Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huomannut, että äidit, joilla vain poikia, ovat monesti paremman näköisiä ja menestyneempiä

Vierailija
05.10.2006 |

kuin vain tyttöjen äidit. Kun seuraa siis vaikka julkkiksia.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katie Holmes, Madonna, Gwyneth Paltrow, Angelina Jolie.

Ei ainakaan päde Susanna Sieviseen.

Vierailija
22/33 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pelkkien poikien äidit olivat homssuisia ja ylipainoisia.

Muistaakseni hyvin moni poikien äiti myönsi palstalla, että eipä useamman pojanvilkerin kanssa ehdi tällätä tukkaa tötterölle ja kampaamaan naamaansa.

Tiedä sitten. Minulla kun on molempia, en voi asiaan kai sanoa juuta tai jaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikien jälkeen pääsin hyvin kuntoon ja enkä näyttänyt yhtään 2 kertaa synnyttäneeltä. Tyttären syntymän jälkeen olen kamppaillut painonhallintani kanssa, näytän rupsahtaneelta ja olen väsynyt. Tytär nyt 4v. ja kovin kaunis, hoikka ja suloinen :)

Vierailija
24/33 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei tytärparallasi olisi asian kanssa tekemistä, vaan että itse olet vanhentunut, löystänyt tahtia ja rupsahtanut ihan luonnon määräämän ikääntymisen takia?

Toivottavasti ihmiset eivät yleisestikin syytä lapsiaan elämästään. Lapset ovat niihin syyttömiä. Tytöt tahi pojat.

Vierailija
25/33 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ja huoliteltu.

Toisessa naapurissani on upea kolmen tytön äiti. Hoikka ja huoliteltu.

Kolmannessa naapurissani on upea yhden pojan ja yhden tytön äiti. Hoikka ja huoliteltu.

Neljännessä naapurissani on upea yhden pojan ja yhden tytön äiti, hänellä on lievää ylipainoa, mutta kaunis ja huoliteltu hän silti on.

Viidennessä naapurissani on rupsahtaneen oloinen lapseton sinkku. Hoikka kyllä ja kivannäköinen, mutta jotenkin kulunut.

Tämän otannan perusteella päättelen, että kaikki äidiksi tulleet ovat kauniita ja huoliteltuja ja kaikki lapsettomat ja sinkut taas rupsahtaneita vanhoja pieruja.

Vierailija
26/33 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ettei tytärparallasi olisi asian kanssa tekemistä, vaan että itse olet vanhentunut, löystänyt tahtia ja rupsahtanut ihan luonnon määräämän ikääntymisen takia?

Toivottavasti ihmiset eivät yleisestikin syytä lapsiaan elämästään. Lapset ovat niihin syyttömiä. Tytöt tahi pojat.

Sinä ilmeisesti menetit paljon sisälukutaidostasi saadessasi lapset!

Vierailija
27/33 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malli maailma odottaa..

t. neljän pojan äiti

Vierailija
28/33 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 8 poikaa synnyttänyt

Vierailija
29/33 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja synnytin kolme poikaa :) sanotaan nyt näin, että pojissa riittää ainakin vauhtia. Eli äitikin pysyy virkeänä. Itse olen myös tytärpuolen äiti, ja voin sanoa että henen kanssaan olo on ihan toista. pelkkä shoppailu ja nyhjöttäminen ei tee mitään kunnolle...

Vierailija
30/33 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja synnytin kolme poikaa :) sanotaan nyt näin, että pojissa riittää ainakin vauhtia. Eli äitikin pysyy virkeänä. Itse olen myös tytärpuolen äiti, ja voin sanoa että henen kanssaan olo on ihan toista. pelkkä shoppailu ja nyhjöttäminen ei tee mitään kunnolle...

Vierailija
31/33 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa surullista, ettet tee tytön kanssa muuta.

Vierailija:

ja synnytin kolme poikaa :) sanotaan nyt näin, että pojissa riittää ainakin vauhtia. Eli äitikin pysyy virkeänä. Itse olen myös tytärpuolen äiti, ja voin sanoa että henen kanssaan olo on ihan toista. pelkkä shoppailu ja nyhjöttäminen ei tee mitään kunnolle... "

Vaikeeta se on tehdä jos toinen ei halua. Mä en ole kiinnostunut barbileikeistä, eikä tarvikaan. Sen sijaan ulkoilemisesta olen.

Vierailija
32/33 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli kyllä vuoden tyhmin aloitus.

Ja ei, en ole tyttölapsikatraan äiti. Odotan esikoista, eikä aavistustakaan kumpi tulee.

Vierailija
33/33 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaikeeta se on tehdä jos toinen ei halua. Mä en ole kiinnostunut barbileikeistä, eikä tarvikaan. Sen sijaan ulkoilemisesta olen.

Aikuiset voivat keksiä lapsille paljonkin puuhaa, joka voisi kiinnostaa molempia. Sinun ei ole pakko osallistua barbileikkeihin ja silti voit viettää aikaa lapsen kanssa.

Ongelmasi taitaa vain olla mustasukkaisuus? Kun lapsi kerran on vain tytärpuoli, sinulla ei riitä halua yrittääkään.

Jos itse saisit tyttären, jota pelkkä barbieleikki kiinnostaisi, antaisitko suhteenne mennä retuperälle vai yrittäisitkö keksiä jotain teitä yhdistävää?