Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloimmat kokemukset huvipuistoissa !

Vierailija
14.04.2022 |

Itselläni on tämä.
Olin teininä serkkuni kanssa Särkänniemessä ja menimme vuoristorataan (en muista laitteen nimeä), mutta siis kun olimme kyydissä, itkin ja huusin ja samassa laitteessa olevat tuijottivat minua ilmeellä ”😐” :D
Millaisia noloja kokemuksia teillä on ollut?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnanmäki lämpimänä kesäpäivänä joitain vuosia sitten. Lokilta tuli massiiviset terveiset olkapäälle heti sisääntulon jälkeen. Onneksi auto ja varapaita olivat lähellä. Ja paita tiivistä kangasta...

Vierailija
2/7 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ajoin vuoristoradassa Tukholmassa ja leningin pitkä vetoketju aukesi ja  paljasti koko etuosan(vaikka oli siisti).  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi jöpöttämään kun koitin tiputtaa merenneidon altaaseen. Mutta hauskaa se oli.

Vierailija
4/7 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkänniemen vuoristoradassa kaveri pamautti päällään mun silmän mustaksi.

Vierailija
5/7 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työ on kiljua ilosta. Minne se ilon nauru/rämäkkä/huuto on huvipuistoista kadonnut?

Menin viime kesänä lasten kanssa johonkin kieputtimeen ja voi että, mä kiljuin ja nauroin. Laitteen ylläpitäjä pisti pökköä pesään ja kieputti vielä käsin lisää kesken ajon. 😂🥴😄

Vierailija
6/7 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme luokkaretkellä Linnanmäellä. Taisimme olla 6 luokalla. Menin kavereideni kanssa jonottamaan laitteeseen ja mukana oli rinnakkaisluokalta yksi tyttö. Laitteeseen oli pitkä jono ja juttelimme siinä kaikenlaista kuluuttaksemme aikaa. Yhtäkkiä tämä rinnakkaisluokalla oleva tyttö pissasi housuihinsa ja se pissa valui alas päin muiden ihmisten jalkoihin kaikki väistivät.. olimme kaikki ihan hiljaa.. Ihmiset ympärillä tölläsivät meitä.. Yritin vain pitää pokkaa.

Vierailija
7/7 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sattunut itselleni, mutta todistin noloa tapahtumaa vierestä jonottaessani huvilaitteeseen Särkänniemessä.

Huomattavan lihava keski-ikäinen mies istui laitteeseen, mutta elopaino esti turvakaaren lukkiutumisen. Työntekijä yritti runnoa kaarta paikoilleen, mutta tuloksetta.

Mies nousi lopulta vaunusta, häpeästä punaisena.