Naisystäväni syyllistää minua koska en suostu ottamaan vastuuta lapsesta jonka hän on saanut aiemmassa suhteessa toisen miehen kanssa
Ei se ole minun tehtävä elättää tuntemattoman miehen lasta ja hoitaa häntä vaan se on lapsen siittäjän velvollisuus.
Kommentit (22)
Naiset tulee ottaa pakettina jos niillä on lapsia, ei toimi muuten.
M53
Jep. Huomaa tämän olevan provo. Kokeile ensikerralla kirjoittaa vähän paremmin aloitus.
Aloituksen alapeukuttajat ovat selvästi miehiä jotka koettavat saada toisen miehen huolehtimaan käen poikasistaan.
Jos haluat elää naisen kanssa jolla on jo lapsi, ja olet jo suostunut tapaamaan lapsen niin sitten sinun on otettava jonkin verran vastuuta. Ei ole kovin luontevaa asua tai edes kyläillä lapsen kotona jos sinä et ota lapsesta minkäänlaista vastuuta. Mutta ethän sinä todellisuudessa ole edes nähnyt paljasta pimppaa varmaan ikinä. Raukka.
Mielummin sukupuolitauti kuin nainen jolla on lapsi
Eiköhän tämäkin poistoon mene. Ei täällä saa puhua mistään. Tää on varmaan naisvihaa.
kirjotan tän wii u:lta
waga baba bobo
Ja sitten kun otat vastuun, saat kuulla, että et ole sen isä ja et saa määrätä ha päättää.
Kelpaat kyllä elättäjäksi, mutta sinulla ei ole sananvaltaa lapseen liittyvissä asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat elää naisen kanssa jolla on jo lapsi, ja olet jo suostunut tapaamaan lapsen niin sitten sinun on otettava jonkin verran vastuuta. Ei ole kovin luontevaa asua tai edes kyläillä lapsen kotona jos sinä et ota lapsesta minkäänlaista vastuuta. Mutta ethän sinä todellisuudessa ole edes nähnyt paljasta pimppaa varmaan ikinä. Raukka.
Yrität vierittää vastuun lapsen hoitamisesta toiselle ihmiselle syyllistäen häntä ettei hän ota vastuuta lapsesta? Viestisi kertoo siitä ettet kykene ottamaan vastuuta elämästäsi, vaan äitisi pyyhkii vielä pyllysi ainakin seuraavat 12 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
AP ON TROLLI
Sanoo ihminen joka haluaa elättäjän lapselleen.
Älä koskaan sekaannu lapsellisiin! Veloja on muutama prosentti naisista, testaa riittäisikö tasosi heihinkin.
Et varmaan jaksa olla suhteessa jossa toinen syyllistää. Ehkä lapsen isä ei huolehdi asioista, se jää äidille (äidin suvulle) ja ehkä hänen tulot eivät riitä tai voimat hankkia lisää tuloja.
Kertoisitko ap, missä tilanteissa ja miten sinun vaaditaan ottavan vastuuta lapsesta?
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan jaksa olla suhteessa jossa toinen syyllistää. Ehkä lapsen isä ei huolehdi asioista, se jää äidille (äidin suvulle) ja ehkä hänen tulot eivät riitä tai voimat hankkia lisää tuloja.
Lapsia hankitaan sen verran kuin on varaa. Maailma on liikakansoitettu ja syntymä on kuolemantuomio.
Jokin raja itsekkyydelläkin.
En mä vaan syyllistä. Ainoastaan sellaisissa tilanteissa missä on esim. itse lähempänä kun minä tyyliin itse eri kerroksessa kun lapsetja pitäisi selvittää joku tilanne, odotan vähän että joskus tarttuu asiaan eikä huuda mua.
Väsynyt provo. Höh hoijaa.