Lyhyiden miesten ongelma katkeruus eikä pituus?
"Sen takia ne saa vähemmän naisia kuin pitkät miehet, katkeruus vaan on iso turn off. Lopettakaa se uliseminen, niin joku nainen voi kiinnostuakin."
"Niin just, kuka nainen haluaa jonkun ruikuttavan luuserin. Kun mies kantaa hyvin itsensä ja viihtyy nahoissaan, niin kyllä naiset sitten kiinnostuu. Mutta lyhyillä miehillä on alemmuuskompleksi ja se paistaa ulospäin."
"Kiltit ja pienet miehet ovat seksuaalisesti turhautuneita ja kateellisia, koska he fantasioivat, että naiset seurustelisivat ainoastaan väkivaltaisten narsistien kanssa, jotka ovat pitkiä. Kaikessa muussa vika, paitsi heidän luonteessaan."
"Eli kun nettideiteillä naiset ghostavaat pituuden kertomisen jälkeen, niin syy ei ole lyhyydessä vaan alemmuuskompleksi paistaa tekstirivistä "165 cm"?"
"Joitain harvoja poikkeuksia on, mutta melkein kaikki lyhyet miehet on katkeria ja sen takia ne ei saa naisia. Hyvä vaan, että ne katkerat luuserit keskittyy runkkaamiseen ja pysyy kaukana naisista."
"Pullukat naiset samanlaisia. Pitäisi olla joku tindersovellus, jossa vain pullukoita naisia ja lyhyitä miehiä. Maailmasta voisi tulla parempi paikka, koska heidän ei tarvitsisi katkerina kadehtia toisten elämää yksinäisinä."
"Mä oon huomanut, että pätkät ukot ovat todella rehenteleviä. Kompensoivat lyhyyttään veemäisellä asenteella.
Mun ex oli 160 senttinen ja osas kaiken, tiesi kaiken, eikä hänen nenillee hypitä. Todella ärsyttävä"
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tällasia aloituksia keksii???!!!!
Minä. :)
Yhdestä minun keksimästä aloituksesta tuli vähän aikaa sitten Suomi24:n yksi suosituimpia ketjuja, satoja kommentteja ja yli 10000 tuhatta lukijaa. Keksin hassun hahmon, ja sitten katselin, kun monet vastasivat siihen ihan tohkeissaan jakaen neuvoja ap:lle eli minun keksimälle trollihahmolle. :)
Sinä taas omana itsenäsi vaikutat melko tyhmältä. Jotkut trollaajat keksivät tilanteita jotka monille ova oikeastit totta ja siten ne muut saavat neuvoja ja apua vaikka trolli-ap on keksinyt koko jutun. Nyt varmaan harmittaa kun saatoit vahingossa auttaa jotakuta muuta jutullasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tällasia aloituksia keksii???!!!!
Minä. :)
Yhdestä minun keksimästä aloituksesta tuli vähän aikaa sitten Suomi24:n yksi suosituimpia ketjuja, satoja kommentteja ja yli 10000 tuhatta lukijaa. Keksin hassun hahmon, ja sitten katselin, kun monet vastasivat siihen ihan tohkeissaan jakaen neuvoja ap:lle eli minun keksimälle trollihahmolle. :)
Hanki mies tai nainen, maksullinen tai muuten vaan tee elämälläsi jotain. Oot aika säälittävä.... voi elämän kevät teitä mt-potilaita
Otat netin ihan liian vakavasti. Monelle trolliavausten tekeminen välillä on vain ajanvietettä silloin, kun ei tee jotain muuta. Netissäkin vain pieni osa ajasta menee esim. minulla niihin. Nauru pidentää ikää, ja se naurattaa, kun ihmiset vastailevat enemmän tai vähemmän tosissaan trollialoituksiin.
Höhöhöhöhö, ihmiset haluavat auttaa tuntematonta viitsimättä kyseenalaistaa todenperäisyyttä, höhöhöhöhö hillittömön hauska höhöhöhöhö https://www.youtube.com/shorts/mDqsgbtpDLk
Joo, mun tuntemilla lyhyillä (alle 170 cm) miehillä ei ole yleensä ollut mitään vaikeuksia löytää naisia, pitsi kahdella joilla on kauhea kompleksi omasta pituudestaan ja siksi jo valmiiksi käyttäytyvät vihamielisen puolustautuvasti. , ikään kuin valmistautuen torjuntaan ja vastaamaan ”haista sinä äm mä vee, en mä susta olisi ollut kiinnostunutkaan!” Itsevarmemmat lähestyy avoimemmin ja ystävällisemmän näköisinä mistä naiset tykkää. Toki hekin joskus tulee torjutuksi kuten varmaan jokainen, mutta eivät siitä lannistu vaan yrittävät seuraavaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mun tuntemilla lyhyillä (alle 170 cm) miehillä ei ole yleensä ollut mitään vaikeuksia löytää naisia, pitsi kahdella joilla on kauhea kompleksi omasta pituudestaan ja siksi jo valmiiksi käyttäytyvät vihamielisen puolustautuvasti. , ikään kuin valmistautuen torjuntaan ja vastaamaan ”haista sinä äm mä vee, en mä susta olisi ollut kiinnostunutkaan!” Itsevarmemmat lähestyy avoimemmin ja ystävällisemmän näköisinä mistä naiset tykkää. Toki hekin joskus tulee torjutuksi kuten varmaan jokainen, mutta eivät siitä lannistu vaan yrittävät seuraavaa.
mistä edes tunnet useita alle 170cm miehiä? On aika harvinaista sorttia ellet aasialausista puhu.
Otat netin ihan liian vakavasti. Monelle trolliavausten tekeminen välillä on vain ajanvietettä silloin, kun ei tee jotain muuta. Netissäkin vain pieni osa ajasta menee esim. minulla niihin. Nauru pidentää ikää, ja se naurattaa, kun ihmiset vastailevat enemmän tai vähemmän tosissaan trollialoituksiin.