Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ninja 2 pumpattava masturbaattori?

Vierailija
15.04.2022 |

Onko kellään kokemusta tuosta? Vaikuttaa varsin pätevältä laitteelta hintaansa nähden.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki niin näkee mikä toi on ja mistä saa.

Vierailija
2/9 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäosan pituus 11,5 cm. Mihinkäs minä sen toisen peniksenpuolikkaan panen? Kädelläkö sitä hoidellaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisäosan pituus 11,5 cm. Mihinkäs minä sen toisen peniksenpuolikkaan panen? Kädelläkö sitä hoidellaan?

Ei siellä juuressa mitään suurempaa tuntoa ole. Perusbilsaa.

Vierailija
4/9 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mutku mun terskakin on yli 15cm. Eikä käsi yletä erektiossa olevan peniksen päähän. Voin toki laittaa laitteen patjan väliin, ja yrittää seivästää sen peniksellä, mutta sitten pumppaaminen on mahdotonta, kun ei yletä.

Vierailija
5/9 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutku mun terskakin on yli 15cm. Eikä käsi yletä erektiossa olevan peniksen päähän. Voin toki laittaa laitteen patjan väliin, ja yrittää seivästää sen peniksellä, mutta sitten pumppaaminen on mahdotonta, kun ei yletä.

😂😂😂😂. Hirviä aisa!

Vierailija
6/9 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tilattua ja ensipuraisun jälkeen positiivisella mielellä. Väittäisin jopa kisaajaa flesulle. Täytyykin pistää testi päälle näistä kahdesta.

Vierailija
7/9 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂😂. Hirviä aisa!

Niin on...no todellisuudessa en pääsisi laitteen pohjaan asti, että riittäisi kyllä itselle hyvin. Onneksi riittää vaimollekin.

Vierailija
8/9 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännän näkönen. Speissii.

Vierailija
9/9 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsköhän testata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän