Tapailu ei etene mihinkään
Olemme tapailleet miehen kanssa nyt 4kk ja se ei etene. Hän itse teki aloitteen kun tavattiin ja halusi nähdä uudelleen ja hengailla myös tapaamisen yhteydessä. Silti aika tuntuu olevan jatkuvasti kortilla. Olen ottanut jo kerran varovasti esille, että jos aikaa ei riitä kunnolla tutustua se on ok että voimme olla kavereita ja viettää aikaa kaveriporukassa. Mutta hän silti kieltäytyi ja sanoi hänellä olevan aikaa joinakin iltoina. Mitä tehdä tämmöisessä pattitilanteessa kun mies ei selvästikkään ole sitoutunut, mutta ei päästä minua menemään?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hänellä on useampi tapailunainen ja vapaa-aikaa on rajallisesti. Ei osaa tehdä karsintaa.
Ei tarvitse olla useampaa naista. 1-2 harrastusta riittää jo tehokkaasti varaamaan vapaa-aikaa. Itsellä seuran treenit 4-5 kertaa viikossa. Arki-iltoina en juuri ehdi ketään tapaamaan.
Ehkä sinun elämääsi ei parisuhdetta mahdukaan.
Ei mahdukaan ja tämän toki tiedostan sekä toimin sen mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Sanot, että ok, mutta mulle ei nyt riitä tämä. Mä päätin nyt, että olen vapaa tapailemaan muitakin kuin sua. Voidaan mekin vielä tapailla, mutta tapailen muitakin.
Miksi pitää tapailla monia samaan aikaan? Sanoiko ap olevansa polyamorinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot, että ok, mutta mulle ei nyt riitä tämä. Mä päätin nyt, että olen vapaa tapailemaan muitakin kuin sua. Voidaan mekin vielä tapailla, mutta tapailen muitakin.
Hän ei myöskään sanonut, ettei tapailumies tapaile muita. Sitä hän ei nimittäin voi tietää. Miehistä on pulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hänellä on useampi tapailunainen ja vapaa-aikaa on rajallisesti. Ei osaa tehdä karsintaa.
Trollaat. Ei kukaan voi olla noin idiootti.
Joskus mies on niin kiltti, ettei pysty tehdä päätöstä kenen naisen kanssa tapailee tai pelkää antaa pakkeja naisille, jolloin lopulta mies päätyy pitämään kaikkia naisia samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa ei tapailla muita? Eikö tuo vasta kuulu seurusteluun???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi en saisi tapailla muita jos en ole suhteessa? Saan tutustua moneen ihmiseen samaan aikaan. Sitten en tutustu muihin kun olen suhteessa ja sitoutunut yhteen. En näe syytä miksi en voisi viettää kivaa ja yhden yön juttuja jopa muiden kanssa ja tapailla vaikka kahta. Olen vapaa nainen tietääkseni.
Tapailu tarkoittaa sitä että tutkitaan erilaisia vaihtoehtoja ja vertaillaan niitä keskenään. Silloin kun on valintansa tehnyt, alkaa seurustella. Tapailu tarkoittaa eri vaihtoehtojen kartoitusta.