Ilkka Kanerva on kuollut
Kommentit (623)
Kyllä Kekkoslovakiassa sai miehet mellastaa rauhassa! Ei ollu tyrkkyjä kännyköineen.
Ompahan yksi KOKKARI POISSA PELISTÄ :))))
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas.
Ja sä olet kokkari. Eli sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Jahas, korppikotkat paikalla.
Sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin töissä Turussa paikassa, missä Ike kävi asiakkaana. Pyysi parikymppisen kollegani numeroa ja lähetti viestejä haluatko lähteä Brysseliin ja minihame ja korkokengät päälle. Oli Elinan kanssa silloin... Maku meni ja tämä on ihan tosi juttu.
Kyllähän tämä niin tyypillistä Ikeä oli. Vähän kaikkia joilla hame oli, koitti iskeä. Eikö hän luvannut puoluejohdolle hakea tähän jotain asiantuntija-apuakin jossain vaiheessa kun jäi kiinni 16-vuotiaan tytön iskemisyrityksistä ja hänet todettiin turvallisuudelle vaaralliseksi kun hölötti ilmeisesti kaikki salassapitoasiat naisille jotka sai messiin. Helppo tietolähde vakoilijoille.
Mutta muuten ystävällinen vaikka olikin niin riippuvainen naisten huomiosta.
Helsingin Sokoksen S-Marketin kassalla yritti maksaessaan ostoksiaan pokata kassaneitiä.
Kyllä, ihan aikuisten oikeasti, KASSALLA MAKSAESSAAN.
Tästä on jo joku vajaa 10 vuotta. Olin itse herran takana, seuraavana jonossa, näin / kuulin kaiken.
Suomalainen kokee tulevansa isketyksi jos joku alkaa juttelee.
Kyllä sen eron huomaa tyhminkin. Milloin on vaan ystävällistä jutustelua ja milloin on iskemistä.
Ulkomailla ollessaan suomalainen luulee olevansa tosi kaunotar jos miehet juttelevat ihan tavan vuoksi. Treffikutsukin otetaan tosissaan, kosintaa odotetaan melkein seuraavaksi.
No hitto, edes jotain toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas.
Ja sä olet kokkari. Eli sama asia.
Muuta kommari itärajan taakse nuolemaan ry**ien takapuolia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllö Iken historiaan mahtuu myös kupruja, pahojakin. On lahjushommia, paljon panohommia, stasi-hommia, Elinan kaltoinkohteluhommia, cannoballkaverihommia…
Mutta kuolleesta ei puhuta pahaa, eikö se näin ole.
Olihan hän varmaan hyvä poliitikon hommassa, mutta kyllä sanoisin, että tiettyä narsistisuutta herrassa oli, ja paljonkin, mutta myös sitä paljon puhuttua karismaa, erittäinkin paljon. Hän oli loistava persoona juuri poliitikoksi.
Lepää rauhassa Ilkka Kanerva.
t. muuan vikittelyjensä kohteena ollut, Eduskunnassa kauan sitten työskennellyt
No niin, Ike eli, oli ja meni.
Jälkipyykki pestään näemmä jo ennen hautaamista. Kai se kertoo asioiden oikean tolan, vai? Ei ollut Ike Pyhimys.
Mites jos artisti Pyhimys kuopaisisi nyt viimeisen kuopaisunsa, alkaisiko sikailuhistoriansa mylläys yhtä nopsaan kuin Iken vastaavan?
Syöpä on katala sairaus ja on erittäin surullista, että Kanerva kuoli näin nuorena. Uskon, että hänellä olisi ollut vielä paljon annettavaa politiikan saralla. Hänellä oli pitkä kokemus ja hän tuli ilmeisen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa yli puoluerajojen, mikä on hyvin kunnioitettavaa.
