Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyiden miesten ongelma katkeruus eikä pituus?

Vierailija
14.04.2022 |

"Sen takia ne saa vähemmän naisia kuin pitkät miehet, katkeruus vaan on iso turn off. Lopettakaa se uliseminen, niin joku nainen voi kiinnostuakin."

"Niin just, kuka nainen haluaa jonkun ruikuttavan luuserin. Kun mies kantaa hyvin itsensä ja viihtyy nahoissaan, niin kyllä naiset sitten kiinnostuu. Mutta lyhyillä miehillä on alemmuuskompleksi ja se paistaa ulospäin."

"Kiltit ja pienet miehet ovat seksuaalisesti turhautuneita ja kateellisia, koska he fantasioivat, että naiset seurustelisivat ainoastaan väkivaltaisten narsistien kanssa, jotka ovat pitkiä. Kaikessa muussa vika, paitsi heidän luonteessaan."

"Eli kun nettideiteillä naiset ghostavaat pituuden kertomisen jälkeen, niin syy ei ole lyhyydessä vaan alemmuuskompleksi paistaa tekstirivistä "165 cm"?"

"Joitain harvoja poikkeuksia on, mutta melkein kaikki lyhyet miehet on katkeria ja sen takia ne ei saa naisia. Hyvä vaan, että ne katkerat luuserit keskittyy runkkaamiseen ja pysyy kaukana naisista."

"Pullukat naiset samanlaisia. Pitäisi olla joku tindersovellus, jossa vain pullukoita naisia ja lyhyitä miehiä. Maailmasta voisi tulla parempi paikka, koska heidän ei tarvitsisi katkerina kadehtia toisten elämää yksinäisinä."

"Mä oon huomanut, että pätkät ukot ovat todella rehenteleviä. Kompensoivat lyhyyttään veemäisellä asenteella.

Mun ex oli 160 senttinen ja osas kaiken, tiesi kaiken, eikä hänen nenillee hypitä. Todella ärsyttävä"

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään ei ole mitään ongelmaa muualla kuin sinun pääsi sisällä, trolli.

Vierailija
2/25 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään ei ole mitään ongelmaa muualla kuin sinun pääsi sisällä, trolli.

Pään sisällä nimenomaan, katkeruus on ongelma, ei pituus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lyhyt mies vienyt naisesi vai mikä sun ongelma on?

Vierailija
4/25 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä ei saa keskustella? Katkerat lyhyet miehetkö näitä ketjuja ilmoittaa asiattomiksi?

Vierailija
5/25 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lyhyt mies vienyt naisesi vai mikä sun ongelma on?

Miten ne veisi keneltäkään naisen, kun ei naisia kiinnosta katkerat lyhyet ulimiehet?

Vierailija
6/25 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tästä ei saa keskustella? Katkerat lyhyet miehetkö näitä ketjuja ilmoittaa asiattomiksi?

Vladimir Putin poistaa, koska on lyhyt. Pinna ja pituus.

Vierailija
7/25 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vladimir Putin poistaa, koska on lyhyt. Pinna ja pituus.

Tätä Putte tai kukaan muu ei vielä ole kuitenkaan poistanut. Ehkä sananvapaus sittenkin voittaa.

Vierailija
8/25 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lyhyet miehet sitten on niin katkeria?

Vierailija
9/25 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimimiehet ovat muuten keskimäärin tosilyhyitä. 

Vierailija
10/25 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lyhyet miehet sitten on niin katkeria?

Koska niitä on kohdeltu kuin paskaa koko elämänsä kun kehtaavatkin olla niin lyhyitä.

Vierailija
11/25 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. Ite olen 192cm pitkä komea karju ja alapääkin on todella pitkä kuulemma.

Olen saanut yli 200 naista kaadettua sänkyyn...

Tehkää perässä tynkä jussit... Heh heh hee

Vierailija
12/25 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki naiset haluavat pitkän, korkean statuksen laatikkoleuan, jolla on paljon rahaa."

VAI

"2015 saapuneet vievät meiltä naiset."

Jokainen tietää, että keskimääräinen 2015 saapunut ei ole pitkä, laatikkoleukainen eikä varakas. Wolttikuskien statuskaan ei ymmärtääkseni ole kovin korkea.

Miten te pystytte elämään kahden näin vastakkaisen maailmankuvan kanssa?

Vierailija
13/25 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Ite olen 192cm pitkä komea karju ja alapääkin on todella pitkä kuulemma.

Pitkä alapää?

Vierailija
14/25 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä alapää?

Ei ole. Jokainen mies saa kaksi metriä, jos ymmärrät mitä tarkoitan.

Vierailija
15/25 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet miehet on HOT. itsekin olen naisena ja en ole kohdannut kertaakaan näitä katkeria lyhyitä miehiä.

Aina ollaan löydetty toisemme ja lyhyt mies on aina ollut tähän asti minulle paras.

Ei se katso pituutta jos on katkera......

Parasta panoa ollut silti

Vierailija
16/25 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan lyhyitä miehiä. He ovat notkeitä, laihoja, nopsajalkaisia, ketteriä jos ymmärrätte mitä takoitan. Ja yleensäkin hoikkia, mikä kertoo kestävyydestä ja elämänhallinnasta.

Parasta lyhet miehet 💕

Vierailija
17/25 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tällasia aloituksia keksii???!!!!

Vierailija
18/25 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. :)

Yhdestä minun keksimästä aloituksesta tuli vähän aikaa sitten Suomi24:n yksi suosituimpia ketjuja, satoja kommentteja ja yli 10000 tuhatta lukijaa. Keksin hassun hahmon, ja sitten katselin, kun monet vastasivat siihen ihan tohkeissaan jakaen neuvoja ap:lle eli minun keksimälle trollihahmolle. :)

Vierailija
19/25 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. :)

Yhdestä minun keksimästä aloituksesta tuli vähän aikaa sitten Suomi24:n yksi suosituimpia ketjuja, satoja kommentteja ja yli 10000 tuhatta lukijaa. Keksin hassun hahmon, ja sitten katselin, kun monet vastasivat siihen ihan tohkeissaan jakaen neuvoja ap:lle eli minun keksimälle trollihahmolle. :)

Hanki mies tai nainen, maksullinen tai muuten vaan tee elämälläsi jotain. Oot aika säälittävä.... voi elämän kevät teitä mt-potilaita

Vierailija
20/25 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuus ratkaisee, muulla ei ole merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan