Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sekunda

06.10.2006 |

Miten pitkään teillä on mennyt, ennenkuin olette päässeet inseminaation asti?

Minulla on yksi lapsi(2,5 vuoden yrityksen tulos, ennen sitä kuhdunulkoinen). Nyt ei kakkosta ole kuulunut yli vuoden yrityksen jälkeen. Olen ns. selittämättömästi lapseton, syytä ei ole. Nyt on syöty clomeja kohta vuosi eri annostuksilla, lisäksi oli pregnyliä 3 kierron aikana, terojakin jossakin välissä.

Toisaalta lääkäri on " sanonut" että pitäisi " unohtaa" koko asia, mitenhän sen tekisi?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehtiin ensimmäistä ja toistaiseksi ainokaista tosissaan 2 vuotta ja olin ollut useamman vuoden ilman ehkäisyä ennen sitäkin. 2 vuoden luomuyrityksen jälkeen raskauduin ensimmäisestä clomi+pregnyl-kierrosta. Tämä on tapahtunut -99. Sen jälkeen ei haluttu heti toista lasta ja myöhemmin kariutui avioliittokin. Nyt olen uudessa suhteessa ja yhteistä lasta on yritetty vuoden verran. Ehkäisyä en ole esikoisen jälkeen käyttänyt. " Vanhalla taustalla" sain clomi+pregnylreseptin 3 kk luomuyrittämisen jälkeen tammikuussa -06. Oisin varmaan saanut hetikin, mutta haluttiin yrittää luomuna. Em. lääkitystä käytin 5/06 asti tuloksetta=-( Pidin sen 3 kk tauon ja eka inssi tehtiin sitten eilen. Mitään vikaa meissä ei ole, eikä ollut esikoisen isässäkään. Reagoin oppikirjamaisesti clomeihin, mutta raskaaksi en vaan näytä tulevan. Katsotaan nyt mitä tämä inssi tuo tullessaan. Luulisin, että tekin pääsette pian yrittämään muita keinoja. Turha niitä clomejakaan on kuukausitolkulla syödä, jos ne ei kerran tuo toivottua lopputulosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi