Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskooko ihmiset vielä aitoon rakkauteen?

Vierailija
14.04.2022 |

Mikä on juuri sinun mielipiteesi aidosta rakkaudesta?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ainoa rakkauden laji, johon minä uskon.

Vierailija
22/34 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä on aitoa rakkautta, ollaan oltu yhdessä 18 vuotta ja meidät todellakin kuolema vain erottaa❤

Minäkin olen ollut naimisissa 25 vuotta, ja kuolema erottaa. Yhäkin se on vain aivokemiaa, yhteistä omaisuutta, yhteisiä lapsia ja tottumusta. Ei Rakkautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä on aitoa rakkautta, ollaan oltu yhdessä 18 vuotta ja meidät todellakin kuolema vain erottaa❤

Minäkin olen ollut naimisissa 25 vuotta, ja kuolema erottaa. Yhäkin se on vain aivokemiaa, yhteistä omaisuutta, yhteisiä lapsia ja tottumusta. Ei Rakkautta.

Mukafiksu insinööri yrittää selittää maailmaa ja rakkautta vai?? Mielipiteesi on HYVIN SYNKKÄ: aivokemiallakin on osansa. ja 25  vuotta naimisissa?

Vierailija
24/34 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon.

Vierailija
25/34 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon kyllä, mutta harvinaista se on. Omalle kohdalle en edes odota sellaista.

Täsmälleen samat sanat. Aitoa rakkautta on olemassa, itse en ole vaan kokenut sitä, vaikka 16v ajan olin parisuhteessa ja 2 lasta syntyi. Olisi ihan mieletöntä kokea aito rakkauskin vielä täsdä elämässä ja näillä vuosilla, mutta tiedostan ettei sellainen kävele enää vastaan. Ja sekin on ok.

Vierailija
26/34 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmisten väliseen. Se on vain aivokemiaa.

Minkälainen rakkaus sitten ei ole aivokemiaa, kun erikseen mainitset ihmisten välisen?

Vierailija
27/34 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon naisille löytyy rakkauteen kykeneviä miehiä.

Ahneille muuta. Ihan oikein.

Vierailija
28/34 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleisesti arvosta ihmisiä kovin korkealle mutta aitoon rakkauteen uskon. Tosin vain siksi, että aiheesta on omaa kokemusta: rakastan puolisoani ja hän minua.

Vierailija
29/34 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tunteet, ajatukset ym. on aivokemiaa. Ei se tarkoita, etteikö niitä olisi olemassa, etteikö niillä olisi väliä. Rakkauden voi selittää aivokemialla, mutta rakkautta on.

Vierailija
30/34 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko uskoa, kun on sen kokenut ja kokee edelleen.

Vierailija
31/34 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani puolestasi. Itse olen löytänyt sielunpuolikkaan ja en ikinä päästä irti. Edelleen, joka ikinen päivä pusutellaan, rakastan miestäni niin paljon ja ennenkaikkea kunnioitan häntä ja se tekee sen etten ikinä petä hänen luottamustaan. Emme ole 18 vuoteen pahemmin edes riidelleet☺

Vierailija
32/34 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yleisesti arvosta ihmisiä kovin korkealle mutta aitoon rakkauteen uskon. Tosin vain siksi, että aiheesta on omaa kokemusta: rakastan puolisoani ja hän minua.

Montako vuotta hän rakastaisi jos ei pääsisi pumppaamaan? Jos sinulle vaikka sattuisi jotakin? 

Ei se taida selvitä ennen kuin on tosi kyseessä.

Vierailija
33/34 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät osaa rakastaa. Lesbot ja lemmikit rakastavat naisia takaisin. Siki kannattaa ottaa vaikka kissa miehen sijaan.

Paskapuhetta. Naisen rakkaus ei koskaan ole yhtä pyyteetöntä ja todellista, kuin miehen rakkaus heikompaan astiaan. Naisella on tuossa pelissä aina joku kupru takana.

Kävin tossa kaupassa ja postissa jonottaessa katoin kun yx nainen mietti. Oli kyllä kumman näköstä touhua..

mies54v

Vierailija
34/34 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako vuotta hän rakastaisi jos ei pääsisi pumppaamaan? Jos sinulle vaikka sattuisi jotakin? 

Ei se taida selvitä ennen kuin on tosi kyseessä.

Suhteemme ei perustu seksiin. Kyllä tähänkin mennessä on jo kaikenlaista elämässä tullut vastaan. Itsestäni ainakin tiedän, että puolisoani en hylkäisi vaikka mitä tapahtuisi. Ajaisin varmuudella hänen etuaan jos hän ei siihen itse pystyisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi