Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään tietoa missä ihme istunnossa olen ollut?

Tietämätön
15.04.2022 |

Lapsena siis oli jotkut synttärit ja meitä oli ehkä noin 5 ja tämä synttärisankari harrasteli jotain henki juttuja ja mentiin rinkiin ja pidettiin käsistä kiinni ja istuttiin silmät kiinni, kunnes yht äkkiä minun vanha Nokia alkoi soimaan, ja kuuluu kovaan ääneen liittymästä ei voi soittaa valittuun numeroon ja puhelin oli itsestään soittanut jonnekin ja siinä joku numero. Ja olen varma, että puhelin oli näppäin lukossa. Siinä sitten säikähdin ja irrotettiin kädet ja katsoin puhelinta ja ”leikki” loppui siihen. Mitähän se oli ja yrittiköhän jokin henki ottaa yhteyttä?Muutenkin olen vähän outo lapsi ja ihminen erityisherkkä jne. Onko kellään tietoa tuollaisista ”istunnoista”? Kiitos vastauksista. Nyt aikuisena on vain välillä tullut muistiin ja mietityttänyt asia, kun kaikkea muuta outoa myös käynyt

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näppäinlukkosi avautui, kännykkä paineli nappeja itsestään ja soitti. Eihän taskupuhelut olleet mitenkään harvinaisia näppäinpyhelinten aikaan.

Vierailija
2/2 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en muista tuollaista, että olisi vaan istuttu ringissä ja pidetty käsistä kiinni. Kyllä siinä oli aina ideana saada joku sanoma. Eli oli joku sellainen alusta missä oli kirjaimia ja sitten joku, joka osoittaa niitä kirjaimia yksi kerrallaan. Spiritistinen istunto oli se termi mitä me noista käytettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi