Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks tapailemani mies poisti tinderin?

Vierailija
16.04.2022 |

Käytetään nykyään snäppii. Ei oo enää mulla matcheissa tinderis

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

XP

Vierailija
22/35 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/35 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
25/35 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Vierailija
26/35 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!

Vierailija
27/35 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Siis sä tapasit miehen tinderistä, nyt te tapailette, mies poisti tinderin ja sä ihmettelet miksi se poisti sen??

Eikö se ole kohteliasta poistaa, jos tapaa jonkun kivan? Luulisi sun olevan iloinen, jos mies kokee, ettei tarvi enää tindereitä? Sullako tinder vielä on? Mitä sä sillä enää teet, voisi ennemmin mies kysyä? Vai etkö oo tosissas hänen kanssa?

Myös huijarit voivat poistaa Tinderin tai estää matchin muut yhteystiedot saatuaan, koska silloin huijattava ei voi enää ilmiantaa. Nämä toimivat kyllä yleensä etänä, ja tavoitteena on raha. 

Sivusta

Vierailija
28/35 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oit varmaan nii ruma et ukko järkyttyi ja poisti somet

Vierailija
29/35 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole mitään kummallista. Minä ja tapailumies poistettiin myös molemmat tinder kun alettiin tapailla.

Vierailija
30/35 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tapauksessa loi uuden profiilin. Jolla etsi uutta seuraa. Seksiseuraa. (Uudella profiililla mies saa aina paremmin näkyvyyttä tinderissä)

Tiedän koska loin valeprofiilin, meille tuli match ja mies kirjotteli ja ehdotteli siinä kaikenlaista.

Tuomitkaa vaan, mutta olen tyytyväinen että totuus tuli ilmi enkä tuhlannut siihen p*skaan enää päivääkään elämästäni. Ghostasin tyypin mitään sanomatta.

Selittelikö mitenkään tinderin poistoa?

Juu. Kuulemma puhelin tilttasi ja siksi oli poistunut tinderistä haluamattaan.

Ja sinä uskoit? Käsittääkseni Tinder-tili pitää poistaa Tinderin asetuksista, ei puhelimen hajoaminen siihen vaikuta.

Vierailija
31/35 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tapauksessa loi uuden profiilin. Jolla etsi uutta seuraa. Seksiseuraa. (Uudella profiililla mies saa aina paremmin näkyvyyttä tinderissä)

Tiedän koska loin valeprofiilin, meille tuli match ja mies kirjotteli ja ehdotteli siinä kaikenlaista.

Tuomitkaa vaan, mutta olen tyytyväinen että totuus tuli ilmi enkä tuhlannut siihen p*skaan enää päivääkään elämästäni. Ghostasin tyypin mitään sanomatta.

Voi luoja! Mitä vastasit hälle? 😂

No tiesin sen heti valheeksi, koska ei tinder-profiili poistu kerta se 

toimii omalla puhelinnumerolla.

Sivuutin sen, vastasin vaan että aijjaa okei tms. Olin kuin ei mitään olisi tapahtunut. Selvitin totuuden tuolla valeprofiililla ja sit vaan ghostasin hänet estämällä joka paikasta pari päivää myöhemmin.

En nyt normaalisti noin toimi, mutta olen saanut tätä valehtelup*skaa osakseni miesten osalta niin useasti, että tuli vaan mitta täyteen ja kerrankin päätin pelata takaisin. Enkä häpeä sanoa että se tuntui hieman hyvältä 🙄

Tinderiin en kyllä ole palannut. Ei jaksa sitä maailmaa enää.

Oliko se mies todellaki niin tyhmä, että omalla naamakuvalla loi sinne uuden profiilin?????

Vierailija
32/35 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä uskoit? Käsittääkseni Tinder-tili pitää poistaa Tinderin asetuksista, ei puhelimen hajoaminen siihen vaikuta.

No johan hän jatkoi toiseen viestiin, ettei hän uskonut tuota. Nainen loi uuden valeprofiilin ja löysi tuon miehen uuden profiilin, tuli mätsi ja mies ehdotteli naiselle ties mitä. 

Vierailija
33/35 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei?

Vierailija
34/35 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä ei näköjään voi voittaa :D Voi sitä porua myöhemmin, jos pitempiaikainen tapailukumppani olisikin edelleen Tinderissä!

Vierailija
35/35 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä ei näköjään voi voittaa :D Voi sitä porua myöhemmin, jos pitempiaikainen tapailukumppani olisikin edelleen Tinderissä!

Yhdessä sovitaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän