Häpeän ikisinkkuuttani
En uskalla asiasta mainita kenellekään. En ole koskaan ollut parisuhteessa, mutta jos minulta kysytään parisuhdehistoriasta niin soperran jotain epäselvää ja koitan vaihtaa aihetta. Tämä painaa minun mieltä jokaisena päivänä.
N29
Kommentit (17)
No ihan turhaan. Tsemppiä vaan. Mä olen parikymmentä vuotta sua vanhempi, naimisissa ja tosi yksin.
Et kai luule sinkkuuden, siis siihen astisen elämän kestäneen, olevan harvinaista? Eikä se ole kamalaakaan. Ei minulle ainakaan. Ainakaan muiden ihmisten hämmästyksiä ei kannata miettiä. On muutakin elämää.
N37
Ei alle kolmekymppinen ole vielä mikään ikisinkku
Vierailija kirjoitti:
Et kai luule sinkkuuden, siis siihen astisen elämän kestäneen, olevan harvinaista? Eikä se ole kamalaakaan. Ei minulle ainakaan. Ainakaan muiden ihmisten hämmästyksiä ei kannata miettiä. On muutakin elämää.
N37
En tunne ketään muuta, joka olisi ollut koko elämänsä yksin. Kaikilla muilla on aina jotain parisuhteita ollut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N37En tunne ketään muuta, joka olisi ollut koko elämänsä yksin. Kaikilla muilla on aina jotain parisuhteita ollut.
Ap
Kannattaa sitten tutustua lisää ihmisiin. Onhan meitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N37En tunne ketään muuta, joka olisi ollut koko elämänsä yksin. Kaikilla muilla on aina jotain parisuhteita ollut.
Ap
Mä olen ollut parisuhteessa aina 18-vuotiaasta lähtien, enkä koskaan ole ollut yksin ja se hävettää mua. En ole myöskään koskaan asunut yksin vuokralla missään ja tuntuu, että multa on jäänyt joku tärkeä vaihe elämättä. Yritän myös salailla tätä asiaa muilta ja se ahdistaa mua.
No minkälaisia miehiä olet sitten tapaillut kun ei ole koskaan syntynyt parisuhdetta? Onko rima liian korkealla?
Minä tapasin mieheni 29 vuotiaana. Ennen sitä ei yhtäkään säätöä tms vaikka treffeillä olin käynyt. En ole joutunut sinkkuuttani kauheasti selittelemään eikä kaverit ole siitä minulle mitään sanoneet, vaikka varmasti tiesivät. Mielestäni on ehdottomasti parempi olla sinkku kuin huonossa suhteessa, joten en kyllä keneltäkään mitään paasaamista olisi kuunnellutkaan. Toki olen aina nostanut hattua heille, jotka ovat pitkäaikaisen ja onnellisen parisuhteen onnistuneet löytämään mutta mitkään "säädöt" tai huonot parisuhteet eivät ole kenellekään sulka hattuun. Vaikka onkin siis normaalia käydä läpi epäonnistuneita suhteita. Tarkoitan vain sitä, ettei se ole mikään itseisarvo että hankkiudunpa nyt huonoon suhteeseen voidakseni sanoa, että olen seurustellut ainakin jonkun kanssa.
No itse olen 37-vuotias nainen enkä ole koskaan ollut parisuhteessa. En ole edes teiniseurustellut. Eli ei sinulla hätää ole (toivottavasti ei minullakaan).
No jos olet kuitenki neitsyt ja sheivaamaton niin ei mitää hävettävää sillom
Sopertelu on nolompaa kuin rehellisyys
Vierailija kirjoitti:
Täytän vuoden päästä 30 ja olen edelleen neitsyt. onko minulla vielä toivoa
m29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytän vuoden päästä 30 ja olen edelleen neitsyt. onko minulla vielä toivoa
m29
On toivoa. Olin itsekin neitsyt sinun iässäsi. Sitten tapasin sen oikean.
T. N30
Mulla sama