Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilkka Kanerva on kuollut

Kommentit (623)

Vierailija
581/623 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teki pitkän uran politiikassa. Ihan niinkuin hitsarikin telakalla. Hitsaria saatan silti arvostaakin, kun hän menee töiden jälkeen kotiin. Tämä politikko taas juoksi muna pystyssä nuorten naisten perässä, vaikka kotona oli naisystävä. Siitä muistan tämän kaverin.

Onks sulle koskaan vislattu ja huudettu törkeyksiä, kun kävelet raksatyömaan ohi?

Vierailija
582/623 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Kekkoslovakiassa sai miehet mellastaa rauhassa! Ei ollu tyrkkyjä kännyköineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/623 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompahan yksi KOKKARI POISSA PELISTÄ :))))

Vierailija
584/623 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sairas.

Vierailija
585/623 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sairas.

Ja sä olet kokkari. Eli sama asia.

Vierailija
586/623 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas, korppikotkat paikalla.

Sinäkin.

Vierailija
587/623 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin töissä Turussa paikassa, missä Ike kävi asiakkaana. Pyysi parikymppisen kollegani numeroa ja lähetti viestejä haluatko lähteä Brysseliin ja minihame ja korkokengät päälle. Oli Elinan kanssa silloin... Maku meni ja tämä on ihan tosi juttu.

Kyllähän tämä niin tyypillistä Ikeä oli. Vähän kaikkia joilla hame oli, koitti iskeä. Eikö hän luvannut puoluejohdolle hakea tähän jotain asiantuntija-apuakin jossain vaiheessa kun jäi kiinni 16-vuotiaan tytön iskemisyrityksistä ja hänet todettiin turvallisuudelle vaaralliseksi kun hölötti ilmeisesti kaikki salassapitoasiat naisille jotka sai messiin. Helppo tietolähde vakoilijoille.

Mutta muuten ystävällinen vaikka olikin niin riippuvainen naisten huomiosta.

Helsingin Sokoksen S-Marketin kassalla yritti maksaessaan ostoksiaan pokata kassaneitiä.

Kyllä, ihan aikuisten oikeasti, KASSALLA MAKSAESSAAN.

Tästä on jo joku vajaa 10 vuotta. Olin itse herran takana, seuraavana jonossa, näin / kuulin kaiken.

Suomalainen kokee tulevansa isketyksi jos joku alkaa juttelee.

Kyllä sen eron huomaa tyhminkin. Milloin on vaan ystävällistä jutustelua ja milloin on iskemistä.

Ulkomailla ollessaan suomalainen luulee olevansa tosi kaunotar jos miehet juttelevat ihan tavan vuoksi. Treffikutsukin otetaan tosissaan, kosintaa odotetaan melkein seuraavaksi.

No hitto, edes jotain toimintaa.

Vierailija
588/623 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sairas.

Ja sä olet kokkari. Eli sama asia.

Muuta kommari itärajan taakse nuolemaan ry**ien takapuolia.

Vierailija
589/623 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllö Iken historiaan mahtuu myös kupruja, pahojakin. On lahjushommia, paljon panohommia, stasi-hommia, Elinan kaltoinkohteluhommia, cannoballkaverihommia…

Mutta kuolleesta ei puhuta pahaa, eikö se näin ole.

Olihan hän varmaan hyvä poliitikon hommassa, mutta kyllä sanoisin, että tiettyä narsistisuutta herrassa oli, ja paljonkin, mutta myös sitä paljon puhuttua karismaa, erittäinkin paljon. Hän oli loistava persoona juuri poliitikoksi.

Lepää rauhassa Ilkka Kanerva.

t. muuan vikittelyjensä kohteena ollut, Eduskunnassa kauan sitten työskennellyt

No niin, Ike eli, oli ja meni.

Jälkipyykki pestään näemmä jo ennen hautaamista. Kai se kertoo asioiden oikean tolan, vai? Ei ollut Ike Pyhimys.

Mites jos artisti Pyhimys kuopaisisi nyt viimeisen kuopaisunsa, alkaisiko sikailuhistoriansa mylläys yhtä nopsaan kuin Iken vastaavan?

Vierailija
590/623 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä on katala sairaus ja on erittäin surullista, että Kanerva kuoli näin nuorena. Uskon, että hänellä olisi ollut vielä paljon annettavaa politiikan saralla. Hänellä oli pitkä kokemus ja hän tuli ilmeisen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa yli puoluerajojen, mikä on hyvin kunnioitettavaa.

