IL: Älä osta festarilippuja tänä vuonna - festarit perutaan kuitenkin. Valtavasti jo peruttu! Ei siis kannata laittaa rahojaan lippuihin ja sitten hakea niiden palautusta ennen kuin järjestäjä on maksukyvytön.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6602bb20-3dcf-4c16-8721-3d9efc…
Mekin peruimme kesän festarisuunnitelmat. Olisi ihan hullua maksaa mitään ennakkoon koronan jäljiltä konkurssikypsille festarifirmoille. Keikkojen peruminen heikon lopunmyynnin takia kertoo kyseisten tahojen maksukyvyttömyydestä ja luottoluokituksesta.
Älkää siis ostako YHTÄÄN festarilippua vielä tänä vuonna.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä, jos festareiden aika on ohi.
Suoratoistopalveluista voisi saada kaiken helpommin ja paremmin.
Ruisrockissa ärsyttää se, ettei esiintyjistä näy juuri mitään sieltä yleisön seasta ja ihmisiä tungeksii päälle. Jos sataa, maa on liejuista.
Sen sijaan tallenteelta pystyy näkemään kaiken esityksestä eikä tarvitse varoa jalkojen tallomista eikä tuuppimista jonoissa.
Koska siinähän on sama tunnelma, kun yksin istuu kotona tuijottamassa telkkaria vs on ulkona muiden ihmisten keskellä ja mahdollisuus keskustella / juhlia muiden kanssa.
Kotona voi juhlia kavereiden kanssa.
Ei tarvitse katsella toisten selkiä ja varoa, kuka astuu varpaille.
Niin no varmasti voi nuo ihmiset jäädä pelkästään niiden kavereiden kanssa hengaamaan. Ei se silti ole sama, kuin festareilla oleminen. Siellä kun on mahdollista tavata myös uusia ihmisiä.
Se on vähän, kuin alkaisi nyt puhumaan siitä, ettei kenenkään koskaan tarvitse mihinkään matkustaa. Katsokaa vaan youtubesta jotain risteilyvideoita ja matkailuvideoita ympäri maailmaa. Se on ihan sama, kuin kävisi siellä itse.
Ei kai Suonenjoen. Mansikkavestivaalia peruta?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Suonenjoen. Mansikkavestivaalia peruta?
Voi ei! Eikö siellä sitten esinnykkään Yö-yhtye, jonka ikivihreän ”On kesää vielä jäljellä” -kappaleen tahdissa ollaan niin monena kesänä jorattu villisti laukkuringissä?
Kolmatta vuotta koronaa ja sota Euroopassa. Nyt ollaan niin syvällä synkässä poterossa, että ihmiset eivät enää halua juhlia tai ei kiinnosta siirrellä jatkuvasti lippuja vuodella.
Joku Ruisrock on loppuunmyyty, koska nuoremmat haluavat yhä juhlia. Festarit jätetään suosiolla nuorisolle.
Mutta keski-ikäiset ja vähän alle sen lstuvat nyt kesävknloput korona-aikana ostamiensa kesämökkien porealtaissa ja miettivät, miksi enää mennä massojen sekaan juomaan haaleaa kaljaa muovimukista.
Minua ei ainakaan kiinnosta enää, kolmessa vuodessa olen keski-ikäistynyt henkisesti😄
Mulla on kolmisen vuotta sitten kesälle 2020 ostettu keikkalippu. Keikka siirtynyt vuosi kerrallaan ja nyt pitäisi kesäkuun alussa olla, mutta eipä tuosta mitään varmistusta ole näkynyt. Ja jos koronapassit laitetaan voimaan, ni jääpä tuokin sitten väliin.
Vierailija kirjoitti:
Trolli.
Koittaa aiheuttaa peruutuksia!
Kysymys: Miksi?
Tämä on Puuttinin hirmuinen kosto. "Jos te liitytte Natoon, niin minä aiheutan yleistä hämminkiä ja perun teiltä rokkifestarit. Siinähän kärsitte!"
En ole yksilläkåän festareilla tutustunut uusiin ihmisiin. Sellaiseen ei ole edes ollut tarvetta. Kaveriporukalla ollaan hengailtu.
Ehkä nykyaika on menossa vähemmän fyysiseksi. Kaikkihan tapahtuu nyt kätevästi myös muuten kuin menemällä fyysisesti paikalle.
Matkustelu ulkomaille on ihan eri asia. *tosin ei sinnekään ole korona-aikaan halua mennä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolli.
Koittaa aiheuttaa peruutuksia!
Kysymys: Miksi?
Tämä on Puuttinin hirmuinen kosto. "Jos te liitytte Natoon, niin minä aiheutan yleistä hämminkiä ja perun teiltä rokkifestarit. Siinähän kärsitte!"
Eikö tiiviit festarit vois olla jonkun iskun kohde?
taitaa festarien aika olla ohi. hämeen linnakin teki 3,8 miljoonalla eurolla festari kentän 4 festaria pidetty pelkistä sähkö laskuista tullut tappiota saatikka muut kulut. festareista ei jää kuin ulosteita ja roskia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää kuukausia etukäteen tietää, huvittaako tuolloin mennä festareille.
Jollen ihan väärin muista niin tiettyjen tapahtumien seuraavan vuoden liput on myyty loppuun viikossa ko. vuoden tapahtuman jälkeen, eli vuosi etukäteen. Toki vakaampina aikoina tämä tapahtunut.
Meillä on liput Duran Duranin konserttiin. Harmi, jos peruuntuu.
Niimpä. mestarit lavallakin jo peruttiin.