Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miesten on helpompi nukahtaa?

Vierailija
05.10.2006 |

Ja sitten kun nukahtavat, niin nukkuvat sikeämmin kuin naiset? Tällainen käsitys minulla on.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pään lyön tyynyyn ja uni maittaa.

Vierailija
2/7 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ollaan molemmat herätty esim. vauvan pyörimiseen jne. Meillä uskomus, että mies ei heräisi vauva-aikaan, ei ole pitänyt paikkansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma uskomukseni on, että se johtuu siitä, että stressaavat vähemmän. Naisissa on enemmän sellaisia murehtijoita joilla " liika ajatteleminen" vaikeuttaa nukahtamista. (heh, kuten itsellä tällä hetkellä ;) pitäisi olla jo nukkumassa..). Miehet osaa paremmin nollata päätä ja rentoutua.

Vierailija
4/7 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva..muitakin unettomia täällä.

Vierailija
5/7 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kärsin aina ajoittain unettomuudesta. Nytkin viikon verran olen nukkunut vain n. 3 tuntia aamuisin - muuten ei vaan uni tule. Miehellä ei ole koskaan tällaisia ongelmia, eikä ole ollut exilläkään.

Samoin olen muuten miettinyt sitä, miksi kaikilla miehillä, joitten kanssa olen ollut, seksin jälkeen tulee uupumus ja uni? Mua kunnon seksi ja orgasmi piristää paremmin kuin ämpärillinen kahvia...

Vierailija
6/7 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä kärsin aina ajoittain unettomuudesta. Nytkin viikon verran olen nukkunut vain n. 3 tuntia aamuisin - muuten ei vaan uni tule. Miehellä ei ole koskaan tällaisia ongelmia, eikä ole ollut exilläkään.

Samoin olen muuten miettinyt sitä, miksi kaikilla miehillä, joitten kanssa olen ollut, seksin jälkeen tulee uupumus ja uni? Mua kunnon seksi ja orgasmi piristää paremmin kuin ämpärillinen kahvia...

Olen uskotellut itselleni kans ton stressaamisen yhdeks syyks ja toiseks ns äidin vaiston eli vaikka ei oliskaan äiti niin silti uni on herkemmässä jo valmiiks ettei vauva-aikana olis sit niin suuri muutos enää sen asian suhteen

Vierailija
7/7 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ajattelevat liikaa. Han kun menee nukkumaan han

nakee vain pelkkaa mustaa. JOhan kuulemma nukahtaa. Meilla naisilla ei nain taida olla;)