Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään kävin Espoossa kauppakeskuksen Lidlissä ja siellä henkilökunta yritti ihmisiä saada käyttämään itsepalvelukassoja. Ykski otti oikein silmäkontaktia minuun mutta kattelin vaan muualle ja menin tavan kassalle.

Vierailija
14.04.2022 |

Perä jälkeen tuli monta kertaa kuulutusta että itsepalvelukassallekin voi mennä mutta oikein kukaan ei mene sinne vaikka muilla kassoilla on jonoa. Ite en koskaa mene itsepalvelukassalle.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksutapa-alennus itsepalvelukassoja käyttäville olisi hyvä porkkana. En tee muiden hommia ilmaiseksi.

Vierailija
2/40 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menen aina itsepalvelukassalle, koska pääsen siten nopeammin etenemään. Täällä maaseudulla ei suurin osa oikein uskalla niitä käyttää kun pelkäävät ties mitä. Ihan hyvä niin pääsemme me tehokäyttäjät nopeammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme jäärä, haluat vaan jonottaa =)

Vierailija
4/40 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksutapa-alennus itsepalvelukassoja käyttäville olisi hyvä porkkana. En tee muiden hommia ilmaiseksi.

Ennemmin möllötät vartin jonossa sen sijaan että menisit ip-kassan kautta alle 5 minuutin? No, kukin tyylillään.....

Vierailija
5/40 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mistä muuten olet kotoisin, ap?

Olen itse Espoosta kotoisin (ihan syntymästäni) ja en ole koskaan kuullut kenenkään syntyperäisen käyttävän sanaa "tavan". Olen törmännyt tuohon sanaan ainoastaan tällä palstalla.

Missä päin Suomea siis korvataan sana "tavallinen" sanalla "tavan"?

Vierailija
6/40 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepalvelukassalla ei kelpaa käteinen ainakaan toistaiseksi.

Vierailija
7/40 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän itsepalvelukassoja siitä syystä, että en halua kassahenkilön lääppivän joka ikistä ruokaostostani niillä samoilla hanskoilla, joilla on lääppinyt satojen muiden tuotteet myös. Mahtaa hanskat olla melkoinen pöpöpesä.

Ei mulla muuta.

Vierailija
8/40 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan viivyttää kehitystä, jossa AI syö lopulta kaikkien työt.

Vierailija
9/40 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teethän siinä jo "muiden hommia", kun keräilet itse tavarat hyllyiltä.

Vierailija
10/40 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse menen aina itsepalvelukassalle, koska pääsen siten nopeammin etenemään. Täällä maaseudulla ei suurin osa oikein uskalla niitä käyttää kun pelkäävät ties mitä. Ihan hyvä niin pääsemme me tehokäyttäjät nopeammin.

Ajatteleppa asiaa niin, että se kiva Tuula-rouva siellä kaupassa, se jolla mies kuoli ja jäi neljä lasta...Niin häneltä menee työt kun kaikki ryysii itsepalvelukassoille. EI ole enää kaikille sitte työtä siinä kaupassa.

Siks en käy itsepalvelukassoilla! 

Vierailija
11/40 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi iso osa ei käytä, niin pääsen lähes aina suoraan itsepalvelukassalle. Lidleissä ei täällä kyllä vielä niitä ole.

Vierailija
12/40 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOkainen kauppa ketju ITÄ HELSINKI : Lidi, S-ketju.K-ketju sama asia.Ei suinkaan yskin Lidi!Minä maksan käteisellä. Suomen Pankki ja Suomenperustus laki oikeuttaa käteismaksun koko Suomen maassa! Piste.

Vierailija
13/40 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan, että jatkossakin on kassoille työpaikkoja kaupoissa. En käytä itsepalvelukassaa, koska se tarkoittaa että minä teen kassan työt ja kassa saa potkut (lopulta). Mieluummin jonotan siihen kassalle, että hänen työpaikkansa säilyy.

Jos tulee kauppa, jossa ei ole kuin itsepalvelukassoja, en enää käy siellä. Bauhausissakin on yksi ihmiskassa vielä Vantaalla auki ja sinne jonotan aina.

Vierailija
14/40 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kassatyö on palvelu josta haluan maksaa

Vierailija
15/40 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on yksikin tölkki tai pullo jotain alkoholijuomaa niin et pysty maksamaan itsepalvelukassalla koska ne eivät hyväksy sitä.

Vierailija
16/40 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteleppa asiaa niin, että se kiva Tuula-rouva siellä kaupassa, se jolla mies kuoli ja jäi neljä lasta...Niin häneltä menee työt kun kaikki ryysii itsepalvelukassoille. EI ole enää kaikille sitte työtä siinä kaupassa.

Siks en käy itsepalvelukassoilla! 

Sama leskirouva voi työskennellä kehittämässä teknologiaa tai ohjelmistoja, jotka tukevat itsepalvelumahdollisuuksia.

Siksi käyn itsepalvelukassoilla!

Vierailija
17/40 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahhaaa suomalaiset mökkiytyy erakoituu vihaa..ei enää mitään kontaktia toiseen ihmiseen ei NORMAALEJA parisuhteita ei palvelua..voi jessus tätä maata. One way ticket sivistyneeseen maailmaan kiitos. 

Vierailija
18/40 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kassatyö on palvelu josta haluan maksaa

Miksi? Itse kärsin polvien nivelrikosta ja jonossa seisominen on täyttä tuskaa. Itsepalvelukassa on kauppareissun pelastus.

Vierailija
19/40 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä piäkaapunnissa jo Liitelissäkin ittepalvelukassat?? Ei tiällä muaseuvvulla.

Vierailija
20/40 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttaja haluu lisää työttömiä Suomeen vai? ei jessus tätä maata. Suomalainen yhteishenki hast pska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä