Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks tapailemani mies poisti tinderin?

Vierailija
16.04.2022 |

Käytetään nykyään snäppii. Ei oo enää mulla matcheissa tinderis

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä v...un tapailu? Miksi et älä seurustella ja sitten kihloihin?

Vierailija
2/35 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän poisti sen jotta saa tehtyä sen uudestaan..

Vierailija
4/35 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän poisti sen jotta saa tehtyä sen uudestaan..

miksi tekis uudestaan?

Vierailija
5/35 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä koska sai haluamansa, eli naisen eli sut?

miksi roikkua siellä turhaan?

Vierailija
6/35 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tinderi poistettu?

Mulla toimii hyvin vielä.

Vierailija
7/35 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tapauksessa loi uuden profiilin. Jolla etsi uutta seuraa. Seksiseuraa. (Uudella profiililla mies saa aina paremmin näkyvyyttä tinderissä)

Tiedän koska loin valeprofiilin, meille tuli match ja mies kirjotteli ja ehdotteli siinä kaikenlaista.

Tuomitkaa vaan, mutta olen tyytyväinen että totuus tuli ilmi enkä tuhlannut siihen p*skaan enää päivääkään elämästäni. Ghostasin tyypin mitään sanomatta.

Vierailija
8/35 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tapauksessa loi uuden profiilin. Jolla etsi uutta seuraa. Seksiseuraa. (Uudella profiililla mies saa aina paremmin näkyvyyttä tinderissä)

Tiedän koska loin valeprofiilin, meille tuli match ja mies kirjotteli ja ehdotteli siinä kaikenlaista.

Tuomitkaa vaan, mutta olen tyytyväinen että totuus tuli ilmi enkä tuhlannut siihen p*skaan enää päivääkään elämästäni. Ghostasin tyypin mitään sanomatta.

Selittelikö mitenkään tinderin poistoa?

Vierailija
9/35 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikö tää kuuluis sopia yhdessä? Meillä ainakin molemmat poisti tinderin samaan aikaan ja sovittiin yhdessä

Vierailija
10/35 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Kuulemma puhelin tilttasi ja siksi oli poistunut tinderistä haluamattaan.

Vierailija
11/35 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä poistaa tinder on lukemattomia.

Olen nainen ja poistin tinderin tapailun aikana sillä koin, että haluan antaa kaikkeni siihen juttuun. Jos siitä ei tule mitään, sitten ei, mutta ällöttävään tinderiin ei kiinnosta jäädä roikkumaan.

Ei siitä jutusta mitään tapailua suurempaa tullut mutta tinderiin en ole palannut, enkä ole palaamassa. Ja tästä on jo useampi vuosi aikaa.

Vierailija
12/35 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja! Mitä vastasit hälle? 😂

Vierailija
13/35 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysi jonkun naisen sieltä? Ellet kysy sitä seurusteluun ja kuulet totuuden oletko se sinä vai joku muu. Tapailu on hankalaa, ellei tunne toista onko pelimies vai kunnollinen.

Vierailija
14/35 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/35 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja! Mitä vastasit hälle? 😂

No tiesin sen heti valheeksi, koska ei tinder-profiili poistu kerta se toimii omalla puhelinnumerolla.

Sivuutin sen, vastasin vaan että aijjaa okei tms. Olin kuin ei mitään olisi tapahtunut. Selvitin totuuden tuolla valeprofiililla ja sit vaan ghostasin hänet estämällä joka paikasta pari päivää myöhemmin.

En nyt normaalisti noin toimi, mutta olen saanut tätä valehtelup*skaa osakseni miesten osalta niin useasti, että tuli vaan mitta täyteen ja kerrankin päätin pelata takaisin. Enkä häpeä sanoa että se tuntui hieman hyvältä 🙄

Tinderiin en kyllä ole palannut. Ei jaksa sitä maailmaa enää.

Vierailija
16/35 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikö tää kuuluis sopia yhdessä? Meillä ainakin molemmat poisti tinderin samaan aikaan ja sovittiin yhdessä

minä en ainakaan keneltäkään mitään lupia kysele jos haluan POISTAA jonkun softan luuristani.

Vierailija
17/35 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Siis sä tapasit miehen tinderistä, nyt te tapailette, mies poisti tinderin ja sä ihmettelet miksi se poisti sen??

Eikö se ole kohteliasta poistaa, jos tapaa jonkun kivan? Luulisi sun olevan iloinen, jos mies kokee, ettei tarvi enää tindereitä? Sullako tinder vielä on? Mitä sä sillä enää teet, voisi ennemmin mies kysyä? Vai etkö oo tosissas hänen kanssa?

Vierailija
18/35 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin, otti hänet koska ei parempaa saanut:) kuten myös ap joutui tyytymään mieheen ja kohta he tulevat marketissa vastaan ja ihmettelen miten tuo mies pystyy nussimaan tuota naista.

Vierailija
19/35 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei osaa enää pariutuakaan ilman jotain v””un sovellusta… Huoh!!!

Vierailija
20/35 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon niin onnellinen että löysin poikaystäväni ilman mitään tinderhommia vaikuttaa väsyttävältä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan