Miksi monilla suomalaisilla on rahaa alkoholiin, tupakkaan ja roskaruokaan, mutta 40 euron rokote on kuitenkin liian kallis? Siis miten oma terveys sijoittuu tärkeysjärjestyksessä?
Täytyy sanoa, että ihmettelen eräiden ihmisten touhuja.
Terveyden vahingoittamiseen laitetaan tuhansia euroja vuodessa, mutta hoitamiseen ei haluta laittaa senttiäkään.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä rokote nyt sit on tämä 40€n rokote josta puhut?
Ja mitä se oikeastaan sinulle kuuluu, mihin ihmiset haluavat rahansa laittaa.Jestas. Rokottautuminen todellakin on yhteinen asia. Jos ei halua siihen osallistua mitättömällä summalla, ei ole oikeutta yhteiskunnan palveluihin.
Taudat postailla Pietarista? Sieltä tätä rokotevastaisuutta ruokitaan.
Jos on eri mieltä kuin sinä on Pietarista? Oletko hullu? Yhteiskunta kustantaa tarvittavat rokotukset.
Tyypillistä eripuran lietsontaa putinlandiasta. Jokainen pitäisi velvoittaa rokottautumaan, sanoi r-trolli mitä tahansa.
Viina ja tupakkarahat saa huollosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehkokuumerokote maksaa lähes satasen, hepatiittirokotesarja oli jotain 150 e ja punkkirokote taisi olla samaa luokkaa, joten mistä rokotteesta puhut?
Oho, en ole ikinä edes kuullut keuhkokuumerokotteesta! Kaikkea sitä oppii.
Toimiiko se?
Toimii. Seitsemän vuoden sisään minulla on ollut vain yksi keuhkokuume.
😂 Mieletöntä! Mä en ollut ikinä edes kuullut koko rokotteesta, mutta mulla ei ole 37 vuoden aikana ollut yhtään keuhkokuumetta. En uskalla laitta 47 vuoden aikana, kun joskus lapsena oli, vaikka en ikääni muistakaan…
No hyvä, että sulla oli vaan yksi. 😆
Eikö olekin? Ennen rokotuksia keuhkokuumeita saattoi olla monta yhden vuoden aikana. Ensimmäisen sairastin alle vuoden ikäisenä. Keuhkokuume on ikävä tauti sairastaa, kun siitä toipuu niin hitaasti.
No jos tauti on niin vaarallinen niin rokotteen on oltava ilmainen!
Alkoholi on välttämätöntä stressin nollaamiseksi.
Rokote ei ole terveyden tae. Esim.Bill Gates ei ole omille lapsilleen antanut yhtäkään rokotetta, mutta silti mainostaa kaikille muille kaikenmaailman rokotteita/piikkejä.
Vierailija kirjoitti:
No jos tauti on niin vaarallinen niin rokotteen on oltava ilmainen!
Suomen talous on niin kuralla, että jokaisen olisi hankittava rokotteensa itse. Joku raja tuohon yhteiskunnan hyväksikäyttöön.
Ei mulla oo varaa tupakkaan, alkoholiin eikä roskaruokaan.
Minusta on oudompaa se kun ei ole varaa vuokriin tai ruokiin tai lasten siihen ja tähän mutta kaljaan ja tupakkaan on aina varaa?
Nykyään tähän rinnalle on tullut maksulliset tv-kanavat ja nopean yhteyden netit ja arvokkaat uudet puhelimet ym, näihinkin on aina rahaa vaikka ei olisi töissä ja kaikki luotot tapissa jne...
Huvittavia nämä yleisimmin esitetyt -miksi- aloitukset. Miksi av:lla pitäisi olla aina valmius pitää kädestänne, kun -miksi- asia/aihe ahdistaa. 😳
Jaa jos kyse on influenssarokotteesta ni sen kyllä olen saanut aina ilmaiseksi? Ja ottanut myös.