Minusta hänen olisi silti ollut parempi tiedottaa sairauden vakavuudesta täsmällisemmin työnsä vuoksi. On eri asia olla sairaana murtuneen jalan tai esimerkiksi koronan, kuin syövän vuoksi. Kun Kanerva valitsi hiljaisuuden, on täysin ymmärrettävää, että asialla on spekuloitu. Eikä esimerkiksi Stasi-listalle päätyminen siitä muutu, onko ihminen sairastunut tai vaikka kuollut. Kyllähän se Kanervan nimi siellä oli, mikä on ajallisesti toki ikävä yhteensattuma. On kuitenkin naurettavaa väittää, että kaikkien olisi pitänyt tietää sairaudesta ja jättää muut spekulaatiot sikseen. Miten olisi voinutkaan, koska Kanervahan itse halusi pitää asian salassa? 

Vierailija
591/623 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingin Sokoksen S-Marketin kassalla yritti maksaessaan ostoksiaan pokata kassaneitiä.

Tästä on jo joku vajaa 10 vuotta. Olin itse herran takana, seuraavana jonossa, näin / kuulin kaiken.

Niin, sehän on ihan normaalia, että parikymppinen kassaneiti joutuu sanomaan 60+ vee setämiehelle, että "joo, minä olen kyllä ihan parisuhteessa".

T: Siinä S-Marketin kassajonossa ollut.

Vierailija
592/623 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku urheilupomo vertasi Kanervaa Mandelaan!!!

Vierailija
593/623 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetetaan tuo Kanervasta mälvääminen. Ei ollut se arvoinen.

Vierailija
594/623 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, sehän on ihan normaalia, että parikymppinen kassaneiti joutuu sanomaan 60+ vee setämiehelle, että "joo, minä olen kyllä ihan parisuhteessa".

T: Siinä S-Marketin kassajonossa ollut.

Kanerva varmaan vastasi: ei se mitään, niin minäkin.

Vierailija
595/623 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöpä on katala sairaus ja on erittäin surullista, että Kanerva kuoli näin nuorena. Uskon, että hänellä olisi ollut vielä paljon annettavaa politiikan saralla. Hänellä oli pitkä kokemus ja hän tuli ilmeisen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa yli puoluerajojen, mikä on hyvin kunnioitettavaa.

Minusta hänen olisi silti ollut parempi tiedottaa sairauden vakavuudesta täsmällisemmin työnsä vuoksi. On eri asia olla sairaana murtuneen jalan tai esimerkiksi koronan, kuin syövän vuoksi. Kun Kanerva valitsi hiljaisuuden, on täysin ymmärrettävää, että asialla on spekuloitu. Eikä esimerkiksi Stasi-listalle päätyminen siitä muutu, onko ihminen sairastunut tai vaikka kuollut. Kyllähän se Kanervan nimi siellä oli, mikä on ajallisesti toki ikävä yhteensattuma. On kuitenkin naurettavaa väittää, että kaikkien olisi pitänyt tietää sairaudesta ja jättää muut spekulaatiot sikseen. Miten olisi voinutkaan, koska Kanervahan itse halusi pitää asian salassa? 

Eipä tuo mikään nuorukainen ollut, paljon nuorempia kuolee syöpään ja muihinkin tauteihin.

Vierailija
596/623 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella surullista lukea näitä asiattomia kommentteja. Nyt minusta pitäisi moden pistää ketju poistoon.

Vierailija
597/623 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei kerro totuutta elämästään aletaan sepittelemään kaikenlaista. Onhan tämä pikkasen outoa, että mässyteään kuinka , lenkkeiltiin niin vaan perusteellisesti ja pidettiin kädestä kiinni viimesieen saakka. . Mitä salaamista näinkin esillä olevan ihmisen kuolemasnsyyssä. Olkaa koko suku hiljaa, olisitte haudanneet hänet ihan hiljaa! Kukaan ei perään kyselisi.

Oliko kuolinsyyssä joitain outoa ja hävettävää, miksi? Kenen mielestä jotain hävettävää ja salattavaa?

Vierailija
598/623 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta ja mainittin jopa uutisissa.

Vierailija
599/623 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämpimästi tätäkin setämiestä ny muistellaan, oliko joku viesti kohu alaikäsenkinkaa?

Vierailija
600/623 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mega RIPpikset Ikelle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan