Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkyykö teillä Nordean mopiili pankissa kaikki tilitiedot?

Vierailija
16.04.2022 |

Mulla ei näy!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyi eilen joku suomalainen tili. En asu Suomessa, eikä mulla ole suomalaista Nordean tiliä. Kun katsoin myöhemmin uudelleen, se oli hävinnyt.

Olis kyllä kiva, jos se olis ollut mun tili. Siellä saldo oli yli 21.000€.

Vähän kyllä huolestuttaa moiset ongelmat. Voiko tuossa olla vaara, että menee pysyvästi jotenkin sekaisin ja esim omat tilit häviää tai rahat häviää. Jokuhan nuo virheet aiheuttaa. Selitystä ei ilmeisesti ole saatu? Näyttää kuitenkin olevan ongelmia ihan kaikkialla, ei pelkästään Suomessa.

Vierailija
2/15 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jumalauta, taas säästötilit nollana, perhana Nordea!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastojen koneet ei ole niin luotettavia.Venäläiset kortit ei toimi missään muualla kuin Venäjällä eikä mikään Euroopan kortti toimi Venäjällä.Et voi enää vaihtaa ruplia missään muualla kuin Venäjällä.Lappeenrannasta pääset yksityisellä bussilla Venäjälle.Junat ei kulje.Ilmatilassa ei enää kulje venäjän koneita kunnes Ukrainan tilanne päättyy.

Vierailija
4/15 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla näkyy mutta Jodelissa juuri valittelivat jotkut että säästötilit olisivat taas nollilla.

Vierailija
5/15 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on rikollinen tausta tai olette venäjän kansalaisia teidän rahat jäädytetään ja ette voi maksaa laskuja.

Vierailija
6/15 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on se jännä kun opintolainatili ei ole ikinä nollilla.

Vierailija
7/15 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mikä on mopiili

Vierailija
8/15 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somaleille tulee sääntö ettei Suomen ja Euroopan rahoja voi enää siirtää somalialaisille pankeille Somaliaan vaan rahat jää unionin alueelle.

Vierailija
9/15 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää mut näin on kirjoitti:

Jos teillä on rikollinen tausta tai olette venäjän kansalaisia teidän rahat jäädytetään ja ette voi maksaa laskuja.

No kun en ole rikollinen, enkä venäjän kansalainen.

Vierailija
10/15 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pankista kysytään miksi nostat käteistä, siksi juuri kun koko ajan ongelmia!

Vierailija
11/15 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää mut näin on kirjoitti:

No kun en ole rikollinen, enkä venäjän kansalainen.

Sitten pitää enää selvittää mikä on ”mopiili.”

Vierailija
12/15 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei näy! Etutilit ovat TAAS nollilla! Eikä tapahtumia näy 👿

”Kiva”, kun ihmiset tsekkaavat ja järjestelevät näihin aikoihin muutenkin tiliasioitaan tehdessään veroilmoitusta!

Minun piti katsoa, paljonko minulta puuttuu siltä tililtä, jolla säilytän vuokralaisten vuojratakuita, että voin täydentää! Kun tulee osinkoja. No, eipä nekään lukemat nyt näy.

Ja siis en normaalisti kajoa vakuuksiin, miksi lie nyt käynyt niin, jotain omaa sekoiluani. Mutta turha alkaa inistä, että kajoamisestani olisi jotain haittaa, mun pääomatuloni ovat vuodessa kymppitonneja. Ne rahat vain ovat olleet muilla tileillä ja jopa eri pankissa. Ajattelin nyt siirtää koko vuokravakuustilin muualle. Saan sille bonusta 👌

Vierailija
13/15 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mopiili pankki 🥴

Vierailija
14/15 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mopiili pankki 🥴

Jep, joku juntti taas tehnyt aloituksen 😖

Vierailija
15/15 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla näkyi eilen joku suomalainen tili. En asu Suomessa, eikä mulla ole suomalaista Nordean tiliä. Kun katsoin myöhemmin uudelleen, se oli hävinnyt.

Olis kyllä kiva, jos se olis ollut mun tili. Siellä saldo oli yli 21.000€.

Vähän kyllä huolestuttaa moiset ongelmat. Voiko tuossa olla vaara, että menee pysyvästi jotenkin sekaisin ja esim omat tilit häviää tai rahat häviää. Jokuhan nuo virheet aiheuttaa. Selitystä ei ilmeisesti ole saatu? Näyttää kuitenkin olevan ongelmia ihan kaikkialla, ei pelkästään Suomessa.

Miksi alapeukkuja? Mä olen suomalainen ja asun Tanskassa.

Eilen mun mobiilipankissa näkyi suomalainen, FI-aikuinen tili. Siinä luki vaan Perk Account, tilinumero ja saldo. Sitä ei pystynyt avaamaan eli en siis nähnyt muuta, kun sen tilin siinä listauksessa, missä mun omat tilitkin on.

Kyllä mulla Nordean asiakkaana moinen huolestuttaa. Eihän tuo voi olla ok?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi