Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kun maskipakko poistuu niin mitä ihmettä teen roikkuvien poskieni kanssa tai hampaatkin voisivat olla valkoisemmat?

Vierailija
16.04.2022 |

Töissä on kiva kun on voinut olla kunnon säihkysilmä mutta nyt jos maskin ottaa pois, karu totuus iästä paljastuu :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Ja meikkiäkään ei ole tarvinnut aamuisin laittaa, on voinut nukkua pidempään. Mun puolesta maski voisi jäädä "muotiin".

Vierailija
2/11 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, ei ole ollut sen enempää maskipakkoa kuin maskikieltoakaan. Vaikka maskisuositus poistuisikin, voit yhä käyttää maskia jos siltä tuntuu.

Toiseksi, miten olet aiemmin tullut toimeen ilman maskia? Vai koronan aikanako ne posket alkoivat roikkua ja hampaat kellastua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

THL:N HÖPÖ SUOSITUKSIA EI KANNATA OTTAA TODESTA. Todennäköisesti sinunkin kaupungissa on edelleen voimassa maskinkäytön suositus. Käytä siis edelleen maskia! Pelastat henkiä ja suojelee itseäsi.

Vierailija
4/11 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marskia saa edelleen käyttää.

Vierailija
5/11 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, ei ole ollut sen enempää maskipakkoa kuin maskikieltoakaan. Vaikka maskisuositus poistuisikin, voit yhä käyttää maskia jos siltä tuntuu.

Toiseksi, miten olet aiemmin tullut toimeen ilman maskia? Vai koronan aikanako ne posket alkoivat roikkua ja hampaat kellastua?

No kyllähän ihminen 2 vuodessa muuttuu ja vanhenee tässä 40+ iässä :(

Vierailija
6/11 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän reilun kahden vuoden aikana olen käyttänyt maskia n.30 min. Ei niistä ole kuin haittaa. Toki jos haluaa peitellä rumaa naamaansa, niin mikäs siinä :)

Vierailija
7/11 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänny muslimiksi

Vierailija
8/11 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän reilun kahden vuoden aikana olen käyttänyt maskia n.30 min. Ei niistä ole kuin haittaa. Toki jos haluaa peitellä rumaa naamaansa, niin mikäs siinä :)

Niin: on ihmisiä, joille yksinkertaisetkin asiat ovat vaikeita, ja heitä ärsyttää kovasti, kun ne ovat toisille niin helppoja ja luonnollisia.

Vierailija
9/11 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi maskeissa olleen hyviäkin puolia.  Suosittelen kuitenkin vielä käyttämään julkisissa, bussi/ ratikat / taxi huomioiden.  Mikäli lähdette ilman maskia ulos, niin muistakaa pestä hampaanne 😀.  En usko, että tautipiina on vielä lopullisesti taputeltu.   

Vierailija
10/11 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kaunis, mutta jatkan silti maskin käyttöä. Olen niin tykästynyt siihen.

Toisaalta, enhän minä ole tilivelvollinen siitä kenellekään.

Vierailija
11/11 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäisi maskeissa olleen hyviäkin puolia.  Suosittelen kuitenkin vielä käyttämään julkisissa, bussi/ ratikat / taxi huomioiden.  Mikäli lähdette ilman maskia ulos, niin muistakaa pestä hampaanne 😀.  En usko, että tautipiina on vielä lopullisesti taputeltu.   

Ja tiloissa joissa muita. Eli esm. kaupat, koulut, harrastukset yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi