Nainen, kiinnitätkö huomiota miehen kenkiin?
Ja jos, niin mitä mieltä olet mustista Conversin Chuck Taylor All Star Hi -tennareista miehellä?
Kommentit (40)
Minä jotenkin miellän Conversen tennarit kengiksi joita naiset käyttävät. Mutta tämä on vain minun näkemykseni.
Vierailija kirjoitti:
Tennarit aikuisella ihmisellä näyttää hölmöltä. Ehdoton no no on ruskeat asuun sopimattomat kengät. Näitä näkee nykyisin jopa tumman puvun kanssa. Jos ostat yhdet häät vät kengät, osta mustat.
Sellainen mielipide... Vai että aikuisten tulisi luopua tennareista...
En kiinnitä minkäänlaista huomiota miesten kenkiin. En myöskään kiinnitä huomiota omiinkaan kenkiini. Jos mies nimenomaan haluaa pinnallisen naisen, niin kannattaa varmaan tarkkailla vaikkapa niitä naisten kenkiä ja karsia pois rumakenkäiset. 😀👍
Kyllä kiinnitän huomiota. Converset ja Vansin on kivat. Tärkeintä kuitenkin on, että kengät on huolletut ja ehjät (ei nyt uudenkiiltävät tarvitse olla mutta välillä näkee ihmisillä hirveitä kalosseja. Linttaan astuttuja, suorastaan pas kaisia, revenneitä, kulahtaneita ja sellaisia joita ei ilmeisesti ole ikinä putsattu/huollettu... Kyllä ihminen tarvii useammat kuin yhdet kengät)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiinnitän.
Kengät pitää olla siistit oli sitten varvastossut tai maiharit. Linttaan asutut mutakerroksella kertoo miehestä todella paljon.
No mitä se kertoo miehestä?
Vierailija kirjoitti:
No, kyllähän skeittari kengät aikuisella miehellä on naurettavat. Se kertoo jotakin miehen luonteesta. Yritetään olla rento ja vapaa, villi nuori vaikka ikää jo ois yli 30. Urheillessa toki eri juttu mutta jos on arkikengät nii onhan se noloa. Ei siinä mitään, ei minua haittaa ja jokainen taaplaa tyylillään mutta vähän hassun näköistä 🤭
1. Conversit eivät ole "skeittari kengät".
2. "Skeittari kengät" ei kerro mitään pitäjänsä luonteesta.
3. 30-vuotias mies on vielä nuori.
4. Jos joku tässä on nolo, niin se olet sinä.
5. Huono trolli.
6. 0/5, yritä uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
No itse olen mies, joka kiinnittää huomiota naisten kenkiin, joten olettaisin, että naiset kiinnittävät yhtälailla huomiota miesten kenkiin. Aloituksessa mainituista kengistä en osaa sanoa juuta tai jaata.
Itsekin olen mies, enkä ole pätkääkään kiinnostunut muiden kengistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kyllähän skeittari kengät aikuisella miehellä on naurettavat. Se kertoo jotakin miehen luonteesta. Yritetään olla rento ja vapaa, villi nuori vaikka ikää jo ois yli 30. Urheillessa toki eri juttu mutta jos on arkikengät nii onhan se noloa. Ei siinä mitään, ei minua haittaa ja jokainen taaplaa tyylillään mutta vähän hassun näköistä 🤭
5. Huono trolli.
6. 0/5, yritä uudestaan.
Osa noista pointeista voi olla pielessä ja täyttä hakuammuntaa, mutta on selvää, että vaatteet kertovat aina jotakin kantajistaan.
Vierailija kirjoitti:
Miestä katosn ensin pää.Onko hiukset puhtaat, katsooko siilmin vai räplää puhelin puhuessa? Hymyileekö ? Näkykö hampaat puhtaina ja käykö hammaslääkäri 1 kerta vuodessa kulosteln. Kädet ,kynnet seuraavana. Vaattetus siisti puhdas. Sitten jalkineet.Ihan sama onko lenkkarit tai kengät?Kunhan niistä näkee on siistit!Asuuko yksin,ilman että syö vanhempien raha kukkarosta?Viimeinen tuoksuu hyvälle: Miehen hajuvedelle .Kun edellä mainitut täytä vie alta !
Eritan hoova soomi kööli.
Kyllä kiinnitän, ja miehen pukeutumiseen kokonaisuudessaan. Viimeksi eilen bongasin miehen, jonka asukokonaisuus oli minun silmääni täydellinen. Jalassa miehellä oli maiharit, jotka eivät olleet liian massiiviset. Pidän yleensäkin rennosta tyylistä miehellä. Converset ovat ok, jos ne sopivat asukokonaisuuteen. N27
VAIN NÄISSÄ TAPAUKSISSA:
Haisevat koiran kakalle, lannalle,
Ovat vuoden aikaan sopimattomia
Juhlissa jalassa kumisaappaat tai lenkkarit.
Jalassa naisten korko kengät ( Ellei ole näyttelijä ja näyttele naista.)
Ne ovat rikki
Niitä ei ole lainkaan ,
Siis on lähtenyt , sukkasillaan tai avoin jaloin.
Niissä on vielä hälyttimet, ja hintalappu paikallaan ja jos
Tiedän , että on ostanut uudet kengät, ja pitää vain hajanaisia kenkiä,
Ja vielä usean vuoden ajan.
Ja ne lopulta ovat jääneet pieneksi.
Ne on paikattu.
👢👡👠🥾🥿👟👞
Kyllä kiinnitän huomiota miähen kenkiin eli jossei mun miäs voi käyttää ns. Ballet bootsejä sekä muita ns. nilkantappokenkiä ni annan kenkää heti!!! :D
Katson tietenkin kengät, tärkeä juttu. Kuten pukeutuminen muutenkin. Köyhä saa olla, mutta pitää olla puhdas ja suht siisti.. Itse olen kenkäfriikkinainen 😁
100.000 km kuljetut kengät on vielä vähän käytetyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuva kengistä oheisessa linkissä: https://www.converse.com/fi/en/shop/p/chuck-taylor-all-star-classic-uni…
Järkevät, sillä jos mahtuu villasukan kanssa, voi käyttää ympäri vuoden!
Kovilla pakkasilla eivät riitä, kun ovat kangasta.
Eikä myöskään pohjaa ole suunniteltu pitäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5. Huono trolli.
6. 0/5, yritä uudestaan.
30 vuotias mies on keski-ikäinen eikä nuori. Lähemmäs säälittävää , mikälu ihminen ei tajua a itse miten naurettavalta näyttää yritys olla nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5. Huono trolli.
6. 0/5, yritä uudestaan.
30 vuotias mies on keski-ikäinen eikä nuori. Lähemmäs säälittävää , mikälu ihminen ei tajua a itse miten naurettavalta näyttää yritys olla nuori.
Olet väärässä, nainen.
"Collins Dictionaryn mukaan keski-ikä ajoittuu suurin piirtein elinvuosille 40–60. Oxford English Dictionary vuosille 45–60."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5. Huono trolli.
6. 0/5, yritä uudestaan.
Ei välttämättä näytä ollenkaan naurettavalta. Jos miehen tyyli on muutenkin rouhea, conssit voivat näyttää hänellä todella hyvältä. Pukeutumisessa ei tietääkseni ole ikärajoja eikä yhtä oikeaa suuntaa.
Olet erittäin pinnallinen nainen.