Ultrasta..
Onko kellekään sanottu ultran perusteella että tuleva vauva on todennäköisesti tyttö, mutta onkin ollut poika?
Kommentit (5)
Juuri oli tarkoitus aloittaa ketjua vähän vastaavasta, mutta toivottavasti
täältä tulisi myös minulle " vastaus" .
Eli meille ei rakenneultrassa kerrottu kumpi on tulossa, mutta teimme
omat johtopäätöset.
Jalkojen välissä näkyi selvä pallukka, ikäänkuin kivespussit.
Mutta voiko häpyhuulet olla vielä tässä vaiheessa (rakenneultran aikaan) niin turvoksissa, että niitä voi erhtyä luulemaan kivespusseiksi?
Onko kokemuksia?
Vai joko alan shoppailemaan sinistä ;)
Kälylleni kävi juuri rakenneultrassa viikolla 19 niin, että yksityisellä lääkäri sanoi olevan poika ja kuukausi sitten syntyi ihana pieni tyttö! Mekin ihailimme ultrakuvia, joista yhdessä selvät vehkeet näkyi jalkovälissä! Niinpä me ja tulevat vanhemmat innoissamme ostimme sinistä, ja vasta synnytyssalissa paljastui tämä " virhe" !! Senpä vuoksi en itse ollut kauhea hanakasti sukupuolta kyselemässä saati itse tulkitsemassa viime viikon rakenneultrassa!!
Meille sanottiin 19. viikolla etta 75%:n todennakoisyydella tytto ja 4:n viikon paasta laakari totesi, etta kivespussit nakyvat ja poikahan sielta tuli..
Meille sanottiin Kätilöopistolla etteivät edes kerro kumpaa epäilevät tulevaksi. Ettei sitten tule pettymyksiä. Itse olen ainakin jo asennoitunut niin että jos jotain ostan, valkkaan esim liilaa tai limen vihreää.. Nehän passaa molemmille. Voihan sitä syntymän jälkeen sitten valkkailla niitä vaaleanpunaisia tai -sinisiä. :) Kumpi vaan tuolta masusta sitten pulpahtaakin niin hartain toive olisi että hän olisi terve.
Mammanalku77 + tiitiäinen 14+0
tiedän monia, joille on sanottu ultrassa väärä sukupuoli..
Moni ultraaja ei lähde tämän takia edes arvuuttelemaan sukupuolta!