Lisää väriä pukeutumiseen, mistä aloittaa?
Omistan lähinnä mustia vaatteita ja viime aikoina olen herännyt siihen ettei musta värinä oikeastaan sovi minulle. En meikkaa, joten musta korostaa vaan kasvojen hailakkuutta.
Nyt projektina olisi värien lisääminen pukeutumiseen, mutta en oikein osaa yhdistellä eri värejä mielekkäästi. Tykkään sinisestä, vihreästä ja violetista, muutenkin kaikki muut värit miellyttää paitsi kirkkaan punainen. Käytän usein mekkoja tai hameita.
Joten mistä lähtisin liikkeelle? Tavoitteena naisellisempi look.
Kommentit (14)
Onpa hieno aloitus, kun ei kerro edes omaa väritystään.
Sitten etsit mekkoja noissa väreissä.
Vähän sama ongelma, mutta en kuitenkaan viihdy kauhean kirjavassa vaatetuksessa. Ratkaisuni on ollut että suosin enimmäkseen yksivärisiä vaatteita yhdistettynä mustaan. Esim musta paita ja hame sitten jotain väriä. Juu, sanotaan että kasvoja vasten pitäisi se väri laittaa (yläosaan siis) mutta kun en viihdy siinä asussa, tai käytä huiveja tms. Koen myös että värikäs yläosa tekee visuaalisesti yläosastani suuremman näköisen mitä haluan suht isorintaisena ehdottomasti välttää.
Mutta näin edes vähän saanut lisäväriä pukeutumiseen. Takit olen valinnut tietentahtoen myös valinnut muuta väriä kuin mustaa.
värilliset asusteet, mustien farkkujen sijaan seuraava pari vois olla tummansiniset. Yhdistellä mustaan jokin värillinen yksittäinen vaatekappale, koska kaikki sopii mustan kanssa. Mustan korvaaminen tuman harmaalla, koska sekin sopii useiden värien kanssa
Jos kerrran tiedät mistä väreistä itse pidät. Ei muuta kuin menoksi.
Vierailija kirjoitti:
Värikkäistä huiveista on helppo aloittaa .
Joo, mä teen tätä!
Ostan esim kierrätyskeskuksista, sieltä saa halavalla hienojakin, ja isoja, huiveja, kaikenmaailman väreissä!
Kukaan ei kiinnitä huomiota mustiin vaatteisiin kun niitä on piristänyt värikkäillä huiveilla.
Sitten fida on toinen paikka, siellä on myös kivoja käsilaukkuja, voi parhaimmassa tapauksessa ostaa samaan sävyyn/väriin!
Ei tarvii satsata vaatteisiin ja voi käyttää vanhojaan niin kauan kun keksii uusia värejä.
Joo ja ainakin joskus oli soksoksella se tyylineuvoja, kysäise sitä!
Kesää kohti olemme menossa, joten oman iho/värityypin mukaiset perusvärit. Siihen tämän kesän myrkynvihreään ei kannata langeta ollenkaan. Valkoista, sinisen eri sävyjä, ruskeasta löytyy vaikka mitä- ripaus oranssia esim huiviin tms pikkujuttuun. Kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Huiveista, ehkä ha hatuista.
Ja kylminä vuodenaikoina villakäsineistä.
Sininen, vihreä ja violetti toisiinsa yhdistettynä on vaikeaa saada toimimaan jos ei ole harjaantunut värisilmä. Valitse siis asuun vain yksi noista keralla. Mustan kanssa sopivat kaikki värit, joten yhdistä niihin vaatteisiin mitä sinulla jo on.
Jos et ole tottunut käyttämään värejä, todennäköisesti kun luulet asun olevan liian värikäs, se on sopiva.
Tummansininien voi olla hyvä aloittaa ja sitten semmosia kevyitä muutoksia eikä heti johonkin kirkkaaseen.
Värikkäistä huiveista on helppo aloittaa .