Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin hävettää aiempi parisuhteeni. Että ikinä edes esittelin ko. tyypin läheisilleni

Vierailija
15.04.2022 |

Haluaisin pyyhkiä hänet pois muistoista ja koko historiastani. Kamala suhde ja kamala tyyppi, silmäni ovat avautuneet. Nykyään en edes vilkaise hänenlaisten ihmisten suuntaan. Jotenkin hävettää että seurustelin hänen kanssa. No, ainakin tämä kertoo kuinka paljon olen muuttunut ja kasvanut ihmisenä, kun nykyään etsin elämääni aivan erilaisia ihmisiä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdatko löytää?

Vierailija
2/12 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hänessä oli niin vastenmielistä? Oliko kyseessä mies vai nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne miehet ovat.

Vierailija
4/12 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen sitten oli?

Vierailija
5/12 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, mulla sama juttu. 

Vierailija
6/12 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä esittelin surkean miehen perheelleni vain sen takia, ettei perhe luulisi minun olevan ikisinkku. Lemppasin jätkän pian sen jälkeen ja sinkkuus jatkuu, mutta vanhemmat ei enää kysele miesten perään.

Vierailija
7/12 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä kuvankäsittely ohjelmalla hänet voi poistaa valokuvista ja laittaa tilalle vaikkapa Brad Pittin.

Vierailija
8/12 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoluokittaja kirjoitti:

Mahdatko löytää?

Elämä ei ole mitään peliä. Jos ihania ihmisiä sattuu kohdalle, heidät ottaa mielellään elämäänsä. Jos ei osu kohdalle, niin ok. Elämä tai onni ei riipu muista ihmisistä.

Vierailija
9/12 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kertoa tarkemmin näistä henkilön ominaisuuksista. Vaikea tässä arvioida, että oliko kehityksesi hyvään vai huonoon suuntaan.

Vierailija
10/12 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hänessä oli niin vastenmielistä? Oliko kyseessä mies vai nainen?

Henkisesti väkivaltainen ja tunneälykkyys olematon. Lisäksi meidän ajattelu oli aivan eri tasolla. Olen itse pohdiskeleva ja syvällinen tyyppi, hän ei ymmärtänyt mitään esim. filosofiasta ym. abstrakteista aiheista. Meillä ei ollut mitään yhteistä eikä mitään puhuttavaa, paitsi se mitä tänään syödään. En tullut nähdyksi enkä kuulluksi. Tuo suhde ei tyydyttänyt minua älyllisesti eikä emotionaalisesti millään tavalla.

Vierailija
11/12 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei osannut myöskään argumentoida eikä keskustella.

Vierailija
12/12 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siinä, pidät vaan huolen ettet jatkossa toista samaa kuviota ja alennu säätämään uudelleen jonkun typeryksen kanssa paremman puutteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä