väsymys
Kommentit (4)
Itse pidin viikon sairausloman, vaikka yleensä vastustan sairista viimeiseen asti. Nyt pahoinvointi ja väsymys ja muut asiat saivat mut hetkeksi hellittämään. Siis oli hetken helpompaa. Aika kyllä parantaa väsymyksen. Sullakin vielä pari viikkoa niin olo voi olla ihan erilainen! Alkuraskaus on väsyttävintä aikaa (ja pikkuvauvan hoito sit myöhemmin:)
Mulla ei alkuraskauden väsy mene ohi lepäämälläkään. Viikoilla 6-11 nukuin 10-11 h vuorokaudessa ja olisin voinut nukahtaa vaikka seisaaltani mihin vaan. Nyt kun viikkoja on 13+1 alkaa elämä taas voittamaan. Välillä oikein jaksaa tehdäkin jotakin. Eli ajan kuluminen auttaa tähän asiaan mulla. On silti hyvä levätä, koska olo on vielä kurjempi, jos on " hormonaalisen väsyn" lisäksi unenpuutetta. Tsemppiä!
A.A.
Itsellä se pahin väsymys on ehkä ohi, mutta eipä sitä tälläkään hetkellä illalla jaksa juuri tehdä mitään.
Tuossa rv 10:n tienoilla itse nukuin päivätirsat yleensä klo17-18, sitten oli yleistä koomailua ja nukkumaan tuli mentyä klo 20. Vaikka yöunetkin venähti kymmeneen tuntiin, tuntui jo puolenpäivän aikaan, ettei jaksaisi millään pitää silmiä auki. Siihen kun heitettiin vielä päälle puolen tunnin välein leksailu, niin ei paljoa naurattanut.
Mutta nyt olen muutamaan otteeseen valvonut jopa arkisin klo 23 asti, tosin yleensä tulee mentyä koisaamaan siinä ysin ja kympin välillä.
Mutta väsymykseen ei auta kuin lepäily/nukkuminen, eikä sekään poista ongelmaa...
Jäi teksti puuttuu. Lyhyesti kysyn, mistä apua uskomattomaan vsymykseen? kokemuksia. rv 11+4