Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

radiomainos ärsyttää

05.10.2006 |

Oletteko kuulleet syöpämainoksen radiosta?

Siinä pomo toivottaa naisen ja miehen tervetulleeksi töihin. Nainen tuo terveisiä äitiyslomalta ja kertoo kasvaneensa paljon vuoden aikana. Mies kertoo lopettaneensa sädehoidot 3 kk sitten ja on nyt valmis töihin.

Jotenkin nyt kyllä tuntuu siltä, että se äitiysloma rinnastetaan kuitenkin sairauteen, vaikkei raskaus ole sairaus. Idea kai on, että kun sairauslomalta palataan töihin, niin ihmiseen pitäisi suhtautua samoin kuin ' luonnolliselta' lomalta palanneeseen.

Ehkä vain ylireagoin, mutta itse miehisessä maailmassa töissä olevana olen saanut kuulla jos jonkinlaista kommenttia äitiyslomastani (peräti 4 kk, joista ihan 3 vkona en käynyt työpaikalla). Eikä tuo mainos ainakaan hälvennä näitä ajatuksia.

Onko kukaan kuullut mainosta ja onko se herättänyt ajatuksia?

Terv. Meeri

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat hyvällä asialla, että syöpäpotilaisiin alettaisiin suhtautua luonnollisemmin, mutta ei mustakaan ollut kovin kiva kuulla sitä rinnastettuna äitiyslomaan....Ei tosiaankaan paranna asenteita äitiyslomalla olevia kohtaan, ne kun ei tällä hetkellä minunkaan alallani ole kovin myönteiset, tässä huomasin. (kuulin itse asiassa että meidän tj oli suoraan sanonut työhönottohaastattelussa yhdelle uudelle työntekijälle, että otamme sut sillä ehdolla että et jää sitten äitiyslomalle...)

T: Rosa, jo töihin palannut, äitiysloma loppuis virallisesti ensi viikon lopulla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla