Artisteja/yhtyeitä, joita et pysty kuuntemaan, kun laulajan ääni ja/tai laulutapa tökkii?
Vaikka musiikillisesti olisikin muutoin siedettävää
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiaisen astmaattinen tekoaistillinen hengityshönkäily saa oksentamaan. Miksi ei voi hengittää normaalisti?
Tuota olen ihmetellyt koko Vartiaisen uran ajan. Jos on vielä oikeasti joku laulupedagookikko niin miksi oma hengitystekniikka laulaessa on kuin astmaatikolla tai jos oikeasti on hengitystekniikassa ongelmia niin miksi niitä hengityshuokailuja ei studiossa suodateta pois.
The Cranberries. En vaan voi sietää sitä joikaamista ja kiekumista.
Esim. Zombie on useasti tosi hehkutettu biisi, mutta itse en pysty siitä pitämään vaikka olen yrittänyt useasti.
Sanni on hirveä. Että mitähän v*ttua.
Gloria Balsam.
Biisi "Fluffy" (1980) on... olen sanaton...
Pepe Willberg, Erin, Ellinoora, Sanni ja muut naisetunimilaulajat. En voi sietää nasaalia ja huokailua ja lässyttävää lapsellista tyyliä.
Ed Sheerania tylsempää ei löydy mistään.
Vierailija kirjoitti:
Dio
Gillan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä en tykkää kuunnella Adelea vaikka hän onkin todella hyvä lauluja.
Sama! Radiosta vaihtuu kanava samantien, kun alkaa se kiekuna. En ymmärrä miten monien mielestä hänellä on mahtava ääni, kun itselle tekee pahaa kuunnella.
Joo ja kaikkein pahinta on se, kum Adelen laulutyyliä matkitaan niin paljon. Se kuulostaa vielä kaksinverroin kamalammalta. Esim. Voice of Finlandissa näitä Adele-kopioita riittää.
Vierailija kirjoitti:
Haloo Helsinki
Meinasin itse mainita tämän, mutta eipä tarvinnut kun oli heti neljäntenä mainittu.
Muse! En tiedä miksi, mutta laulajan ääni on äärettömän raivostuttavaa kuunneltavaa.
Kenties entinen kämppikseni huudatti Musea joskus liikaa...
Vierailija kirjoitti:
Kaija Koo
Vesala
Cheek
JVG
Leo
Erika Wikman
Oletko oikeasti kuullut Erikan ääntä iskelmälaulussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haloo Helsinki
Ai, eksä tykkää ku pitää HUUTAA kaikki biisit semmosella pubi-ruusun kraakkuäänellä?
Joo, en tykkää, kun lisäksi kuulostaa siltä että millä sekunnilla tahansa siitä kraakkumisesta loppuu puhti ja "laulu ääni" kuihtuu pihinäksi...
Vierailija kirjoitti:
Tom Waits
Tomppahan on paras.
Elinoora ja Haloo Helsinki ym., missä sitä ässää pitää suhauttaa ja väännellä.
Vierailija kirjoitti:
Tämän aiheen klassikkovastaus:
Stone!
Kovia biisejä ja taitavia soittajia, mutta voi perse, että Joutsenniemen "laulu" pilaa koko homman.
Kyllä mä niitä joskus kuuntelen nostalgiasyistä, mutta aina jää vähän pettynyt fiilis. Haaskattu potentiaali.
Suomen hevimuusikot! Tehkää porukalla Stone-tribuuttilevy ja hoitakaa ne lauluosuudet vihdoinkin maaliin!
MITÄ!? Joutsenniemen ääni sopii Stoneen kuin nenä päähän! Se kökkö englannin lausuminenkin just tekee siitä Stonen.
Sanni
Ellinoora
Muska
Kirka
Maarit Hurmerinta
Janna
Vesku Loiri
Behm
Erika Vikman
Cheek
Erin
Jonna Geagea (?)