Apua. Miten saan tuttavani suostuteltua, että tulen jo tänään ja jään yöksi?
Olin menossa käymään siellä tänään, mutta saapuvatkin vasta illalla kotiin. Ehdottivat huomista, mutta minä en jaksa odottaa huomiseen joten yritin ehdottaa, että tulen jo tänään illalla ja jään yöksi.
 Sain vastaukseksi naurahduksia ja sitten, että jos nyt kuitenkin vasta huomenna.
Päiväni on pilalla.
Mitä voisin tehdä?
Kommentit (18)
Olla kiitollinen, jos edes huomenna pääset piipahtamaan. Älä odottele kutsuja enää tämän kerran jälkeen. Miten se meni se naapurin ristiäisiin änkeminen?
No menet vain sinne jo valmiiksi odottamaan.
Ja sanot, että et jaksa enää mennä kotiisi.
Et mitenkään, jos mä olisin tuo tuttava :D En pysty nukkumaan, jos samassa tilassa on muita ihmisiä.
Miten sulle edes tulee mieleen tommonen? He eivät halua sua sinne tänään. Olet rajaton.
Menet ovelle odottamaan valmiiksi. Jos myöhästyvät niin mielestäni olet oikeutettu pyytämään heiltä hartiahierontaakin. Kyllä lähimmäinen on aina ykkönen!
Vierailija kirjoitti:
Miten sulle edes tulee mieleen tommonen? He eivät halua sua sinne tänään. Olet rajaton.
Eivät todennäköisesti haluaisi huomennakaan, mutta tämä tapaus varmaan vinkuu jatkuvasti kyläilyä.
Jos menenkin pyörimään kulmille ja kun näen heidän tulevan niin sanon, että olin kulmilla piipahtamassa muissa asioissa ja en millään jaksaisi mennä enää kotiin joten. Voinko jäädä yöksi.
 T. Ap
Tällä tavalla käyttäytymällä menetät ystäviä. Tuo on erittäin huonoa käytöstä, että tullaan väkisin kylään.
Vierailija kirjoitti:
Jos menenkin pyörimään kulmille ja kun näen heidän tulevan niin sanon, että olin kulmilla piipahtamassa muissa asioissa ja en millään jaksaisi mennä enää kotiin joten. Voinko jäädä yöksi.
T. Ap
Mikä kauhea hinku sinulla on mennä heidän luokseen, kun eivät ole kotona? Toivottavasti joku soittaa perääsi poliisit stalkkailusta ja hiippailusta.
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Ootko sä tosissas vai trolli? No, näin ajattelevia ihmisiä joka tapauksessa olemassa, niin vastaan heille. Sinä et ole tervetullut heidän luokseen tänään, he eivät halua nähdä sinua tänään saati yöksi, eivät kaipaa seuraasi. Jos yrität änkeä sinne väkisin, nämä ihmiset ovat erittäin vaivautuneita eivätkä nauti seurastasi. Miksi haluat väkisin viettää aikaa ihmisten kanssa, jotka eivät halua viettää aikaa (sillä hetkellä) kanssasi? Eikö sulle tule epämukava olo paikassa, jossa sinun odotetaan vain lähtevän?
Kulmille vaan ja tavatessa voit näyttää kuinka nielaiset oman kodin avaimen , eivät sitten ainakaan voi sinua pois ajaa. Uuden avaimen saantikin kun menee eri ensi viikkoon niin varmasti mukava viettää nämä pyhät yhdessä. Uskon että lähentää kaverisuhteita!
Vierailun suhteen et voi tehdä mitään. Asutko jossakin palveluasunnossa? Osallistu yhteiseen toimintaan tänään tai käy lenkillä ja osta vähän herkkuja ja katso vaikka elokuva.
Vierailija kirjoitti:
Kulmille vaan ja tavatessa voit näyttää kuinka nielaiset oman kodin avaimen , eivät sitten ainakaan voi sinua pois ajaa. Uuden avaimen saantikin kun menee eri ensi viikkoon niin varmasti mukava viettää nämä pyhät yhdessä. Uskon että lähentää kaverisuhteita!
Älä nyt saakeli yllytä hullua. :D
Vierailija kirjoitti:
Älä h e l k karissa anna pakkomielteiselle tuollaisia ohjeita. Vitsille on aika ja paikka.
No on muitakin vaihtoehtoja, esimerkiksi lähimmän kaivon kannen pienestä reiästä sopii tiputtamaan avaimen alas. Tilanteen voi kuvata ja näyttää sitten kavereille niin eivät voi omaan kotiin ajaa. Jos ei kylään pääse niin ainakin tulee yhteistä tekemistä kun kalastavat avainta kaivosta.
Jotain on nyt keksittävä!
Et jaksa mennä kotiin? Mitä jaksamista siinä on?
Et voi olla tosissasi?