokeilan merkeissä. En tiiä jaksaako sinne ees mennä ku on niin flunssanen olo.

Siis sanokaa miten poika voiki keksiä aina just ne paikat minne ei saa mennä. oon semmosella mutkalla ku toisella jalalla suojaan ietokoneen käynnistysnappia ja toisella suojelen neljää laatikkoa ettei se vedä niitä sormilleen.... tässä taidot kehittyy äitilläki :D

Yritin pitää tänään sitä vähän enemmän omassa sängyssään ku itellä oli aamulla varsinki niin kauhee olo ettei meinannu sängystä päästä ylös. No eihän se ollu pojan mieleen ja se rynkytti koko sänkynsä metrin irti seinästä ja karju mulle ja murisi.. nooh, äiti meni ja pelasti taas tilanteen. wau.

likaset parveke kengät on nyt maistissa...moido.. argh nyt se puree mun kantapäätä... ja nyt on koneella taas.......

Vierailija
9/13 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on Onni ollut nuhanenä jo varmaan viikon tai jotain...

Olin taas pari päivää töissä. Onneksi iltavuorossa (saa aamulla nukkua), kun yöt on menneet meillä taas huonommiksi. Onni vaan istuu ja konttaa unissaa. Ja itkee. :( Mutta jospa se siitä taas asettuis ajan kanssa...

Onni on siis ollut iskän kanssa kotona. Hyvin on mennyt. Tänään oli tosin kaatunut ja lyönyt päänsä lattiaan/leikkiautoon ja päässä on nyt sitten kuhmu ja punainen jälki. :/ No, näitähän sattuu...

Huomenna Onni menee sitten mummolaan yöksi. Mummo soitti jo päivällä ihan innoissaan, että mitä vellejä ja puuroja hän nyt sitten ostaa valmiiksi.. :) Toivottavasti se Onni vaan nyt alkaa siellä sitten olemaan ja nukkumaan...

Mä olen syöttänyt Onnille sitä riisipuuroa veteen tehtynä. Ja tetrasta kaurapuuroo. Omatekemä kaurapuuro ei kelvannut. Pari kertaa olen antanut epähuomiossa semmoista 4-viljanpuuroa ja ei siitä mitään oireita tullut.

Saapa nähdä saanko mä tehtyä mitään syömistä huomista varten... Meni nyt ihan pieleen mun suunnitelmat, kun olin töissä. Aamu meni siivotessa. No jospa sitä huomenna ehtis/jaksais tehdä jotain pientä...

Fassilooralle, että en minäkään antais Onnin imeskellä lääkärissä leluja. Yäk. Yleensä mulla on laukun pohjalla mukana jotain omia leluja ja niitä sitten tyrkytän leikkikaluksi.

Kuulin tänään, että eräs vanha opiskelukaverini saa maaliskuussa (toisen) vauvan... Olen taas kateellinen! ;-)

Mukavaa ja virkistävää viikonloppua kaikille! =)

kumppari & Onni

Vierailija
10/13 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko harkitsee Tampereelle muuttamista. Mitkä siellä on nuorelle perheettömälle kivoja asuinalueita? Luulen, että haluaa asua lähellä keskustaa ja pyöräilymatkan päässä työpaikasta (sairaanhoitaja, työpaikkaa ei ole vielä), ja arvostaa puutalomiljöötä.

Vierailija
11/13 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asuttiin ennen (ylä-)Järvensivulla, ks. http://www.tampere.fi/ytoteto/kartta/map.php. Aivan ihana asuinpaikka, lähellä keskustaa mutta silti rauhallista. Voisin milloin tahansa muuttaa sinne takaisin. Pikkupikku miinus taitaa olla se, että jos sieltä nykyään asunnon löytää saa taatusti maksaa itsensä kipeäksi.

KL ja väsynyt pikku-uimari.

Vierailija
12/13 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saa tosiaan myös maksaa siitä. Olen itse asunut ihan Hämeenpuistossa ja myös Hatanpäällä ja Kaukajärvellä. Ja kyllä hinnoissa huomaa eron, kun mennään vähän kauemmaksi. Mut nykyään viihdytäänkin jo vähän kauempana. Tällä hetkellä on myynnissä tämä Lentävänniemen kolmio. Kohta päästään vielä kauemmaksi, Ylöjärvelle. =)

Meille tuli sitten ylöskin hammas. Kyllä sitä sinne väännettiinkin pari kuukautta. Mutta jos nyt helpottais.... Ei ainakaan kyllä vielä viime yöhön vaikuttanu. Kolmesta viiteen meni taas niin levottomasti. Ei rauhoittunu muuten ku tissillä ja sitä sit saikin noin viis kertaa tuona aikana....

Mut eilen oltiin miehen mummin synttäreillä. Ja kyllä osas taas neiti vetää pointsit kotiin. Oltiin niin iloinen ja aurinkoinen koko ajan. Kaikki kehui, et kuin kiltti lapsi meillä on. Joo, päivisin... Yöt voikin sit kiusata äitiä...

Taitaa olls aamupuuron aika...

Jansku

Vierailija
13/13 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa ottanut opikseni edellisyöstä ja tajunnut laittaa Silpulle supon yötä vasten. Viime yö oli kolmen-neljän välillä kitinää ja huutoa. Pukelo-raukkaa vaivasivat hampaat oikein toden teolla. Onneksi nukkui aamulla pitkään ja heräsi hyväntuulisena. Minä tokenin heti toisen kahvikupillisen jälkeen.

Isäntä tulee, tai pitäisi tulla ensi yönä kotiin. Huh helpotusta.

KL.