Omistatko klassikko sini-valkoraidallista puseroa (ns. sailor)?
https://www.vogue.com/slideshow/striped-sweaters Tuossa vaikka esimerkkejä. Mulla on muutamakin, neuleina ja pitkähihaisina ohuempina puseroina.
Kommentit (18)
Tottakai ja monta. Rakastan merta ja tyrskyjä, trooppisia rantoja ja rantaelämää.
En ja en edes koskaan ole omistanut.
Raidoista tykkään, mutta mulla ei ole mitään sinistä eikä valkoista vaatetta.
Tottakai löytyy vaatekaapista pari erilaista sailoria.
Kyllä. Minulla on myös puna-valkoraidallinen paita.
Mulla on paljon noita: neuleita, erilaisia paitoja ja toppeja. Taitaa olla myös yksi jakku ja mekkojakin löytyy.
Osa on todella vanhoja, mutta klassikkona nuo menee aina.
Mulla on aivan hirveästi liikaa vaatteita, mutta en raaski laittaa kaikkea kiertoon, kun tykkään niistä ja käytän niitä. Kiva, kun ei ole ikinä tilannetta, ettei olis sopivia vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on paljon noita: neuleita, erilaisia paitoja ja toppeja. Taitaa olla myös yksi jakku ja mekkojakin löytyy.
Osa on todella vanhoja, mutta klassikkona nuo menee aina.
Mulla on aivan hirveästi liikaa vaatteita, mutta en raaski laittaa kaikkea kiertoon, kun tykkään niistä ja käytän niitä. Kiva, kun ei ole ikinä tilannetta, ettei olis sopivia vaatteita.
Minä taas olen joskus saanut moitteita ylipukeutumisesta vaikkei ole sen ihmeellisempää päällä kuin vaikka tuo sailor-paita.
Omistan. Keväällä aina kaivan ne esiin ja pidän muutaman kerran kesän mittaan. Sitten jäävät taas talveksi kaappiin.
Ovat raikkaita ja kivoja, kun on muutenkin kesäistä yllä ja ruskettunut iho.
Ei ole sinivalkoista, mutta on mustavalkoinen ja punavalkoinen :)
En omista. Mulla on leveät hartiat ja raidat yläosassa leventää vielä lisää.
Nuo raitapaidat on niin helppoja, niillä menee moneen paikkaan. Omani ovat perinteisiä, sellaisia simppeleitä missä max pari nappia olkapäällä ja tavallinen malli (ei mitään puhvihihoja tmv.)
Voi käyttää töissä, menee keväällä/kesällä/syksylläkin, sopii niin kesäteatteriin kun terasillekkin, käy rennoissa pihajuhlissa jne. ja etelänlomien viileissä illoissa myös hyvä.
Pidän monikäyttöisistä vaatteista, mitkä kestävät aikaa.
Miehille ja miksei naisillekin sopi tämä malli https://www.varusteleka.fi/fi/product/venalainen-telnyashka-hihaton/581…. Hyvin käytännöllinen niin arjessa kuin vapaa-ajalla.
Ehdoton must have minun vaatekaapissa.
Vierailija kirjoitti:
En omista, en pidä raidoista.
Ruutuihmiset eivät pidä raidoista ja vice versa.
Kyllä, nuo on parhaita. Raikkaita ja sopii moneen menoon.