Mistä johtuu, että miehet eivät ole aluksi kovin kiinnostuneita
Mutta sitten, kun saan houkuteltua ne parisuhteeseen, ovatkin umpirakastuneita ja haikailevat vielä vuosikausia perään vaikka suhde päättyisi? Sama kaava toistuu aina.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Miksi eroatte aina, kun pitää samaa kaavaa toistaa?
Minä lopetan suhteen, kun en pääse yli siitä ajatuksesta, että olen "pakottanut" miehen suhteeseen ja ollut alkuun joku varavaihtoehto.
Ap
ert4e kirjoitti:
Siitä että luulevat sinua mahoksi luuskaksi
Mitä tämä tarkoittaa?
Ei kovin välkkyä toimintaa. Ei johda elämässä mihinkään.
Johtuu siitä, ettet itse ole kiinnostunut missään vaiheessa. Pelailet vain typerää peliäsi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ei ole välkkyä? Se, että miehiä ei alkuun kiinnosta?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kiinnostaako ne miehet sinua ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kiinnostaako ne miehet sinua ap?
Kiinnostaa. Miksi muuten haluaisin heidän kanssaan suhteeseen?
Ap
Taidat pihdata aluksi. Se selittäisi kiinostuksen puutteen.
Lyhyenä analyysina sun toimintatapa viittaa siihen, että sulla on vaikeuksia hyväksyä itsesi rakkauden arvoisena. Kiinnostut miehistä, jotka ei anna sulle tarpeeksi huomiota, eli vahvistavat sun käsitystä siitä, että et ole rakkauden ja huomion arvoinen. Jätät heidät sitten, kun osoittavat sulle noita asioita. On miehiä, jotka osoittaisivat sulle kiinnostusta heti alkuunsa, mutta sä et taida olla kiinnostunut heistä. Asiaa voi ja kannattaa pohtia esim. terapiassa, kun ilmeisesti toistuva kuvio sulla.
Mee terapiaan ja lopeta suhteet ennen kuin oot kunnossa. Miehille jää suhun traumaside sun käytöksestä. Eivät riudu rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyenä analyysina sun toimintatapa viittaa siihen, että sulla on vaikeuksia hyväksyä itsesi rakkauden arvoisena. Kiinnostut miehistä, jotka ei anna sulle tarpeeksi huomiota, eli vahvistavat sun käsitystä siitä, että et ole rakkauden ja huomion arvoinen. Jätät heidät sitten, kun osoittavat sulle noita asioita. On miehiä, jotka osoittaisivat sulle kiinnostusta heti alkuunsa, mutta sä et taida olla kiinnostunut heistä. Asiaa voi ja kannattaa pohtia esim. terapiassa, kun ilmeisesti toistuva kuvio sulla.
Jatkan vielä, tulet kohtaamaan samanlaisia miehiä ja samanlaisia suhteita niin kauan, kunnes kykenet muuttamaan omaa ajatusmaailmaasi. Se ei käy hetkessä eikä ilman jonkinlaista apua ja tukea, mutta on täysin mahdollista.
Tulin tommosen miehen lemppaamaksi. Sillä on niitä rikkinäisiä eksiä leegio perässään. Rikki on itsekin. En aio olla missään tekemisissä hänen kanssaan, vaikka hän yrittää.
Ap, miksi sinä annat näiden miesten roikkua perässäsi? Ovat itsetuntosi rakennusaine?
Mistä teitä mielenvikaisia oikein siunaantuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä lopetan suhteen, kun en pääse yli siitä ajatuksesta, että olen "pakottanut" miehen suhteeseen ja ollut alkuun joku varavaihtoehto.
Ap
Ensin piirität ja kun saat kiinnostumaan niin heität pihalle?
Kuulostat toksiselta.
Vierailija kirjoitti:
ert4e kirjoitti:
Siitä että luulevat sinua mahoksi luuskaksi
Mitä tämä tarkoittaa?
maho: Varsinkin lehmästä: hedelmätön, lisääntymiskyvytön
luuska: laiha, huono hevonen · (arkikieltä, halventava) irrallista elämää viettävä nainen, erityisesti katunainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuulostat toksiselta.
Narsisteilla ainakin on tuollaista kehämäistä itseään toistavaa käytöstä suhteissa. Kun toinen rakastuu, narsisti muuttuu kylmäksi ja etäännyttää itsensä henkisesti ja usein myös fyysisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuulostat toksiselta.
En nyt ollenkaan noin nopealla aikataululla miltä saat sen kuulostamaan. Viimeisin suhde kesti 5 vuotta ja eropäätökseen vaikutti moni muukin asia. Taustalla aina kuitenkin kummitteli se "ei toi halua oikeasti mun kanssa olla", kun suhde oli alkanut sillä, että minä epätoivoisesti piiritän ja mies on kiinnostunut kaikista muista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuulostat toksiselta.
Narsisteilla ainakin on tuollaista kehämäistä itseään toistavaa käytöstä suhteissa. Kun toinen rakastuu, narsisti muuttuu kylmäksi ja etäännyttää itsensä henkisesti ja usein myös fyysisesti.
Onko olemassa yhtään keskustelua, jossa ei käytettäisi narsisti-korttia?
En ole narsisti.
Ap