Minusta hänen olisi silti ollut parempi tiedottaa sairauden vakavuudesta täsmällisemmin työnsä vuoksi. On eri asia olla sairaana murtuneen jalan tai esimerkiksi koronan, kuin syövän vuoksi. Kun Kanerva valitsi hiljaisuuden, on täysin ymmärrettävää, että asialla on spekuloitu. Eikä esimerkiksi Stasi-listalle päätyminen siitä muutu, onko ihminen sairastunut tai vaikka kuollut. Kyllähän se Kanervan nimi siellä oli, mikä on ajallisesti toki ikävä yhteensattuma. On kuitenkin naurettavaa väittää, että kaikkien olisi pitänyt tietää sairaudesta ja jättää muut spekulaatiot sikseen. Miten olisi voinutkaan, koska Kanervahan itse halusi pitää asian salassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingin Sokoksen S-Marketin kassalla yritti maksaessaan ostoksiaan pokata kassaneitiä.
Tästä on jo joku vajaa 10 vuotta. Olin itse herran takana, seuraavana jonossa, näin / kuulin kaiken.
Niin, sehän on ihan normaalia, että parikymppinen kassaneiti joutuu sanomaan 60+ vee setämiehelle, että "joo, minä olen kyllä ihan parisuhteessa".
T: Siinä S-Marketin kassajonossa ollut.
Joku urheilupomo vertasi Kanervaa Mandelaan!!!
Lopetetaan tuo Kanervasta mälvääminen. Ei ollut se arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sehän on ihan normaalia, että parikymppinen kassaneiti joutuu sanomaan 60+ vee setämiehelle, että "joo, minä olen kyllä ihan parisuhteessa".
T: Siinä S-Marketin kassajonossa ollut.
Kanerva varmaan vastasi: ei se mitään, niin minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Syöpä on katala sairaus ja on erittäin surullista, että Kanerva kuoli näin nuorena. Uskon, että hänellä olisi ollut vielä paljon annettavaa politiikan saralla. Hänellä oli pitkä kokemus ja hän tuli ilmeisen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa yli puoluerajojen, mikä on hyvin kunnioitettavaa.
Minusta hänen olisi silti ollut parempi tiedottaa sairauden vakavuudesta täsmällisemmin työnsä vuoksi. On eri asia olla sairaana murtuneen jalan tai esimerkiksi koronan, kuin syövän vuoksi. Kun Kanerva valitsi hiljaisuuden, on täysin ymmärrettävää, että asialla on spekuloitu. Eikä esimerkiksi Stasi-listalle päätyminen siitä muutu, onko ihminen sairastunut tai vaikka kuollut. Kyllähän se Kanervan nimi siellä oli, mikä on ajallisesti toki ikävä yhteensattuma. On kuitenkin naurettavaa väittää, että kaikkien olisi pitänyt tietää sairaudesta ja jättää muut spekulaatiot sikseen. Miten olisi voinutkaan, koska Kanervahan itse halusi pitää asian salassa?
Eipä tuo mikään nuorukainen ollut, paljon nuorempia kuolee syöpään ja muihinkin tauteihin.
On todella surullista lukea näitä asiattomia kommentteja. Nyt minusta pitäisi moden pistää ketju poistoon.
Kun ei kerro totuutta elämästään aletaan sepittelemään kaikenlaista. Onhan tämä pikkasen outoa, että mässyteään kuinka , lenkkeiltiin niin vaan perusteellisesti ja pidettiin kädestä kiinni viimesieen saakka. . Mitä salaamista näinkin esillä olevan ihmisen kuolemasnsyyssä. Olkaa koko suku hiljaa, olisitte haudanneet hänet ihan hiljaa! Kukaan ei perään kyselisi.
Oliko kuolinsyyssä joitain outoa ja hävettävää, miksi? Kenen mielestä jotain hävettävää ja salattavaa?
Totta ja mainittin jopa uutisissa.
lämpimästi tätäkin setämiestä ny muistellaan, oliko joku viesti kohu alaikäsenkinkaa?
Onks sulle koskaan vislattu ja huudettu törkeyksiä, kun kävelet raksatyömaan ohi?