Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pienin menestys jonka tiedät kihahtaneen jollekulle päähän?

Vierailija
14.04.2022 |

?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen seuran johtokunnan puheenjohtajuus.

Vierailija
2/35 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu ketään mieleen.Yleensä jos hyvän opiskelupaikan,hyvän työpaikan, miehen ja lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen taloyhtiön isännöinnin hoitaminen.

Vierailija
4/35 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama esimerkki.

Ylpeilee synnyinpaikallaan, "paljasjalkainen stadilainen"

Mun isäni on insinööri.

Upea uusi auto. (Usein rahoitusyhtiön tai pankin.)

Kuuluisaa sukua. (Kaikkien suvussa on kuuluisuuksia.)

Ylpeilee, vaikka ei ole itse mitään ansainnut.

Vierailija
5/35 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleni työpaikalla rivityöntekijästä vuorovastaavaksi.

Vierailija
6/35 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultalevy.

Vierailija
7/35 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö muutti Espooseen (Helsingistä).

Vierailija
8/35 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies tekee kaiken paremmin työkaveri. Jos kysyy mielipidettä johonkin työasiaan niin vastaus tähän minun mies sanos näin, ja se on kuitenkin insinööri. Puhuis enemmän vaikka omista saavutuksistaan, mutta aina se mies...

Vierailija
9/35 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajan suuntautuminen sahuun. Luuli ettei vanhustyön osaamisalan lähihoitaja voi työskennellä sairaalassa. Kerroin sitten työhistoriani. Tämä on oikeasti totta.

Vierailija
10/35 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistolla yksi vähän hylkiötyttö oli päässyt johonkin Kilpasoutuyhdistyksen Komiteaan, kuulittehan nyt varmasti, KOMITEAAN, siis KILPASUOTUYHDISTYKSEN, toistan, KOMITEAAN!

Tuon jälkeen jos tyypille puhui yhtään mistään aiheesta, niin se väänti keskustelun puolessa lauseessa siihen h-vetin komiteaansa. Tyyliin jos kysyi "teitkö jo kurssityön?" niin vastauksena saatto olla jooei halusin mutta teen siis niin paljon KOMITEAhommia kun olin SOUTUklubilla tärkeissä KOMITEAtöissä. Mitä kuuluu? No komiteaa ja soutuveneitä. Mitä mieltä olet Azerbaidjanin maataloustuotteiden vientistrategiasta? On se varmaan hyvä, meillä soutuklubin komiteankin kanssa vietiin veneet maalta vesille, kun soutuveneet on siis vedessä ja meidän komitea soutaa blaablaablaablaablaaaaa.

Ei tuon kanssa uskaltanut enää edes puhua, kun takaisin tuli aina täyslaidallinen soutuveneitä ja komiteaa. Jotenkin oli niin kivuliaan ilmeistä miten ylpeä tyyppi oli tuosta vapaaehtoishommastaan, mutta joku raja nyt sentään.

Vierailija
11/35 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja ylpeili 2 tonnin kktuloillaan. On myös asunut samalla pikkupaikkakunnalla koko ikänsä. Viikonloput menee kännätessä ja horatessa. 

Vierailija
12/35 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas uusi juoruiluketju. Ettekö te osaa keskustella muuten kuin toisten asioista juoruilemalla?

Vierailija
13/35 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yksi tuttu, joka on elämänsä huipulla päästyään naimisiin. En tiedä oikein miten pitäisi suhtautua, kun hän ei puhu miehestään edes omalla nimellään.

Vierailija
14/35 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kollega pääsi raksalla amk opiskelemaan rakennusmestariksi. hän oli heti seuraavana päivänä johtaja. siis omasta mielestä.

Vierailija
15/35 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yliopistolla yksi vähän hylkiötyttö oli päässyt johonkin Kilpasoutuyhdistyksen Komiteaan, kuulittehan nyt varmasti, KOMITEAAN, siis KILPASUOTUYHDISTYKSEN, toistan, KOMITEAAN!

Tuon jälkeen jos tyypille puhui yhtään mistään aiheesta, niin se väänti keskustelun puolessa lauseessa siihen h-vetin komiteaansa. Tyyliin jos kysyi "teitkö jo kurssityön?" niin vastauksena saatto olla jooei halusin mutta teen siis niin paljon KOMITEAhommia kun olin SOUTUklubilla tärkeissä KOMITEAtöissä. Mitä kuuluu? No komiteaa ja soutuveneitä. Mitä mieltä olet Azerbaidjanin maataloustuotteiden vientistrategiasta? On se varmaan hyvä, meillä soutuklubin komiteankin kanssa vietiin veneet maalta vesille, kun soutuveneet on siis vedessä ja meidän komitea soutaa blaablaablaablaablaaaaa.

Ei tuon kanssa uskaltanut enää edes puhua, kun takaisin tuli aina täyslaidallinen soutuveneitä ja komiteaa. Jotenkin oli niin kivuliaan ilmeistä miten ylpeä tyyppi oli tuosta vapaaehtoishommastaan, mutta joku raja nyt sentään.

just tuollaisten kissanristiäiskomitean kautta pikku porvarit kapuaa kansanedustajiksi jne.

Vierailija
16/35 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääministeriys ja SDPn puheenjohtajuus, vaikka ei itse osaa sanaakaan ruotsia ja serkku istuu linnassa miekkamurhasta.

Vierailija
17/35 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla yksi toistaitoinen siirrettiin jo kolmannen kerran vuoden sisällä uusiin tehtäviin koska edelliset ei vaan onnistu. Hän näkee sen niin että soveltuu siis työhön kuin työhön eli on kerrassaan erinomainen ja käyttäytyy sen mukaisesti. Kyseessä siis ihan perus suorittava työ.

Vierailija
18/35 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni valta menee suurta varmemmin päähän.

Näin minulle sanoi armeijan vääpeli aikoinaan. Puhui kokemuksen syvällä rintaäänellä...

Vierailija
19/35 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsi opiskelemaan lähihoitajaksi. Heti nousi pissi hissillä kattohoneeseen.

Vierailija
20/35 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla yksi tuttu, joka on elämänsä huipulla päästyään naimisiin. En tiedä oikein miten pitäisi suhtautua, kun hän ei puhu miehestään edes omalla nimellään.

En minäkään puhu miehestäni omalla nimelläni vaan miehen itsensä nimellä.

Tämä on ihan yleinen käytäntö.